Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik erger me aan surveillanten die denken dat één blaadje genoeg is bij een vak als kunstgeschiedenis. En aan krakende stoelen of wiebelende tafels. En aan elk willekeurig geluid dat mensen om mij heen maken, inclusief ademen. Stil moeten ze zijn!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoopt op een reactie die aangeeft dat het sarcasme was ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En het verbaast me dat zoveel mensen thee en koekjes krijgen! |
![]() |
||
Citaat:
mmm, ik kan me daar persoonlijk niet aan ergeren. Het heeft voornamelijk met concentreren te maken... maarja als jij d'r last van hebt dan is dat zo he... ![]()
||
Citaat:
Maar toch, het hele karretjes concept was gewoon irritant, een half uur lang constant dat watervalletje...en er kwamen op een gegeven moment vier mensen met die kar...mijn god |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja wij moesten het bekertje gewoon neerzetten voor koffie en op ze kop voor thee, maar die lerares had gewoon helemaal dr mond moeten houden! Dat karretje was idd echt TE irritant, moes dr echt van piese |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarom tel ik altijd bij dat soort opdrachten hoeveel woorden ik in 5 regels prop, en dan regels tellen. Kan je de tel niet zo snel kwijt raken ![]() ![]() Bij het samenvatten ga ik wel regeltje voor regeltje alles tellen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |