Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2001, 18:49
RottenApple
RottenApple is offline
Hallo beste mensen,
ik ben erg nieuwsgierig wat iedereen hier heeft meegemaakt die ooit paddo-s heeft gegeten!!

Zelf heb ik het maar 1x gedaan en toen was het allemaal heel vrolijk... Ik heb heel veel gelachen De nerven van het hout van de tafel begonnen door elkaar te zwemmen...ik zag groene vlekken op de muur en mijn kamer leek opeens 2x zo groot...
Advertentie
Oud 29-11-2001, 08:53
Isa
Isa is offline
je had het beter kunnen uitbreiden naar tripverslagen in het algemeen, niet slechts paddo's.

http://forum.scholieren.com/Forum30/HTML/000011.html
Oud 29-11-2001, 10:56
slisje
slisje is offline
ik ging er van aan de scheit...
ik scheet me helemaal leeg...
ik was verrot van binnen, want een tering zooi zeg die dingen...

en de smaak ook al blegggg

en de trip was ook niet om Yo van te zeggen...

nee slechte ervaring
Oud 29-11-2001, 11:10
Verwijderd
die is alzo vaak geweest
Oud 29-11-2001, 11:24
pienie
ik doe niet aan paddo's...
Oud 30-11-2001, 14:35
Verwijderd
geweldig geweldig was dat !!!!

we zaten op een brug en ik zag die brug helemaal golven. de schroeven op de brug begonnen te groeien en kregen de vorm van paddestoelen.. en later zat ik met me muziek (hooverphonics, jezus wat een tripmuziek) en zweefde ik boven het water met alleemaal stoom. en zag een elfje met een harpje op een steen in het water zitten.
het was soooooooooooooooooooooooooow geweldig. ik heb nog nooit zulke mooje dingen gezien en raad het iedereen aan.
ik ga het binnekort weer doen.

owja ik had hawaaiaanse (of hoe je dat oowk schrijft) halve portie want ut was me eerste keer.
Oud 30-11-2001, 14:43
Isa
Isa is offline
Citaat:
Naojan schreef:
owja ik had hawaaiaanse (of hoe je dat oowk schrijft) halve portie want ut was me eerste keer.

je moet vooral hawaiaanse nemen de eerste keer. supersterk die soort.
Oud 30-11-2001, 15:10
Woutz
Woutz is offline
(Nog) nooit gedaan, zien er vies uit

Mensen gaan soms echt grappig doen van die dingen
Leuk om die te observeren als je stoned bent..
Oud 07-12-2001, 20:34
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
whahaha ik ken iemand die had paddos gevroten en die dacht dat de wc een leven van james bond was en was een uur op de plee blijven hangen
Oud 07-12-2001, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Citaat:
Naojan schreef:

ja sorry ik krijg het maar hoor. weet ik veel.

Oud 08-12-2001, 19:25
Winner
Winner is offline
Ik heb het een keer gedaan, alleen het werkte niet. We waren met een groepje van 4, en alleen ik en iemand anders zagen wat dingen golven en bewegen, maar niet spectaculair ofzo, daarna hebben hun het zonder mij nog een keer geprobeerd en toen was het ook niet geweldig zeiden ze. Kortom paddo's sucken!
Oud 08-12-2001, 22:41
purple
purple is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Citaat:
Naojan schreef:

juist niet dus de eerste keer. als je niet weet hoe je er op reageert ben je dadelijk kei de lul als je bad gaat....
en ik ben bad gegaan en als die paddo's nog sterker waren geweest had ik me echt heeeeeeeel klote gevoeld....

xm
Oud 09-12-2001, 15:26
Brebis
Brebis is offline
Ik heb al 6 keer paddo's gebruikt en die onzin van dat je b.v kabouters gaat zien vind ik zo dom!!!!Je gaat dingen anders bekijken en je legt verbanden anders, maar dat je het smurfendorp voorbij ziet komen = bullshit!
Oud 11-12-2001, 15:04
Dark Shadow
Dark Shadow is offline
Zelfs heb ik meerdere keren paddo's gehad en het waren leuke ervaringen.
Tip: als je paddo's hebt gehad ga dan naar een lavalamp kijke, is dan zeer mooi
Oud 13-12-2001, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Brebis schreef:
Ik heb al 6 keer paddo's gebruikt en die onzin van dat je b.v kabouters gaat zien vind ik zo dom!!!!Je gaat dingen anders bekijken en je legt verbanden anders, maar dat je het smurfendorp voorbij ziet komen = bullshit!

idd echt irritant dat mensen dat denken en ook echt denken dat ze er verstand van hebben. zit ik bijv. in de klas ff te kijken naar iets en dan roepen der al een weer een paar : sow heb jij gepaddowd ofsow. whatever alsof je dat in de klas souw doen met van die zeikers naast je.

Oud 14-12-2001, 11:07
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Brebis schreef:
Ligt eraan hoe sterk de dosis is..
Als de dosis echt sterk is kan de hele werkelijkheid gaan veranderen en je hallucineert gewoon de hele tijd.
Dan is het dus wel mogelijk dat de smurfen door het beeld komen huppelen.

Oud 14-12-2001, 16:44
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
ik heb ook wel een paar keer paddo's gehad, bij een vriednin thuis, en ze had op haar muur een hele grote tekening gemaakt ensow, en ik zag een hele felgekleurde roos, met allemaal kleurtjes ensow en toen later zag ik dat er een zwarte roos op de muur stond, was echt vet koel!!
paddo's doe ik niet zovaak, maart is wel leuk voor een keertje
Oud 14-12-2001, 16:56
babysmurfje
babysmurfje is offline
ik wil binnenkort voor de 1e keer paddo's gaan proberen, maar ik vraag me nou af of je dan ook verschillende soorten en zo hebt. Wat is nou het verstandigste voor de 1e keer? En hoe lang duurt het ongeveer voor het is uitgewerkt? O ja, hoeveel kosten ze?
Oud 17-12-2001, 01:25
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
babysmurfje schreef:
ik wil binnenkort voor de 1e keer paddo's gaan proberen, maar ik vraag me nou af of je dan ook verschillende soorten en zo hebt. Wat is nou het verstandigste voor de 1e keer? En hoe lang duurt het ongeveer voor het is uitgewerkt? O ja, hoeveel kosten ze?
Ik ben bekend met 4 soorten paddo's.

Hawaiaanse (de sterkste)
philospher stones
mexicaanse (zwakke)
thaise (zwakke)

Er is dan ook nog verschil tussen gedroogde en verse paddo's. De gedroogde paddo's zijn sterker.

Als starter zou ik zelf de mexicaanse nemen.

Wat vooral belangrijk met trippen is, is dat je de goede omgeving hebt en de juiste mensen om je heen. Paddo's eten als je ouders je kunnen betrappen is dus geen goed idee.

Verwacht niet teveel met mexicaanse paddo's. Het is een lichte dosis, maar als je teveel neemt kan het ernstig mis gaan

[edit]

duur: ongeveer 6 uur

3 uur later is de piek en de laatste twee uur is een beetje uitspacen.

[/edit]

[Dit bericht is aangepast door Onzekere Derk (17-12-2001).]
Oud 22-12-2001, 11:17
Black Reina
Black Reina is offline
heb begin november samen met een vriendin paddos gegete, zij had al meerdere keren gehad, voor mij was t de 1e. we gingen met de trein naar vrienden toen, aan de andere kant van het land, en bij de eerste overstap hebbe we ze ingenome, vet ranzig die dingen!

Na een half uur/ uurtje (had totaal geen tijdsbesef toen) begon t te werken, m'n vriendin en ik zaten tegenoverelkaar in de trein, allemaal mensen om ons heen enzow, en we kregen eerste een vette lachkick, bomen verkleurden.

toen moesten we nog een keer overstappe, alles bewoog opeens en de stenen onder m'n voeten leek net een meer. in de volgende trein was er een tafeltje met krioeltjes, dat bewoog en t leek net alsof je je hand er in kon steken, de wolken waren ook heel mooi, m'n vriendin had groen haar en kvon dr net een kind in een speelgoedwinkel en ik voelde me een lief klein meisje

we hadde een heel briefje volgeschreven, aanelkaar wat we voelden en zagen. ons haar leek net een spinneweb en er waren 2 mensen in de trein die wel eng waren maar om sommige mensen moet k heel erg lachen omdat ze zon leuk hoofd hadden. toen we toen we voor de 3e keer over moesten stappen was het heeeel erg druk, iedereen rende af en aan om de trein te hale, normaal zou je dan keirewiet worden, maar wij vonden t alleen maar mooi, toen we op onze trein zaten te wachten stond er nog een trein en t leke ofie vast zat aan het perron, heb geprobeerd te tekene wak zag, wel moeluk

keej,alleen toen we er eenmaal waren, was het wel eng, toen verzeilden we een beetje in een bad trip, maar en uur later waren we er al weer uit, dus wel beter, maar t was in ieder geval we heeeel mooi!!!

xxxxx
Oud 28-12-2001, 16:51
~SylpH~
~SylpH~ is offline
de 2e keer dat ik paddestoelen at was op een teknofeestje met een goede vriendin van me. Zij zat op zolder en ik op de 1e verdieping toen de trip insloeg, en ik zag gewoon allemaal kleuren overal, uit mensen hun gezichten, uit lampen enz. komen en ik voelde dat gif bijna door mn lichaam heen gaan... ik had ook het id dat ik bijna niet meer kon praten enzo...
toen riep die vriendin me, dus ik ren snel naar boven (ik vond t wel vet dat ik dat kon ). zij lag daar onder een deken en ze voelde zich niet goed, dus ik ga ff langs haar liggen (denk ik).
ik heb geen idee hoelang we daar hebben gelegen en wat we allemaal hebben gezegd, maar we werden allebei vloeibaar en versmolten zeg maar.
toen zijn we op een gegeven moment naar beneden gegaan, naar het feestje, en daar hebben we gewoon heel de tijd rond gelopen...

ik heb geen zin om allees hier neer te typen, ik krijg het tog niet zoals het aanvoelde...

ff over *fout gaan*: fout gaan ben jijzelf, en niet de paddestoelen... ik heb best wat zieke shit gezien tijdens trips, maar het is belangrijk dat jij (of iemand die naast je staat) zich realiseert dat het een trip is...

ik heb gemerkt dat ik t fijn vindt om alles wat er gebeurt als t ware op te nemen, en later weer af te spelen...
Oud 29-12-2001, 19:02
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Ehm... Pepernoten in de lucht gooien op een kruispunt, Muren bekijken, Ogen dicht doen 8) , vragen stellen-geen antwoord vinden ,
NIet meer kunnen praten, Groen-Rode lucht ,
Kilometers groot Basketbalveldje , Vervormde hoofden , geen tijdsbesef-Seconde duurt een uur en een uur een seconde, gevangen door eigen gedachte , onbegrip voor de stad, begrip voor de natuur.

En toen het allemaal afgelopen was Kon ik maar niet begrijpen dat mijn moeder zo boos werd dat ik 4 uur te laat thuis kwam

Volgende ochtend, opnieuw geboren, ik kon 10 keer zoveel van alles genieten.
Oud 29-12-2001, 20:53
basje!
basje! is offline
ik had vet enge trip, ik liep in de stad en alle gebouwen de bovenkanten gingen onwijs naar mij toe buigen en ze raakten toen bijna de grond en een vriend van mij zijn tanden werden heel groot en bleven maar groeien en dat was heel eng....toen heel veel gedronken en toen was het weer over= wel kater
Oud 30-12-2001, 18:19
Creep
Creep is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
Ehm... Pepernoten in de lucht gooien op een kruispunt, Muren bekijken, Ogen dicht doen 8) , vragen stellen-geen antwoord vinden ,
NIet meer kunnen praten, Groen-Rode lucht ,
Kilometers groot Basketbalveldje , Vervormde hoofden , geen tijdsbesef-Seconde duurt een uur en een uur een seconde, gevangen door eigen gedachte , onbegrip voor de stad, begrip voor de natuur.

En toen het allemaal afgelopen was Kon ik maar niet begrijpen dat mijn moeder zo boos werd dat ik 4 uur te laat thuis kwam

Volgende ochtend, opnieuw geboren, ik kon 10 keer zoveel van alles genieten.

Wauw, eindelijk iemand die het een beetje zoals ik heb ervaren... Vond jij het nou leuk? Kheb gisteren het voor het eerste keer gedaan, t was iig een hele ervaring, en daarom zou ik het best nog keer willen doen, maar leuk.. Weet niet.

" vragen stellen-geen antwoord vinden"
Ik heb echt veel (voor mijn gevoel) aan mijn vrienden gevraagd: "Waarom geven jullie nou geen antwoord"?

"geen tijdsbesef-Seconde duurt een uur"
Jah, presies, ik keek 4 keer op de klok en het was 4 keer 1 uur, terwijl voor mijn gevoel er elke keer een kwartier was verstreken.

"gevangen door eigen gedachte"
Dit had ik denk ik ook wel, maar tis heel moeilijk om uit te leggen, dus weet niet of jij hetzelfde bedoelt...

Ik ging in het begin van de avond de hele tijd op ruimen. Ik was hier met 3 andere vrienden en ik had de hele tijd het idee (was ook wel zo) dat het zoon rotzooi was en ik maar opruimen, kwam wel 5 keer zelde overhemd tegen. Men werd echt gek van me. Ik had ook het idee dat ik de enige was die echt weg was, en de rest zich alleen maar irriteerde aan mij, maar dat bleek aan het einde ontzetten mee te vallen...
Ik denk dat volgende keer ik veel meer dingen klaarzet zodat je afgeleid bent en niet weg laat varen door gedachtes.. Playstaton of spelletjes ofzo...
Maar wil wel nog een keer
Oud 30-12-2001, 20:38
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Uhmm, leuk is anders...
Toen ik in de trip zat, zij ik tegen mezelf, dit is gelijk de laatste keer.
Ik genoot wel van de andere dimensie waar ik in zat, maar ik wou ook wel graag trug naar het gewone denken.
Ik ga het niet nog een keer doen, het was een eenmalig experiementjuh
Oud 30-12-2001, 21:11
harrypjotter
harrypjotter is offline
Maar wanner krijg je nou een badtrip? Als je gespannen of bang bent? dus als je je totaal op je gemak voelt kan er in principe nix gebeuren?
Hoe kwam het denk je dat in een badtrip kwam?
Oud 13-01-2002, 13:11
Wladimir
Wladimir is offline
bottom line
het is wel aan te bevelen of niet?
Oud 13-01-2002, 15:05
Fanatic
Fanatic is offline
paddo's kankerzooi paar x gebruikt geen leuke ervaringen maar bij iedereen is ut anders... als je in een leuke trip wil komen slik dan een half trippie en blow je kapot
Oud 31-03-2005, 16:54
SpacingBen
SpacingBen is offline
Hallo allemaal, wilde graag een topic openen over de invloed van paddo's op je leven. (dus wat er in je leven is veranderd nadat je paddo's gebruikt, ook als je nuchter ben) Helaas wad dit topic niet toegestaan, omdat er al teveel topics over paddo's waren (zijn inderdaad wel erg veel topics die op elkaar lijken, en die zijn dan weer niet gesloten )

Maar goed, dit zou hem moeten zijn:

Ik lees en hoor van verschillende mensen dat ze na gebruik van paddo's een ander kijk op het leven gekregen doordat allerlei levensvragen beantwoord werden na het gebruik van deze paddestoeltjes...

In hoeverre hebben paddo's ook echt invloed op je leven en wat voor vragen hebben paddo's bij jullie beantwoord? Hebben ze je vooral een positieve of negatieve kijk op het leven gegeven? (ik denk dat mensen die gelukkig zijn eerder een positief kijk hebben gekregen en mensen die minder gelukkig leven juist een negatieve kijk)

Ik ben benieuwd...
Oud 31-03-2005, 17:19
Verwijderd
Niet zo mekkeren, ik heb het al uitgelegd, 1 paddotopic enzo per keer. Dus in het topic over beginnen met paddo's, kun je het ook over dit hebben.

Dat je de zoekfunctie moet gebruiken houdt in dat je als je ervaringen uit het verleden zoekt, dat die er zijn, en voor de rest is het voor de regulars en de andere topics gewoon niet leuk dat er zoveel topics over een bepaalde drug komen wat ook makkelijk in 1 topic kan. Ook is de hele tijd opnieuw je ervaringen op tafel gooien ook nogal saai, gebruik dus die zoekfunctie.
En ik voorspel je, om de zoveel tijd, komen bepaalde soorten drugs echt overdreven vaak langs.
Oud 31-03-2005, 17:20
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1118424
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten