Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik las vandaag n stuk in de Metro....idioot dat die wedstrijd toen is gepeeld....
||
Citaat:
||
Citaat:
Liverpool is overigens al veel vaker het slachtoffer geweest van dit soort verdrukkingtaferelen. Ik vind de club Liverpool (ben wel Liverpool-stad geil) niet zo gek veel aan, maar de bij het stadion gedenksteen is wel heel erg indrukwekkend. Het Heizeldrama was al getekend voordat de wedstrijd begonnen was. Een paar wedstrijden voor deze finale was Liverpool al in Rome geweest voor een Europese wedstrijd waar talloze Engelsen zijn neergestoken door Italianen. Bovendien grepen extreemrechtse groeperingen deze wedstrijd aan om de confrontatie te zoeken met linksgeoriënteerde Italianen. Het jammerlijke falen van de Belgische autoriteiten heeft daar toen wel voor onschuldige slachtoffers gezorgd, maar dat zal nu natuurlijk nooit meer gebeuren. Ben wel benieuwd hoe diep dat nog zit bij de supporters. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|