Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 22:12
Kastanje
Kastanje is offline
wat dragen of hebben jullie waarvan jullie het idee hebben dat ze je beschermen tegen van alles en nog wat?

Foto ervan zou leuk zijn...
Advertentie
Oud 20-08-2004, 23:56
Verwijderd
Ik draag niet altijd iets. In mijn auto hangt wel een kruidenzakje, gekregen van een vriendin, dat veel betekenis heeft, ook een windgong en een dromenvanger, maar die hebben niet echt een betekenis. Van mijn oma (die van mijn ex dan) het ik wel een Cristoffelplaatje in de auto dat bescherming biedt. En uit respect voor haar en mijn moeder die daar ook waarde aan hecht, laat ik het daar.
Als ik bescherming nodig heb, zit er veel meer aan vast voor mij.
Oud 21-08-2004, 00:04
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
schoenen, ze beschermen me tegen scherpe voorwerpen op de grond e.d.
Oud 21-08-2004, 10:17
Weylyn
Weylyn is offline
Meestal niets, ik maak me niet druk over geesten e.d. Ik geloof dat die ook met een gezonde dosis wilskracht op afstand zijn te houden.
Als ik problemen uit de niet-spirituele hoek verwacht dan houd ik het bij een sabel
Oud 21-08-2004, 16:17
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
.
Citaat:
Weylyn schreef op 21-08-2004 @ 11:17 :
Meestal niets, ik maak me niet druk over geesten e.d. Ik geloof dat die ook met een gezonde dosis wilskracht op afstand zijn te houden.
Als ik problemen uit de niet-spirituele hoek verwacht dan houd ik het bij een sabel
Nooit iets, ik maak me niet druk over geesten e.d. Ik geloof dat die zolang je ze niet opzoekt en je van ze weerhoudt ( ) op afstand zijn te houden.
Als ik problemen uit de niet-spirituele hoek verwacht dan houd ik het bij mijn natuurlijke verdedigingskracht die in mijn lichaam schijnt te schuilen, of bij geval van nood zou ik een revolver aan kunnen schaffen. als het dan nog niet te laat is natuurlijk.

zo. .
Oud 21-08-2004, 16:43
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
mn mobiel
Oud 22-08-2004, 11:54
I love stars
I love stars is offline
kleding en schoeisel en soms mijn mobiele telefoon.
Oud 22-08-2004, 12:07
MissesLena
MissesLena is offline
dromenvanger aan mijn sleutel --> tegen kwade geesten
mobiel--->tegen te laat komen
sigaretten---> tegen ongezelligheid
armband---> tegen het vergeten van vriendinnen
en vorig jaar had ik zeven ringen waarvan ik wist dat ééntje me geluk bracht maar ik wist niet welke dus iedere dag droeg ik er eentje niet en toen ik mijn pinkring niet droeg flikkerde ik van mijn fiets en brak een verjaardagscadeau waardoor ik besloot alleen mijn pinkring te gaan dragen maar de dag daarna wilde ik mijn handen wassen en omdat de ring beter niet nat kon worden deed ik hem uit en sindsdien heb ik nooit meer wat van hem gehoord en dwaal ik in tijden van ongeluk.. voor de rest van mijn leven... so be it...
Oud 23-08-2004, 17:07
Verwijderd
Niet echt serieus.

Ik geloof er niet zo in. Dus ik maak me er niet heel druk om. Maar als ik me ergens tegen moet beschermen doe ik dat met gezond verstand en met praten. Werkt altijd goed.
Oud 23-08-2004, 17:15
Verwijderd
Ik heb niet echt een talisman voor bescherming ofzo. Maar als ik me bedreigd voel, dan visualiseer ik een wit licht om me heen.

Helpt natuurlijk voor geen meter, maar ach.
Oud 23-08-2004, 17:33
Aléantheriël
Aléantheriël is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-08-2004 @ 18:15 :
Ik heb niet echt een talisman voor bescherming ofzo. Maar als ik me bedreigd voel, dan visualiseer ik een wit licht om me heen.

Helpt natuurlijk voor geen meter, maar ach.

Doe ik ook altijd als ik me bedreigd voel en ja, ik denk ook dat het voor geen meter werkt, helaas.

Aléantheriël
Oud 25-08-2004, 20:09
Auntie M
Auntie M is offline
@ Cytherea & Aléantheriël: dat doe ik dus ook en ik weet van een aantal andere mensen dat zij het ook doen. Zal dan toch iets 'in' zitten.
Oud 25-08-2004, 21:42
Verwijderd
Ik heb een dromenvanger op mijn kamer en als ik me een tijdje niet lekker in mijn vel voel dan draag ik de gouden Christophel (weet niet of ik het correct gespeld heb) van mijn overleden opa.

Voor de rest heb ik op foto's echt enorm vaak 1 of meerdere, ja... witte 'stralende' bolletjes bij me. Ik heb geen idee wat het precies is, maar ik geloof dat dat best wel eens bescherming zou kunnen zijn.
Later (ben nu niet thuis) kan ik wel laten zien wat ik bedoel, mocht daar interesse voor zijn.
Oud 26-08-2004, 01:52
NightOps
NightOps is offline
Mijn beschermengel is altijd bij mij.
Ik kan er alleen geen foto van maken, want ik kan hem of haar zelf ook niet zien.

Groetjes.
Oud 11-04-2005, 11:26
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Haha,lekker oud topic!
hmm, heb een kettinkje met een goudsteen,
n ring, n zakje met daarin een beschermengeltje...en verder niet echt iets speciaals ofzo...
Oud 11-04-2005, 11:38
Raven
Raven is offline
een stuk ongeslepen rose kwarts
Oud 11-04-2005, 20:37
Orpa
Orpa is offline
Ehrm, het tegen van chaos (het teken van charmed, maar dan zonder de cirkel) wat 'mijn' teken is en wat me beschermd tegen het kwade... En als ik me bedreigd voel dan pak ik het vast en dan word ik weer rustiger...

Op mijn kamer 3 klewongetjes die me waarschuwen als er iets of iemand binnenkomt.

En een geest om me heen, die me volgends mij ook wel beschermd...
Oud 11-04-2005, 20:58
Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
Orpa schreef op 11-04-2005 @ 21:37 :
Ehrm, het tegen van chaos (het teken van charmed, maar dan zonder de cirkel) wat 'mijn' teken is en wat me beschermd tegen het kwade... En als ik me bedreigd voel dan pak ik het vast en dan word ik weer rustiger...

Op mijn kamer 3 klewongetjes die me waarschuwen als er iets of iemand binnenkomt.

En een geest om me heen, die me volgends mij ook wel beschermd...
Je bedoelt de achtpuntige ster? Er zijn volgens mij meerdere symbolen voor chaos, dus dit zegt ons niet veel.
Oud 11-04-2005, 21:47
Raven
Raven is offline
Citaat:
Aléantheriël schreef op 23-08-2004 @ 18:33 :

Doe ik ook altijd als ik me bedreigd voel en ja, ik denk ook dat het voor geen meter werkt, helaas.

Aléantheriël

DAT is waar je dan de fout in gaat. als jij er niet in gelooft werkt niks.. zelfs fietsen gaat niet als je niet gelooft dat je het kan.
Oud 11-04-2005, 23:36
Radium
Radium is offline
Kleren.
Oud 14-04-2005, 10:33
Dauron
Dauron is offline
hmm het wordt interesant...

ik draag altijd een schild, een opgeladen ring en een amethyst.

als ik echt in de shit kom heb ik nog mijn vertrouwde zwaard, kapang, en boog. maar zo ver is het nog niet gekomen, gelukkig niet.

Maar om terug te komen op het schild: dit kan iedereen maken, namelijk zo:
-visualiseer een bel om je heen
-gebruik deze visualisatie om energie er in te stoppen.
-dan is je schild klaar.

oefen wat en probeer dit in de loop van de dag te voelen als een veld om je heen gewoon je handen er naar toe brengen
Oud 15-04-2005, 12:10
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik draag niets.. Denk ook niet dat het zou helpen, maar ieder zn mening heh..
Oud 15-04-2005, 14:09
Doodle!
Doodle! is offline
Als ik me érg bedreigd voel zeg ik dit zegje op:

'Ik ben omringd door wit licht
enkel goed kan binnen komen.

Ik ben omringd door wit licht

Ik ben omringd door wit licht

Ik dank, Ik dank, Ik dank.'

En visualiseer ik een wit licht punt wat in mij begint en zich dan vergroot terwijl ik 't op zeg en zo alles met slechte intenties vernietigt.
Oud 16-04-2005, 17:04
paranoid
paranoid is offline
een amethist, die keuze omdat ik vaak hoofd- en rugpijn had, nu heb ik meer te idee dat t me bij alles helpt.
wat wel freaky was, is dat toen ik hem net om had ik echt slechte energie had van dat ding, kreeg een raar eng gevoel van de steen en durfde hem niet meer te dragen. toen heb ik hem gereinigt en toen was t over, nu kan ik niet meer zonder hem..
Advertentie

Regels voor berichten