Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 12:36
Snuitermans
Snuitermans is offline
Doe maar, het mag best.
Oud 21-03-2005, 12:39
*oma*
*oma* is offline
Vanochtend had de (...) gemeente mijn slot stuk geknipt. Zo'n ding kost 30 euro! Ze hebben gewoon veel te weinig fietsenstallingen op het station en dan een beetje debiel gaan lopen doen als je je fiets ergens anders neerzet. tsssss. Toen ben ik naar school gegaan, modelgetekend. kadootjes gekocht in de Xenos en toen belde mijn vader dat mijn overgrootoma op sterven lag. Later belde hij weer en ze is dus overleden Maar gelukkig is het mooi weer!
Oud 21-03-2005, 12:43
vixen
vixen is offline
Ik heb 5 uur geslapen, toen ging ik naar gym en dat was best ok. Toen Frans en toen in het café gezeten terwijl mn dikkie klasgenoot naar buiten wilde met mij (oehh). En toen was ik chagerijnig en nu ben ik thuis en verder doe ik niks behalve in de zon zitten zo en dan naar Nijmegen. Godver.
Oud 21-03-2005, 12:44
Verwijderd
Ik ben naar school geweest, ik zal straks mijn surfgear is even compleet maken.
Oud 21-03-2005, 12:47
Verwijderd
Ik ben met een vriendin de stad in geweest, kaartjes voor Rockin Park gehaald <33333

En een ijsje gegeten op een terrasje, hoe zomers. (L)

Nu lekker in de tuin boeken lezen voor school...zo is huiswerk doen zo erg nog niet.
Oud 21-03-2005, 12:51
Luna
Luna is offline
ik ging zaterdag met eztah en nog een vriend en vriendinnetje naar de melkweg en daar kwamen we mortischa en noe tegen. en die stak dr tong naar me uit.
ohja, een jongen die me leuk vind ging irritant doen en toen ging ik zeggen dat ik geen zin had om te praten en toen liep ik weg en aan het einde werden mn vriendinnetje en ik belaagd door bewonderaars.
gister heb ik gechilled in de zon en gelezen.
Oud 21-03-2005, 12:59
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ging vanochtend vroeg op om te leren voor mn tentamen van woensdag en toen kreeg ik te horen dat ie niet eens doorging voor de zoveelste keer en nou ben ik boos en ga ik woensdag naar school om de leraar eens goed de waarheid te vertellen
naja dus toen hoefde ik niet meer te leren dus ging ik maar opruimen en zelfs stofzuigen en nu ga ik met mn zus smoken in dr tuin want het is mooi weer
Oud 21-03-2005, 13:27
Impulse
ik ben naar school geweest, heb nieuwe schoenen gekocht, en ga zo naar gitaarles
Oud 21-03-2005, 13:53
Back Door Man
Back Door Man is offline
school.

maar morgen ben ik vrij.
Oud 21-03-2005, 15:42
Haligh
Haligh is offline
school, vanavond komt m'n vriendin.
en morgen korte dag en misschien een extra repetitie.
Oud 21-03-2005, 15:50
-(L)-
Naar school geweest en lekker in de tuin in de zon gezeten
Oud 21-03-2005, 15:55
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb uitgeslapen en daarna college gehad.. Toen de stad even ingeweest voor kado en boodschappen gedaan. Nu ben ik aan het leren voor een tentamen en vanavond ga ik sporten.
Oh oh oh wat een onwijs leuke dag !
Oud 21-03-2005, 16:01
cha0s
cha0s is offline
het is lente. <3 en fokking lekker weer, dus ik heb lekker met 'n vriendin in 'n park gezeten met wijn und bier. moet kunnen.
vanavond leren.
Oud 21-03-2005, 16:14
Verwijderd
naar mijn moeder om de was te brengen en ze had nog wat eten voor me en een slakom en weet ik het. moederdingen.

toen naar school met volle tassen en daar weinig uitgevoerd. daarna nog even naar de hema om een leuk voorraadpotje te kopen die ik in de tram ben vergeten
nu zit ik dus verbitterd thuis en wacht tot het tijd is om eten te gaan maken. verder zal ik weinig uitvoeren deze avond want ik ben lui en moe.
Oud 21-03-2005, 16:17
Verwijderd
ik ga vandaag
-formats invullen voor maatschappelijke activiteiten
-opdracht cultuurbepaalde communicatie afmaken

ik ga morgen
-het ontwerp voor een webcard afmaken
-het ontwerp van een boekje over japanse muziek afmaken
-herkansing van scenario maken
Oud 21-03-2005, 16:57
Drez
Drez is offline
Ik ben met de 8uur bus (:/) naar Groningen gegaan, in de bus kwam ik een oud schoolvriendinnetje tegen dus dat was leuk. In Groningen heb ik mijn tassen gedropt in mijn kamer en ben meteen doorgegaan naar werkcollege, waar ik een paar vragen heb nagekeken met mensen en telefoonnummers enzo uitgewisseld met iemand waar ik een beetje mee samen ga werken ha voor mijn paperrrr. En daarna ben ik de UB ingegaan, dus van half1 tot half6 ongeveer, dus ik ben nu heel trots op mezelf w00t.
Straks lasagne eten en daarna aan een essay werken .
Oud 21-03-2005, 17:32
Tom Violence
Tom Violence is offline
het hoogtepunt vd dag was dat ik een mp3 kreeg van Jasper MacBorntoknalpimpdaddy "wat doet die gele bol daar in de lucht" Everaerd
Oud 21-03-2005, 17:37
rodina
rodina is offline
uitgeslapen
naar school geweest om een tosti te nuttigen
met vriendje in cafeetje gezeten om ontwerp cdhoes te bewonderen
Oud 21-03-2005, 17:58
Bo
Bo is offline
Herkansing gemaakt en een terrasje gepakt.
Oud 21-03-2005, 18:08
Jules
Jules is offline
Ik moest achter de balie zitten, en op maandag zijn we altijd dicht maar er moet wel iemand zijn voor de telefoontjes/pakketjes/verdwaalde toeristen. Maar er was een HEMA conferentie en er zat een sticker van 1,5 bij 3 meter op de balie dus iedereen die langs liep riep steeds: HEE HEB JE OOK ROOKWORSTEN HAHAHAHA en dan riep ik: NEE MAAR WEL TOMPOUCHEN HAHAHAHA

Maar om 17.30 ging ik naar huis en toen waren de decoratie meneren hun nagels eraf aan het pulken op die kutsticker want die wilde er alleen in kleine stukjes af haha en toen ik wegging deden ze heel zielig en zei ik: ik zal aan jullie denken als ik met een wijntje op mijn dakterrasje zit hoor!

Maar ik heb helemaal geen dakterras
Oud 21-03-2005, 18:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
vergaderd, bier gedronken en geblowd...haha,...totale wazigheid
Oud 21-03-2005, 18:19
merels
merels is offline
Ik heb mijn herkansing verneukt, gelukkig is het mijn eigen schuld. Nu doe ik een poging tot het maken van schoolwerk en vanavond oppassen. Ja, ik zou eigenlijk een boek moeten schrijven over mijn leven! .
Oud 21-03-2005, 18:51
June bug
June bug is offline
Vanmorgen bijna gerend voor de bus maar had m net gehaald, toen beetje gehangen op school en nog ff met een vriendin naar de stad. Ons geërgerd aan chagerijnig Hunkemoller personeel die ons weigerden te vertellen hoelaat ze open zouden gaan, toen naar huis en rijles gehad. Toen ben ik onder t mom van actief doen gaan skeeleren maar na 10 minuten was ik t alweer beu. Nog wat gecomputerd en op t balkon gezeten en vanavond doe ik waarschijnlijk niks.
Oud 21-03-2005, 18:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
k ben bedreigd
Oud 21-03-2005, 19:02
Nona Star
Nona Star is offline
Vanmorgen eerst een lellebel op de fiets geschopt en zelf naar school gegaan, zinloos want docente was de eerste 2 uur afwezig. Daarom maar vergaderd met mijn oergezellige projectgroepje. Snel naar huis en met een zak pindarotsen en wat huisgenoten voor het huis in de zon geflaneerd Daarna gekookt met mn buur-bitch en elkaar voor heterd uitgemaakt en hitsig geknipoogt
Oud 21-03-2005, 19:16
schimmel
schimmel is offline
vandaag werd ik gaar en verthyft wakker. nacht ervoor weinig geslapen en zondag pas laat thuis door het openbaar vervoer
mn dagje was vrij rustig, geen vervelende lessen dat scheelt altijd wel.
oja er was een kutneger met een gigantische bontkraag die een raar geluid maakte naar me, ik heb hem als goedgezinde en verlegen alto maar gewoon genegert.
Oud 21-03-2005, 19:32
Laïs
Laïs is offline
Kutdag op school,totdat we studie hadden en ik uit de wind,in de zon,tegen een muurtje zat met blote benen. <3
En iedereen vond mijn kleren leuk en goede punten gehaald voor een improvasitie mondeling van Frans,dat maakte mijn dag ook goed.
.
Oud 21-03-2005, 19:50
Fog
Fog is offline
vanochtend met vriendje ontbeten op station denhaag, om half 7 met de trein naar zwolle gegaan, naar school geweest, fotorolletjes weg gebracht, geskate, in de tuin thee gedronken, gegeten, wat voor school gedaan.....
Oud 21-03-2005, 20:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
een klas vol afrikaanse kindjes in de hand geprobeerd te houden, langs het strand gelopen, voor 5euro een jurk van zijde op maat laten maken, en afrikaans geleerd

wat is jullie leven saaaaaaaai!
Oud 21-03-2005, 20:23
Hagel
Hagel is offline
Om 8 uur de timmerman weer eens binnengelaten, nu had hij wel de juiste maat glas bij zich. Naar school gegaan en huiswerk gemaakt tot een uur of 12. Richting eindhoven getreint en door de stad heen gesjokt, vriend gebelt en die kwam ook die kant uit. Afgesproken met iemand van het forum die een truitje overkocht, naar valkenswaard gegaan met de bus, magnums gekocht en nu zit ik saai te computeren want meneer moet voetbal kijken
Oud 21-03-2005, 20:31
Verwijderd
eeerst naar school,toen naar de stad voor een nieuwe telefoon,niet gevonden en verder huiswerk gemaakt en buikspieroefeningen gedaan,want dat was weer hard nodig
Oud 21-03-2005, 20:39
Verwijderd
uitgeslapen, besloten niet naar college te gaan, boodschappen gedaan, naar het vondelpark gegaan om te picknicken met noé, rosé, joints, broodjes en tucs, toen kwam bertbart ook, en daarna nog een vriendinnetje en toen zijn we bij de melkweg gaan eten, nouja soort van
Oud 21-03-2005, 20:45
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
gezellig herm

ik ben naar school geweest en in t zonnetje gezeten eventjes. Toen bezig met mn werkstuk die nu eindelijk af is..tering
Oud 21-03-2005, 20:52
Roos
Roos is offline
Citaat:
Hermione schreef op 21-03-2005 @ 21:39 :
uitgeslapen, besloten niet naar college te gaan, boodschappen gedaan, naar het vondelpark gegaan om te picknicken
Precies hetzelfde maar dan in het museumpark, lekker weer joh
Oud 21-03-2005, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 21-03-2005 @ 21:52 :
Precies hetzelfde maar dan in het museumpark, lekker weer joh
was jij ook met noep en bart

heroin h00r je had ook moeten komen met oot, het was een heuse minimeet
Oud 21-03-2005, 21:02
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 21-03-2005 @ 21:16 :
een klas vol afrikaanse kindjes in de hand geprobeerd te houden, langs het strand gelopen, voor 5euro een jurk van zijde op maat laten maken, en afrikaans geleerd

wat is jullie leven saaaaaaaai!
Oud 21-03-2005, 21:10
Verwijderd
gewerkt en veel gelezen in Dude where's my country?
Oud 21-03-2005, 21:17
aLackofColor
aLackofColor is offline
Scootercertificaat gehaald
Oud 21-03-2005, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Admiration schreef op 21-03-2005 @ 22:17 :
Scootercertificaat gehaald
zo heet dat papiertje dus echt niet
Oud 21-03-2005, 21:20
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-03-2005 @ 22:10 :
gewerkt en veel gelezen in Dude where's my country?
die moet ik ook nog steeds lezen, ik heb genoten van Stupid White Men.
Oud 21-03-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 21-03-2005 @ 22:20 :
zo heet dat papiertje dus echt niet
apriliaskillscertificate
Oud 21-03-2005, 21:22
Verwijderd
Wiskunde SED gemaakt, MO engels gemist ik dacht dat ik het om 13:30 MAAR dat was dus even 3 kwartier eerder
Oud 21-03-2005, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 21-03-2005 @ 22:22 :
apriliaskillscertificate
hehehe
Oud 21-03-2005, 21:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
Hermione schreef op 21-03-2005 @ 21:53 :
Dat heb ik toch gedelete apie
Oud 21-03-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 21-03-2005 @ 22:25 :
Dat heb ik toch gedelete apie
denk ik ook eens gevat te zijn
Oud 21-03-2005, 21:31
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Hermione schreef op 21-03-2005 @ 21:53 :

heroin h00r je had ook moeten komen met oot, het was een heuse minimeet
doen we toch nog wel n keertje
Oud 21-03-2005, 21:37
justakid
justakid is offline
vanochtend 2 terntames gemaakt. voor wiskunde hbe ik een 8!!
daarna op naar t strand daar op t teras gezeten van 1 tot 5 ongeveer. daar geshoped in scheveningse surf/skate winkeltjes. mijn ogen uitgekeken de leukste zomer kleding aangehad, maar op dti moment geen geld om t te kopen . daarna lekker gekookt met een vriendinnetje. daarna terug naar delft. keuken schoongemaakt nu beetje niksen
Oud 21-03-2005, 21:40
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik heb dit dansje nagedaan:
Oud 21-03-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 21-03-2005 @ 22:20 :
die moet ik ook nog steeds lezen, ik heb genoten van Stupid White Men.
is een erg tof boek maar als je fahrenheit 9/11 gelezen hebt zul je je even door het ereste hoofdstuk heen moeten bijten want daar komt bijna alleen maar info in voor die ook in de film zit maar daarna wordt ie echt weer briljant. heb je downsize this ook gelezen?
Oud 21-03-2005, 21:44
justakid
justakid is offline
owja en mijn hoofd is verbrand

Regels voor berichten