Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2002, 17:05
pinokio
pinokio is offline
Hey ppl,

Ik heb al een aantal jaren heeeeeeel erg last van hooikoorts. Ik heb al verschillende tabletten gehad (zyrtec, dr vogel, kestine) en jaarlijkse spuiten. Maar t helpt allemaal niet. Helemaal niks. Weet iemand misschien nog iets wat écht goed helpt?
Ik raak gewoon helemaal chagerijnig van dat genies en gesnotter. BAH!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 17:51
Balance
Balance is offline
tegen het niezen heb ik claritine, werkt best wel goed, alleen moet je dat wel élke dag innemen, ook als je d'r even geen last van hebt. das wel minder, want ik vergeet het nog wel eens wanneer ik even geen last heb van m'n hooikoorts en dan ben ik wel gelijk de lul de volgende dag, zoals nu

maar ik denk dat het echt heel erg per persoon verschilt of het werkt, 't is wel het proberen waard denk ik!
Oud 03-06-2002, 04:24
Markiex
Markiex is offline
Claritine is goed spul uiteraard wel persoonsafhankelijk maar zeker het proberen waard.
Oud 03-06-2002, 09:58
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik heb nasonex (neusspray) en dat is echt klotespul. er komt veelsteveel uit per 'spuit' want het loopt gelijk m'n neus weer uit, of ik moet zo hard snuiven dat het achterin m'n keel komt, maar dan ga ik weer over m'n nek omdat het zoooo smerig is. en echt werken doet het nou ook weer niet... (wat je dan wel moet hebben... geen idee)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 22:17
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
meriekuh schreef:
ik heb nasonex (neusspray) en dat is echt klotespul. er komt veelsteveel uit per 'spuit' want het loopt gelijk m'n neus weer uit, of ik moet zo hard snuiven dat het achterin m'n keel komt, maar dan ga ik weer over m'n nek omdat het zoooo smerig is. en echt werken doet het nou ook weer niet... (wat je dan wel moet hebben... geen idee)
Nasonex werkt bij mij perfect.. Het moet in je neus, niet achterin je neus.... Anders werkt het niet... het is bedoel om de pollen die je inademd uit de weg te ruimen.. dus minder hard spuiten voortaan. Ik gebruik ook tabletteb-> Aerius.. werkt erg goed.. alleen nu heb ik last van mijn ogen..

Ik heb ook al alles geprobeert: de KNO arts, de homeopaat, alle gemische middelen etc.. dit werkt gelukkig!

good luck
Oud 04-06-2002, 05:39
Verwijderd
ze hebben ook een soort aparaatje dat je in je neus moet doen, dat ongeveer 3 keer per dag 4,5 minuut dat moet ook helpen tegen hooikoorst
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 07:41
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
pinokio schreef:
Hey ppl,

Ik heb al een aantal jaren heeeeeeel erg last van hooikoorts. Ik heb al verschillende tabletten gehad (zyrtec, dr vogel, kestine) en jaarlijkse spuiten. Maar t helpt allemaal niet. Helemaal niks. Weet iemand misschien nog iets wat écht goed helpt?
Ik raak gewoon helemaal chagerijnig van dat genies en gesnotter. BAH!
sinds dit jaar is er een nieuwe soort, andere formule, waar je bijvoorbeeld ni moe van wordt. misschien heltp dat, moet je maar es vragen aan je dokter.
Oud 04-06-2002, 10:19
snoopy
snoopy is offline
hmm... ik gebruik zelf altijd zyrtec, maar aangezien dat bij jou niet helpt, zou ik het niet weten. Oh ja, wat bij mij altijd helpt tegen jeukende ogen is een nat washandje.
Oud 04-06-2002, 21:59
BendeBen
BendeBen is offline
prevalin oogdruppels en neusspray

maar volgens mij zijn het mislukte placebos
gewoon gezuiverd water want het werkt voor geen reet

ik ga er juist meer van niezen en mn neus gaat lopen
dan liever helemaal vast dan de hele tijd dat gesnuif, daar krijg je koppijn van
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten