Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en wat jij zegt heb ik allemaal geprobeert maar het ligt dus echt aan die background-image: het is gewoon dat die background: url(); helemaal neit herkend wordt door een mail programma.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hangen er als attachment aan en zijn ook gewoon zichtbaar in Outlook, Eudora en Thunderbird ![]() en dat linken vanaf een host is inderdaad waar, maar bij de 3 programmas waar wij mee testen werkt het wel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of de mogelijkheid om externe plaatjes niet te laten zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dan kan ik kiezen tussen plaatje als attachment of deeplinken Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 12:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Code:
Dit is een HTML mailtje, om deze te kunnen lezen, moet u gaan naar deze link: http://www.host.dot/viewmail?id=name...8327deb882cf99
||
Verwijderd
|
Citaat:
want je moet er vanuit gaan dat mensen lui zijn. Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 15:38. |
![]() |
||
Citaat:
Plain Text of desnoods RTF voor gewone berichten moet wel volstaan. Voor een nieuwsbrief is het af en toe fijn om er iets mooiers van te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() met jou redenering ben ik het niet helemaal eens, want je weet 'zeker' dat ze aankomen en anders krijgt mijn collega een zooi berichten terug, en als iemand klikt op die methode kan je bekijken wie al interesse heeft getoont, dit is best handig voor de verkoop afdeling want die kunnen die personen opbellen ![]() naja, morgen gaan we testen met dat systeem ![]() ben benieuwd, eerst onze collegas er probere in te laten trappe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
whatever
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() men collega had nog een aantal toevoegingen en we gaan morgen onze collegas foolen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat gaat hier wel een beetje off-topic worden, lijkt me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
k zie morgen wel hoe het werkt.. we proberen het namenlijk uit op de verkoop afdeling (met een onbekend product onder een andere naam) ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 20:24. |
![]() |
|
Is het niet een beter idee om de mail HTML door te sturen en die ook op jullie webserver te plaatsen? In de mail zet je dan helemaal bovenaan een melding dat de mensen bij problemen ook steeds op een bepaalde URL (bv. www.bedrijf.com/maillijst/maart2005/ ) terecht kunnen om die mail te lezen in HTML. Dat wordt tegenwoordig vaak gedaan (C|NET doet het, Clickx doet het en Kinepolis doet het ook zo).
||
Verwijderd
|
Citaat:
(kweet de naam zo niet) die kan plain text versturen met gegevens van de jklant er in.. zoals naam enz.,. of een htmlfile includen.. tot op heden werdt een htmlfile geinclude.. maar omdat ze ook wel eens bouncers kregen van clients die geen html ondersteunde was dit eigenlijk toch wel een goed systeem.. er wedt zelfs al gedacht aan textmails.. zodat iedereen die kon zien.. maar nu is er weer hoop ![]() verder willen ze er meteen een bestelformulier aan koppelen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk persoonlijk dat dit vrij optimaal is op het moment.. |
![]() |
||
Citaat:
Verder is het in thunderbird ook mogelijk om plain text en HTML tegelijk te versturen. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met het bouncen van dergelijke mails.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (dit wordt achteraf een best interessante topic ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Dreamweaver Form CJH95 | 20 | 30-12-2013 19:03 | |
Software & Hardware |
[Centraal] HTML/CSS/Javascript Enlightenment | 499 | 05-01-2005 21:42 | |
Werk, Geld & Recht |
Problemen met ADSL van Zonnet. Verwijderd | 12 | 25-12-2004 11:02 | |
Software & Hardware |
HTML/CSS/JavaScript Verwijderd | 500 | 17-03-2004 23:12 | |
Software & Hardware |
[CGI] Formulieren verzenden Budster | 5 | 08-11-2002 23:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[vraagje + stukje] De Sarcastische Nieuwsbrief DarkCat | 13 | 16-10-2002 19:36 |