Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 12:01
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb heel fijn haar, en ook vrij 'weinig' haar. Is er iets dat ik hieraan kan doen?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:42
coopergirl
coopergirl is offline
Het op een manier stylen zodat het meer lijkt? Er bestaan shampoo's voor fijn haar, of ze effectief zijn weet ik niet.
Oud 31-03-2005, 13:43
Built to last
Built to last is offline
extensions
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:49
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
Built to last schreef op 31-03-2005 @ 14:43 :
extensions
Wordt je nog sneller kaal
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:51
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
sjefke schreef op 31-03-2005 @ 14:49 :
Wordt je nog sneller kaal

dat geloof ik niet echt maar ja.

En 't ging hier niet over kaal worden, maar over dun haar.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 14:01
sjefke
sjefke is offline
dun haar gaat vaak gepaard met kaalheid heb ik ook bij mij iig wel in familie is niet leuk. ons haar kan niks aan cker niet zoiets zwaars als dreads of iets, zelfs geen kleurspoeling.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 14:04
Verwijderd
in laagjes laten knippen, dan lijkt het meer, en er mousse in smeren, dan lijkt het dikker.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 14:14
Muchacha
Muchacha is offline
Het is al in laagjes geknipt
Zou er niets zijn dat je haar echt dikker maakt? Of dat voor meer haar zorgt? (waarschijnlijk dit laatste niet, want als je weinig haarzakjes hebt, kan je niet méér haar krijgen he)

En het heeft idd niets met kaalheid ofzo te maken. In mijn familie komt dun of weinig haar ook niet voor.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 14:47
TIEN
TIEN is offline
sorry geen idee om het voller of meer te laten lijken.
maar je hebt toch best leuke kapsels die je juist door fijn haar mooi staan? mijn haar wordt nl altijd uitgedunt..

iig succes!!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 14:59
ch40s
ch40s is offline
is dat ook van onder zo ?
Oud 31-03-2005, 15:12
Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
ch40s schreef op 31-03-2005 @ 15:59 :
is dat ook van onder zo ?

Ontopic: je kan er mousse in doen en het dan föhnen, dan komt er meer volume in. En vraag het eens aan je kapper, die heeft misschien ook nog tips.
Oud 31-03-2005, 15:40
Verwijderd
Ik heb ook heel dun en weinig haar. Mja, mousse helpt wel. Dan lijkt het in ieder geval meer. Ik smeer er ook wel eens een soort balsam in (van Gliss Kur, moet je niet uitspoelen) dan voet het iets dikken aan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:50
Firefly182
Firefly182 is offline
ik heb shampoo van Pantene, voor meer volume Dat werkt wel. En verder kan je het natuurlijk ook föhnen. Bij mij lijkt het dan dikker dan dat ik het zo laat opdrogen.

En idd, je kan ook mousse er in doen of zo iets.
Oud 01-04-2005, 10:12
Muchacha
Muchacha is offline
Pantene is zo slecht Dat legt een of ander siliconenlaagje op je haar, waardoor het zwaarder wordt. En mijn haar "föhnen"?(zoals jullie dat hier noemen ) Lijkt me zo'n moeite elke morgen En gezond zal het ook niet zijn, en fijn haar gaat al sneller kapot
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 01-04-2005 @ 11:12 :
Pantene is zo slecht Dat legt een of ander siliconenlaagje op je haar, waardoor het zwaarder wordt. En mijn haar "föhnen"?(zoals jullie dat hier noemen ) Lijkt me zo'n moeite elke morgen En gezond zal het ook niet zijn, en fijn haar gaat al sneller kapot
Van föhnen wordt je haar idd heel droog. (Hoe noem jij 'föhnen' dan eigenlijk? *nieuwsgierig*)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 13:14
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-04-2005 @ 13:48 :
Van föhnen wordt je haar idd heel droog. (Hoe noem jij 'föhnen' dan eigenlijk? *nieuwsgierig*)
Euhm... drogen met de haardroger? Ja, ik zeg "ik moet nog even mijn haar drogen"
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 13:49
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Muchacha schreef op 01-04-2005 @ 14:14 :
Euhm... drogen met de haardroger? Ja, ik zeg "ik moet nog even mijn haar drogen"
Ja, dat kan ook, zo zegt mijn moeder het ook wel eens. Ik noem zo'n ding een föhn
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 16:58
Dís
Dís is offline
Citaat:
Built to last schreef op 31-03-2005 @ 14:51 :

dat geloof ik niet echt maar ja.

En 't ging hier niet over kaal worden, maar over dun haar.
het haar sterft zo af.zelfde met vlechtjes laten leggen.haar wordt brozer ,dunner,...
met mousse wordt het iets dikker,maar valt wel sneller naar beneden tenzy je er nog eens haarlak bydoet natuurlyk.
en niet drogen met haardroger dat droogt nog sneller uit
-spreekt uit ervaring-

ohja kleuren met licht kleur zodat je haarschubben open gaan staan.
(met blond dus)en dan terug je origineel kleur indoen en dan die 'pantene'achtige shampoo gebruiken(shampoo die er een laagje-vliesje oplegt).zo doe ik het toch en het helpt.
laagjes niet vergeten.

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 17:41
Sharon_200
Sharon_200 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 31-03-2005 @ 13:01 :
Ik heb heel fijn haar, en ook vrij 'weinig' haar. Is er iets dat ik hieraan kan doen?
hmm ik had ook altijd heeel dun haar en weinig. Ook had ik heel lang haar (aan me middel) toen heb ik het in 1x kort laten knippen, tot aan me schouders en toen werd me haar heel dik, echt een grote bos

Dus misschien helpt het bij jou ook..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 13:35
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 01-04-2005 @ 11:12 :
Hm is pantene echt zo slecht? Ik heb er juist alleen maar goede ervaringen mee, gebruik het bijna altijd
Oud 02-04-2005, 15:55
Muchacha
Muchacha is offline
Ik gebruikte het vroeger ook hoor, was de eerste shampoo waar ik tevreden over was Maar toen ik het hoorde van mijn kapper dat het echt niet gezond is voor je haar omdat er zo'n silicoonlaagje opkomt, ben ik ermee gestopt. Ik gebruik nu Dove en Clearol Essence (die van de "klaarkom-reclame") en daar ben ik ook tevreden over
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 08:22
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 02-04-2005 @ 14:35 :
Hm is pantene echt zo slecht? Ik heb er juist alleen maar goede ervaringen mee, gebruik het bijna altijd
Ja, evenals fructise shampoo's e.d. Zoals aangegeven; het legt een siliconenlaagje over je haar (Waardoor verf b.v. minder pakt etc).

B5 zorgt voor het siliconenlaagje, vandaar dat ik altijd eerst het etiket afspeur
Oud 03-04-2005, 10:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 03-04-2005 @ 09:22 :
Ja, evenals fructise shampoo's e.d. Zoals aangegeven; het legt een siliconenlaagje over je haar (Waardoor verf b.v. minder pakt etc).

B5 zorgt voor het siliconenlaagje, vandaar dat ik altijd eerst het etiket afspeur
Wat is er dan zo erg aan dat siliconenlaagje? (als je je haar toch niet wilt verven?)
Oud 03-04-2005, 17:42
godeli
godeli is offline
ja ik heb ook altijd een volume behandeling nodig:

op me kop fohnen en vervolgens touperen, kan niet goed zijn voor me haar maar het helpt wel
Oud 03-04-2005, 18:39
TIEN
TIEN is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 03-04-2005 @ 08:22 :

ben ik het niet helemaal mee eens hoor, ik gebruik ook shampoo van fructise en verf mijn haar heel vaak en geen problemen mee.
ben zelf donkerblond- bruin achtig en heb net blonde coupe soleil erin gedaan en dat pakte gwoon in een keer!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:11
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 02-04-2005 @ 16:55 :
Ik gebruikte het vroeger ook hoor, was de eerste shampoo waar ik tevreden over was Maar toen ik het hoorde van mijn kapper dat het echt niet gezond is voor je haar omdat er zo'n silicoonlaagje opkomt, ben ik ermee gestopt. Ik gebruik nu Dove en Clearol Essence (die van de "klaarkom-reclame") en daar ben ik ook tevreden over
Als je het elke dag wast ja, dan is het slecht. Maar als je 3/4 keer per week je haar wast ofzo en dan die 'siliconenshampoo' gebruikt, maakt het echt niet zo veel uit. En wat dan nog als er zo'n laagje om heen zit? Als je haar er voller van lijkt op die manier. Als je het maar niet elke dag gebruikt.
Oud 04-04-2005, 18:12
Firefly182
Firefly182 is offline
Maar, wat denk je dat er allemaal wel niet in cremespoeling zit dan? Dat je haar er zo zacht en spoepel van wordt.....

Of Gliss Kur Silk Shampoo ofzo? Dat geeft net zo goed een laagje
Oud 04-04-2005, 18:54
Verwijderd
de enige reden die ik ooit gehoord heb waarom een silliconenlaagje om je haar slecht zou zijn, is dat je haar dan niet zou kunnen 'ademen'. Je haar is echter dood, er zijn geen celprocessen in bezig, het verbruikt geen energie, en het heeft dus ook geen zuurstof nodig.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:57
Verwijderd
ruilen, ik heb het tegenovergestelde.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:14
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 04-04-2005 @ 19:57 :
ruilen, ik heb het tegenovergestelde.
Wat is er dan mis met dik en veel haar?
En ja, ik was mijn haar wel dagelijks, als ik dit niet doe, wordt het echt vettig
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:27
Verwijderd
zonder gel lijkt het net of ik een zwerver ben, want ik heb super veel pluis haar.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 20:08
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-04-2005 @ 19:54 :
de enige reden die ik ooit gehoord heb waarom een silliconenlaagje om je haar slecht zou zijn, is dat je haar dan niet zou kunnen 'ademen'. Je haar is echter dood, er zijn geen celprocessen in bezig, het verbruikt geen energie, en het heeft dus ook geen zuurstof nodig.
precies

Ik blijf dus lekker aan de siliconenshampoo, aangezien het heus allemaal wel zal meevallen.
Oud 06-04-2005, 14:17
Dís
Dís is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-04-2005 @ 11:56 :
Wat is er dan zo erg aan dat siliconenlaagje? (als je je haar toch niet wilt verven?)
het haar krygt geen lucht meer waardoor het split en afsterft.
Oud 08-04-2005, 22:03
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 04-04-2005 @ 20:14 :
Wat is er dan mis met dik en veel haar?
En ja, ik was mijn haar wel dagelijks, als ik dit niet doe, wordt het echt vettig
Je haar dagelijks wassen is niet heel goed voor je haar.. Daar wordt het 'te schoon' van waardoor die haar producten niet meer pakken..

Net gehoord van m'n kapper.. Ik was mn haar namelijk ook elke dag
Oud 09-04-2005, 13:06
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
blinkchic schreef op 06-04-2005 @ 15:17 :
het haar krygt geen lucht meer waardoor het split en afsterft.
haar is 1 en al dode cellen. Dus afsterven kan het dan helemaal niet. Haar leeft niet.
Oud 10-04-2005, 19:54
Dís
Dís is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 09-04-2005 @ 14:06 :
haar is 1 en al dode cellen. Dus afsterven kan het dan helemaal niet. Haar leeft niet.
weet ik ook wel,ik bedoel dat het compleet split en vaal wordt

Regels voor berichten