Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou hier: 2000 eur bijvoorbeeld Moet je wel superveel voor doen. Het lijkt veel maar als jij ongeregistreerde medicijnen gaat innnemen loop je risico. Je kunt er behoorlijk ziek van worden.
||
Citaat:
Kijk trouwens eens op: http://www.vaxinostics.com . Daar maken ze bij ons (geneeskunde) in de collegezaal "reclame voor". Staan volgens mij ook bedragen bij. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf ook wel eens onderzoeken ondergaan: het meeste was positief, maar soms (bijna altijd) klinkt het in eerste instantie mooier dan het is. Let goed op: - hoeveel uur ben je kwijt: hoevaak moet je langskomen etc (dan kan je uitrekenen hoeveel euro je ongeveer per uur verdient: moet natuurlijk wel rendabel zijn!) - hoeveel bloed wordt er afgenomen - welke andere onderzoeken worden er gedaan, hoe belastend zijn deze, hoevaak worden die onderzoeken uitgevoerd - is er controle van een medisch-etische commissie (dit is altijd wel zo, maar toch even checken vooral bij vage Metro-krantenberichtjes, maar hier zou ik sowieso niet aan meedoen) - bij medicijnen slikken moet je extra voorzichtig zijn Trouwens Unilever heeft ook altijd wel mensen nodig. Dat is echt makkelijk. Je moet dan bijvoorbeeld elke dag een schaaltje yoghurt eten, en dan willen ze 3x bloed afnemen. Supersimpel.
||
Citaat:
Maar er is wel een groot verschil tussen medicijnen slikken en andere onderzoeken. Bij 1 onderzoek bijvoorbeeld voerden ze een bronchoscopie uit (met een slang + camera in mn longen/bronchieen en hapjes longweefsel nemen) onder lokale verdoving. Daar kreeg ik 200 euro voor. Dat is natuurlijk wel een vervelende ingreep, maar minder ingrijpend dan het innemen van medicijnen. Of een onderzoek waarbij je alleen bloed + urine moet afgeven, tja fluitje van een cent ![]() Echte grote "gevaarlijke" onderzoeken met ongeregistreerde medicijnen heb ik nooit gedaan: wel info over gevraagd, maar vaak moet je ook 10-14 dagen opgenomen worden in een kliniek en dat vind ik niet relaxt: zit je daar maar.
||
![]() |
Citaat:
doe je hier zelf aan of heb je hier ervaring mee? weet je waar je hier ergens info over kan vinden? |
![]() |
||
Citaat:
www.unilever.nl misschien? Of zoek de dichtsbijzijnste "filiaal" en bel daar even heen ![]() Ik heb het zelf niet gedaan: je moet namelijk wel aan bepaalde voorwaarden voldoen (vb. minimaal 18, of met een licht overgewicht, die eisen zijn natuurlijk elke keer anders).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||