Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2005, 15:57
Koning
Koning is offline
hey hallo,

Ik heb een oude HP advancestack 14 gekregen, type 100VG J2415A, kan ik hier nog wat mee? Zoals het nu lijkt werkt hij wel wat betreft poweron. Maar omdat hij VGanylan gebruikt kan ik er dan nog wat mee?

Alvast bedankt,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2005, 04:09
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
In de handleiding staat dat het een 10/100 Hub is, en daar heb je echt geen ene donder meer aan. Je moet hem aan mij geven.
Oud 11-04-2005, 06:32
Koning
Koning is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-04-2005 @ 05:09 :
In de handleiding staat dat het een 10/100 Hub is, en daar heb je echt geen ene donder meer aan. Je moet hem aan mij geven.
Je kunt het geloof ik niets mee, althans zoiets is mij verteld.. maar als je interresse hebt.. =)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 14:36
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Koning schreef op 11-04-2005 @ 07:32 :
Je kunt het geloof ik niets mee, althans zoiets is mij verteld.. maar als je interresse hebt.. =)
Oh hmm, ik las alleen maar iets over dat je 10 Mbit netwerken kon upgraden naar 100 Mbit, maar ehhh, 't is inderdaad 100VG 802.12, en uhhmm, misschien zijn standaard netwerkkaarten daar wel compatible mee, zo ja, dan kan je'm gebruiken.
Reageren

Regels voor berichten