![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja, aangezien een natte droom vrij weinig met seks te maken heeft en meer met lichaam doe ik het toch. ![]()
||
Citaat:
Natte droom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dank u voor de aandacht. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Naja, ik ben geen bioloog dus ik weet alle details ook weer niet. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: in dit geval ...dat moet er natuurlijk wel bij ![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 11:18. |
![]() |
||
Citaat:
no offence ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, weer wat geleerd. *slaat google* Thanx ![]() Wel nog een klein vraagje, het vocht wat vrijkomt kan toch niet allemaal ter plekke aangemaakt worden lijkt me. Wordt dat opgeslagen in de prostaat, en is na verloop van tijd afbraak gelijk aan aanmaak? Anders zou je na een maand geen sex tegen het plafond spuiten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar hoe langer de periode is tussen de zaadlozingen, hoe groter de zaadlozing is, en onderzoek blijkt dat de concentratie zaadcellen dan groter is wanneer er een maand tussen zit dan wanneer er een dag of een week tussen zit een klein ingebouwt dingetje van moeder natuur via de evolutie, zodat "mijn" zaad (dat van degeen van wie die lozing heeft) meer kans heeft om te overleven dan van dat van een ander eerste hit google: http://www.google.com/search?hl=nl&r...zaadcellen&lr= http://www.babypret.net/zwangbevzaad.htm ik wist dit al langer, maar wilde even een dergelijke bron erbij halen... lees: "Je kan geen invloed uitoefenen op de zaadproductie van de man. Echter, je kan wel wat invloed uitoefenen op de hoeveelheid zaadcellen aanwezig in de zaadlozing." en als je nog eigenwijs beweert dat dat niet zo is, ga ik harder mijn best (2 sec meer) doen een voor jou betrouwbaardere bron te zoeken vraag anders na aan een van je prof's |
![]() |
|
|