Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2005, 13:20
gurl19
gurl19 is offline
Vertel hier je blauwtjes lopen verhalen!!!

Ik heb gister een blauwtje gelopen. Hele avond al met een jongen gepraat. Op het eind van de avond hele tijd mee staan drinken (beetje veel maja ) Z'n kameraad kwam nog wel paar keer langs om te vragen of we al gezoend hadden. Maar toen hij wegging naar huis gaf hij me alleen een kus. Toen ik maar een poging tot deed, zei hij dat het niet verstandig was Z'n kameraden stonden er misschien wel allemaal bij, maar verder vond ik het maar vreemd. Maar dit was dus mijn eerst blauwtje

nu jullie!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2005, 13:30
Verwijderd
Ik voorkom blauwtjes door nooit op iemand af te stappen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 13:31
T!ne
T!ne is offline
Op msn tgn hem zeggen dat ik hem miste, uiteindelijk bekent dat ik verliefd op hem was. Toen antwoordde hij niet meer. Hele dag op school zenuwachtig zitten zijn, depri wrm hij maar niet had geantwoord. Na het laatste uur stap ik op hem af en vraag hem wrm hij niet antwoordde. Hij zei dat hij een eindje was gaan fietsen (vanwege de schok ofzoiets ). Ik vroeg hem duidelijkheid. Hij antwoordde niet en ging verder.
Toen wist ik het wel hoor ..
Oud 10-04-2005, 13:39
Antinoniem
Antinoniem is offline
Nog nooit last van gehad.
Oud 10-04-2005, 13:40
filia dei
filia dei is offline
ik loop nooit blauwtjes
Oud 10-04-2005, 13:50
vixen
vixen is offline
Op een feestje een leuke jongen leren kennen, hij mauwde dat ik zo mooi was enzo. Toen ging ik naar huis, ik vroeg zn nummer, gaf em een kus op zn mond. En hij belde niet.
Ohohoh wat een drama.
Oud 10-04-2005, 13:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik had op een feestje gezoend en geknuffeld met een jongen. ik dacht dat we elkaar wel leuk vonden en vroeg of ie misschien verkering wou. dat wou ie niet en dat was mijn blauwtje. niet extreem spannend dus
Oud 10-04-2005, 14:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb nog nooit een blauwtje gelopen, geloof ik
Oud 10-04-2005, 14:33
Lane
Lane is offline
Ik loop nooit blauwtjes want ik laat het nooit merken als ik iemand leuk vindt. Niet dat die methode nou zo goed werkt, maar oke.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 14:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nog nooit geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:47
Lieved
Lieved is offline
Ik heb nog nooit een blauwtje gelopen...ik versier zelf oowk niet ik wordt versierd..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:55
STP
STP is offline
Ik ben niet zo van 't versieren dus ook niet van de blauwtjes lopen
Oud 10-04-2005, 15:59
Drez
Drez is offline
Mwah niet echt iets.
Oud 10-04-2005, 16:21
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
HvJ schreef op 10-04-2005 @ 15:21 :
Ik heb nog nooit een blauwtje gelopen, geloof ik
Oud 10-04-2005, 18:09
Smin
Smin is offline
Op een feestje leek een jongen me leuk te vinden, hij sprak me aan en we praatten heel leuk. Maar ik was erg moe, dus ik wilde naar huis gaan en hij bood aan z'n nummer in m'n telefoon te zetten, want hij had het zijne niet bij zich. Hij voegde er nog aan toe dat ik er wel echt gebruik van moest maken.
Ik smste hem, hij smste mij en liet daarna niets meer, zelfs na nog enkele (hoe wanhopig) smsjes van mij, van zich horen....
Oud 10-04-2005, 18:16
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
STP schreef op 10-04-2005 @ 16:55 :
Ik ben niet zo van 't versieren dus ook niet van de blauwtjes lopen
Idem, ik ben daar wat te verlegen voor.
Oud 10-04-2005, 18:17
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
vixen schreef op 10-04-2005 @ 14:50 :
Op een feestje een leuke jongen leren kennen, hij mauwde dat ik zo mooi was enzo. Toen ging ik naar huis, ik vroeg zn nummer, gaf em een kus op zn mond. En hij belde niet.
Ohohoh wat een drama.
had hij jouw nummer wel?
Oud 10-04-2005, 18:19
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ehh.. dit is alweer een tijd geleden.
We waren in een kroeg en ik had met die jongen al eerder gezoend en gesmst. We zaten te kletsen, totdat ik hem op een gegeven moment probeerde te zoenen, maar hij draaide weg.
Volgens mij heeft het er echt ontzettend komisch uitgezien.
Ik zat op een kruk met een aantal drankjes achter m'n kiezen en hij die wegdraait.
Oud 10-04-2005, 18:32
Verwijderd
2 maanden lang intensief flirten met een meisje uit de klas. Op een vrijdagmiddag bij d'r thuis geweest, laten merken wat ik van d'r vond en zij zei hetzelfde, gezoend, afscheid genomen. Haar het hele weekend niet kunnen zien of spreken.
De maandag totaal genegeerd op school en na schooltijd te horen gekregen dat het niets werd tussen ons omdat het zo anders is dan met d'r vorige relatie die net 3 maanden uit was.

En ook in november met mijn beste vriendin in het zwembad. We hingen wat aan elkaar, ik steeds meer voorover en op den duur stak ze d'r hand er maar tussen omdat ik wel erg dichtbij kwam.
Nu maak ik mezelf het liefst wijs dat dat gewoon wraak was, omdat ik een keer ongeveer hetzelfde had geflikt een half jaar ervoor. -_-

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:13
waves
waves is offline
beetje geflirt, er werd terug geflirt. ik dacht dat hij me leuk vond maar dat bleek niet zo te zijn..
Oud 10-04-2005, 21:29
RoB!N
RoB!N is offline
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven is het toch
maar wel paar keer 1 gelopen, maar heb vaak genoeg beet
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:43
yapo
yapo is offline
hele tijd met een meisje aan 't fantaseren geweest over onze zogenaamde toekomstige builoft enzo, elkaar bellen (ze heeft zelfs m'n ouders gebeld om zich voor te stellen ), kdacht echt dat ze me leuk vond, maar toen ik vroeg wanneer we de fantasie eens in praktijk gingen brengen bleek ze niets te willen (ik snap die vrouwenlogica dus blijkbaar niet )
naja, heb haar gister wel nog een superdikke knuffel gegeven
Oud 10-04-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 10-04-2005 @ 14:40 :
ik loop nooit blauwtjes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:54
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 10-04-2005 @ 14:30 :
Ik voorkom blauwtjes door (bijna) nooit op iemand af te stappen
Oud 10-04-2005, 22:16
Flowtje
Flowtje is offline
Nog nooit, maar ik stap dan ook niet zo snel op iemand af.
Oud 10-04-2005, 23:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 10-04-2005 @ 14:30 :
Ik voorkom blauwtjes door nooit op iemand af te stappen
Oud 11-04-2005, 00:39
blupp
blupp is offline
Een vaag blauwtje;
Ik kende iemand van de chat, paar maanden mee gepraat..we vonden elkaar blijkbaar leuk, zij zei mij ook leuk te vinden. Afgesproken(niet gezoend ofzo) daarna vond ze me opeens niet meer leuk..ze deed er wel 3 dagen over om dat duidelijk te maken maargoed We zijn nu nogsteeds wel goeie vrienden en ik heb al bijna een half jaar een vriendin, wat gaat de tijd snel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 07:29
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Ohohoh wat een drama.
misschien ging hij er begrijpelijkerwijs van uit dat jij hem zou bellen.

Hier geen noemenswaardige blauwtjes...alhoewel...paar weken achter meisje aanzitten waarvan ik van te voren eigenlijk wel wist dat ze niets wou.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 21:00
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 10-04-2005 @ 19:17 :
had hij jouw nummer wel?

Ik zat me net hetzelfde af te vragen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 21:49
Verwijderd
Nooit echt een blauwtje gelopen. Wel eens nog maanden nadat ik met iemand gezoend had, maanden daarna, telkens bij het uitgaan bij zijn vrienden lopen vragen wanneer hij weer kwam enzo.
Kwam hij een keer ging hij voor mijn neus met een ander meisje staan zoenen. Mwah dat was wel een beetje voor lul, maar ach die jongen was eigenlijk toch niet veel. Alhoewel hij gaf mij wel mijn eerste zoen .

Enne... keertje de hele avond plezier gehad met een jongen (uhh weet daarvan niet meer of we gezoend hadden, volgens mij niet, volgens mijn zus wel, ahum..).
De volgende dag ben ik toen heel wanhopig naar hem op zoek gegaan via internet ofzo, had toen zijn mailadres, gemaild, maare... nooit meer iets van gehoord, ook wel beetje voor schut.

Verder wel paar keer een jongen een blauwtje laten lopen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 22:49
vixen
vixen is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 10-04-2005 @ 19:17 :
had hij jouw nummer wel?
Ik bedoel. Ik gaf hem mijn nummer.
Wrijf het er maar in
Oud 13-04-2005, 22:53
Verwijderd
Mijn laatste blauwtje is alweer bijna 4 jaar geleden denk ik, daar heb ik toen nog 25 euro mee verloren wat een weddenschap
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 00:01
Verwijderd
Nooit serieus blauwtjes gelopen, ja ooit een keer indirect. Vriendinnen wisten dat ik wel wat in hem zag en zijn er toen opaf gestapt, ik wist van niets en hoorde later dat het niets was. Naja, boeiend, next.
Ik kan van tevoren meestal wel inschatten of er een kans in zit ja of nee, dus de blauwtjes zijn tot nu toe uit gebleven. Go me.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 06:13
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
vixen schreef op 13-04-2005 @ 23:49 :
Wrijf het er maar in
nouja, het was erger geweest als hij het daadwerkelijk niet had zodat je misschien wel DE liefde van je leven bent misgelopen (a)

en ontopic; eigenlijk, nog nooit
Oud 14-04-2005, 08:59
langejongen
langejongen is offline
2 blauwtjes gelopen. 1e keer een brief gestuurd aan een meisje om meer contact te krijgen. Afgewezen.
2e keer meisje op zomerkamp ontmoet. Leuke gesprekjes gehad en leuke dingen gedaan. Was helemaal in de wolken van haar. Opgebeld om mee uit te vragen. Ze zou erover nadenken. Ze belde een paar dagen later terug dat ze me een leuke jongen vond en kon goed met me opschieten, maar niks meer dan dat. Helaas, maar toch geprobeerd.

Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
Oud 14-04-2005, 11:04
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Ohohoh wat een drama.
Misschien is het de beperking van je uitleg of iets anders maar...
als jij zijn nummer vraagt dan kan jij hem toch enkel bellen (aangezien hij jouw nummer niet heeft)
Oud 14-04-2005, 11:23
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
bracelance schreef op 14-04-2005 @ 12:04 :
Misschien is het de beperking van je uitleg of iets anders maar...
als jij zijn nummer vraagt dan kan jij hem toch enkel bellen (aangezien hij jouw nummer niet heeft)
Citaat:
vixen schreef op 13-04-2005 @ 23:49 :
Wrijf het er maar in
Oud 14-04-2005, 11:26
Hagel
Hagel is offline
Of je het een blauwtje lopen kan noemen weet ik niet, hij hield me meer voor de gek Ik was een jaar of 15 en op het schoolplein viel het mijn vriendinnen op dat hij (toen vond ik het oud, jaar of 19) de hele tijd naar mij stond te kijken. Dus ach, ik een beetje terugkijken, hij lachen, gebaren maken etc. Als ik hem tegen kwam in de school ook lief lachen en hallo zeggen. Weekend erop was ik uit en ik wist dat hij daar ook was dus ik had zoiets van "hee, spannnnend" dus weer om elkaar gedraait, na een uurtje of wat wenkt ie me, dus ik loop die kant op en begint hij met een of andere sloerie te zoenen. de lul maarja gelukkig was ik toch niet echt verliefd
Reageren

Regels voor berichten