Advertentie | |
|
![]() |
|
Helaas kan je standaard instellen dat msn-messenger je firefox opent om je mail te openen
Gelukkig heb je daarvoor een plugin voor messenger plus. Maar dat las je ook in [centraal] webbrowsing als je de zoekfunctie gebruikte.
Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 16:29. |
![]() |
|
In programma-toegang en -instellingen moet je hem instellen als standaard, verder zal FF vragen om zich standaard in te stellen. Dat zou moeten helpen voor 99% van de programma's.
Die andere percent? Dat is MSN. Teringzooi, als je het mij vraagt, en als je het anderen vraagt ook. Gelukkig zijn er mensen die een oplossing hebben uitgedacht. Even kort uitgelegd: 1. Messenger Plus! downloaden (net een nieuwe versie 3.5 uit ![]() 2. Zorg ervoor dat je de sponsor niet installeert bij de installatie (is spy/adware) tenzij je die per sé op je pc wilt 3. Voor MsgPlus! installeer je de plug-in Stuff-Plug NG 4. Via Plus! > Voorkeuren/Preferences > Plug-ins > Stuff-Plug NG > Opties/Options kun je nu instellen dat je standaardbrowser gebruikt moet worden. Dit werkt hier (Win XP Pro SP2; FF 1.0.2, MSN 7 b, MsgPlus! 3.5) goed, en op de oude MSN 6.x werkte Stuff-Plug NG ook goed daarmee, dus daar werkt het hopelijk ook goed.
||
Citaat:
Hier komt IE er niet aan te pas hoor (of bedoel je dat inlogscherm als je ADSL/modem hebt, dat je ook bij IE krijgt: dat zit in Windows).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|