Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
met school gingen we naar 't cityguesthouse.. zeer goedkoop, en 't ziet er echt goed uit. Alleen 't ontbijt is knudde (je haalt eten uit een automaat), en 't water smaakt naar chloor. Maar misschien dat 't ontbijt nu verandert is want volgens de foto's hebben ze nu ineens een eetzaal. De buurt is rustig.. het ligt niet in het centrum, maar met de metro ben je er zo. Er is een pc met gratis internet. Zie website: www.cityguesthouse.com
ik weet alleen niet of ze airco hebben... |
![]() |
|
Wij gaan met school naar Hotel Oriënte . Ligt midden in het centrum (Via del Statuto), maar is misschien wel duur als je niet met meerdere personen bent. Misschien dat je anders een jeugdherberg kunt proberen?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() of je moet in een echt duur hotel zitten. Wij zaten met school in een klooster in de binnenstad ![]() Maar dat is al wel volgeboekt denk ik |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
De Kantine |
Anekdotes waar je om moet grinniken extinction | 34 | 11-02-2004 14:11 |