![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() teminste, dat hoop ik voor TS
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat voor soa? Behandelbaar?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
herpes is een soa die zich overal op je lichaam kan uiten hmm geen sex met wie dan ook lijkt mij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar zoek is op google Herpes Epidemic Rise Oral herpes, an infection caused by the herpes simplex virus, is estimated to be present in 50 to 80 percent of the American adult population source: www.herpes.com daarbij zal ik het uitleggen je hebt 2 soorten herpes simplex en genitalis simplex beter bekend als koortslip heeft bijna iedereen wel eens gehad het is echter NIET zo dat simplex ALLEEN op je lip KAN voorkomen simplex is goed te behandellen en niet erg maar heel snel overdraagbaar genitalis is een erger herpes virus maar werkt in essentie hetzelfde daarbij is herpes genetisch overdraagbaar in bepaalde gevallen hieruit kan je concluderen dat het grootste gedeelte van de bevolking herpes heeft en idd het minder erge virus. herpes kan alleen aangetoond worden in de "active" fase waardoor testen nutteloos zijn, herpes is te behandelen, maar niet uit te roeien, slechts te verminderen heb jij of je familie ooit kortslip gehad jongen, ja dan is er een enorme kans dat jij het ook hebt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals princess al zei, is het geen idee dat hij het zelf doet? Dat heb je misschien al lang geprobeerd, dus dan maar door naar de volgende tips ![]() Ik weet niet hoe lang je er over doet om een condoom om te doen, maar als je het vrij snel doet kun je hem daarna wel weer stijf krijgen denk ik? Eventueel leg je al eerst het condoom klaar en zorg je dat ie goed stijf is en rats je hem er dan snel overheen en kun je door gaan/opnieuw stijf maken. Het is ook handig om even na te gaan wat de oorzaak is; waarom wordt ie slap? Als het te maken heeft met spanning ofzo kun je ook daar aan werken. Succes er mee!
||
Citaat:
||
Citaat:
maar bijna elk kind heeft het omdat het overgedragen wordt van ouder op kind
||
Citaat:
Maar zoals al werd gezegd, de meeste mensen dragen dit virus... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @TS: als jij nou de condoom met je mond bij hem omdoet... Dan blijft hij misschien wel stijf
Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 16:14. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien is het verhaal inderdaad niet waar, maar om het nou meteen als ongeloofwaardig en waarschijnlijk een grapje te zien vind ik wat overdreven. Zo raar is het allemaal niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |