Oke, ik zal hier mijn GROOT probleem is uitleggen hé .....
Het begon eigelijk allemaal twee jaar geleden in de zomervakantie. Wij gaan altijd op vakantie met een ander gezin, al 14 jaar, en zij hebben dus een zoon, we zijn echt zo'n goei vrienden en zijn echt close enzo, want ja, kennen elkaar al 14 jaar, hij's eccht mijn beste vriend, maar dan twee jaar geleden ineens op vakantie, hij had een vriendin en die ging dus mee op vakantie..... twee weken heb ik dat moeten aanzien, ik was
STIKjaloers en vanaf dan besefte ik ook dat ik meer in hem zag dan een gewone vriend. Alleen een klein probleempje, hij is 19 (bijna 20) en ik 15, ik heb schrik om het ook maar aan één iemand te vertellen (heb ik gedaan, maar de reactie was echt alles behalve goe

). Maar ik ben echt zooo verliefd

al twee jaar lang zit ik ermee, en het gaat niet weg. Aan hem durf ik het zeker niet te vertellen, want ik heb schrik dat er dan verandering aan onze vriendschap komt.... en dat is echt het laatste wat ik wil. Ik heb ook een tijd getwijfeld of hij ook misschien intresses had, want hij gaf altijd complimentjes enzo en toen wist ik eccht niet meer wat ik ervan moest denken.
Wat zouden jullie doen? het gwn zeggen? Hem proberen te vergeten? Of het zo laten?