Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Schrijven er hier nog ergens mensen een column in een blad of krant ofzo? Ik denk dat ik me daar ook eens op wil gaan werpen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan probeer je gewoon een volgend blad ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dat wat ik eerder zei van hoe je ervoor kunt zorgen bedoelde ik niet echt hoe jullie er allemaal op reageerde
![]()
|
Schrijvers..... ach.
Zelf dump ik hooguit wat letters op papier (of een scherm, maar meestal papier). Ik schrijf voornamelijk artikels etc. voor mijn JD (jonge democraten) werk en studie en in elk geval elke keer een interview (wat ben ik daar slecht in zeg!) voor de DEMO (verenigingsblad van de JD). Ik schrijf op een moment dat ik dat wil, omdat ik me verbaas over iets, gefrustreerd ben door iets of juist omdat de sleur weer zo in mijn leven raakt. Ik ben alleen niet zo goed in schrijven, zou het ook amper een hobby willen noemen en beroepsmatig, dat in elk geval nooit literair (of bouquetreeks). Charlotte (hannes meinkema deed ooit ook maar gewoon hbs-b..... dat zij niet eens onder haar eigen naam durft te schrijven....)
|
Ik zie mezelf als een idioot die letterlijk overloopt van de inspiratie, maar zodra er iets geschreven gaat worden totaal dichtklapt.
Ik ben het vleesgeworden writersblock, de schrijfangst in levende lijve. Tja, ik denk dat ik in principe meer talent heb dan Gravin, maar als het er niet uitkomt, dan kun je beter wat anders gaan doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |