Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ga uit om te dansen en te trippen en niet om me opgetut te voelen... daar zie je na een uurtje al niks meer van. Ik draag vrijwel altijd één van m'n 5 vesten, die zijn zo lekker warm in de winter. En een leren jack er overheen. Foto: (met m'n verrotte tripkop weliswaar) ![]() Soms draag ik ook m'n blauwe army pants trouwens, met hoge leren laarzen eronder.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Heb je daarna niet meer gezien ook, geloof ik. Pfft en eigenlijk moet iedereen ook vertellen wat je aankomend weekend doet, vind ik. Ik weet het alleen nog niet. Misschien een gothicfeestje op vrijdag..Cyberia. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik ga dit weekend denk ik weinig doen ivm geldnood, maar volgend weekend ga ik naar 2 feestjes van bekenden en ook naar dopplereffekt als het meezit ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie wel wat ik dit weekend ga doen. Ik denk een keer weer uit in Nijmegen en vrijdag misschien naar een D&B feestje in Utrecht
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar sloer ga je serieus naar dopplereffekt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Waar ga je uit?
meestal in amersfoort, maar soms doen we eens gek en pakken we de trein en zien we wel (wat meestal dan toch utrecht, of weer terug naar amerfoort wordt) Welke muziek wil je horen als je uit gaat? het liefst een beetje dance-achtig, maar het maakt me eigenlijk niets uit, ik kan ook een geweldige avond hebben ik een smartlappen café Wat heb je aan als je uit gaat? dat ligt er wel aan, als ik gewoon in amersfoort naar de kroeg ga een broek met leuk truitje of, als ik naar een gothic (haha) feestje ga doe ik wel een beetje meer mn best (corsetten, frutsels, lak, laarzen enz enz) Waar was je afgelopen weekend? vrijdag avond in the flame in amersfoort, daar speeldde een band van vrienden van mij en zaterdag zijn we naar nuheroes festival geweest in tivoli. Is er er een verband tussen je lifestyle en het uitgaan? ja, naja alleen het 'echte' uitgaan... techno, electro, gothic, ebm, new wave feestjes. past wel in mijn hokje ![]() Is er een verband tussen het forum en het uitgaan?(kom je vaak forummers tegen en doe je de quickstep met ze?) nee Heb je lifestylische uitgaansfoto's? jaja... gottik kroeg! WAT GA JE AANKOMEND WEEKEND DOEN???? ik weet het nog niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |