Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over dat krassen; als ik jou was zou ik daar mee proberen te stoppen. Ik weet dat het echt een gewoonte is voor sommige mensen en heel moeilijk om mee te stoppen, maar je bent nu nog jong, als je het blijft doen en steeds opnieuw doet als je je kut voelt wordt het denk ik ook steeds moeilijker om het af te leren. Bovendien: wil je dat je hele armen de rest van je leven vol littekens zitten? Als ik jou was zou ik me voornemen het gewoon niet meer te doen. Koop een schrift of een mooi notitieboek en schrijf daar in als je je rot voelt ipv een mes op je arm te zetten. Het helpt voor mij ook, dus wie weet ![]() Verder zou ik proberen verder te kijken dan je klas als je daar niet zoveel aansluiting vindt. Op jouw school is vast wel een leerlingenraad of een feestcommissie waar je je bij aan kunt sluiten en langs die weg kun je ook nieuwe mensen leren kennen waarmee je het wél goed kunt vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als er niet zoveel "verenigingen" zijn op jouw school zou ik gewoon proberen nog veel contact te houden met je oude vrienden die nu op een andere school zitten, of proberen nieuwe mensen te leren kennen via een sportclub, of wie weet zelfs via internet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En iemand vertrouwen heb ik nog moeite mee. Slechte ervaringen mee dusja.
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat laatste vind ik een prima oplossing, ik gebruik het zelf ook. Ik heb een dagboek en daar schrijf ik letterlijk alles in. Ben ik als de dood dat ik iets vergeet? Dan schrijf ik het daarin op en dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken = minder spanningen. Het heeft me ook wel geholpen om mezelf van het krassen te weerhouden. Echt een fijne oplossing ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
vraagje pyres | 13 | 29-10-2006 00:59 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je Hart-Topic #50 rare kwast | 492 | 11-02-2006 21:11 | |
Liefde & Relatie |
kunnen mensen het aan jou merken als je verliefd bent? Cookie | 75 | 17-12-2004 22:26 | |
Psychologie |
Wat vind je Van Zelfmoord? FreeYourMind | 144 | 15-09-2004 16:20 | |
Psychologie |
wie begint er ook last te hebben van... C'est moi | 19 | 01-01-2004 20:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
'Het grote pil topic' Snufje | 249 | 15-12-2002 11:37 |