Ik heb heb nu 5 weken iets met m'n vriend, nog niet zo lang, maar ik ken hem al twee maanden voordat we iets kregen.
Vorige week ben ik met schoolexcursie naar Tjechie geweest, en heb daar een hele leuke jongen ontmoet die jongen komt van een andere opleiding bij mij op school, en heb vorig jaar een oogje op hem gehad.
Wel kort want ik onderneem niet zo snel actie en had geen lef om op hem af te stappen, ik had zoiets die ziet mij nooit staan.
Nu toonde hij interesse in het hotel maar er is verder niks gebeurd in tjechie met die jongen , want ik zei dat ik een vriend had.
Nu ben ik thuis en ben best verward want wil aan de ene kant me huidige vriend niet kwijt omdat ik erg veel om hem geef, maar aan de andere kant geeft die jongen van school me de kriebels en moet ik steeds aan hem denken, hij is zo leuk..
Ik ken hem natuurlijkk nog niet zo goed als m'n huidige vriendje, dus ik kan niet zeggen of hij ook leuker van binnen is, en of hij de moeite waard is om m'n huidige vriendje opzij te zetten, ik ben gewoon een beetje in de war nu...
wat moet ik doen

iemands tips