Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nederland: saai land, niks aan
Belgie: ook niks aan Luxemburg: klein landje, hoofdstad is wel aardig, maar verder niet veel te doen Frankrijk: arrogant volk, wel erg mooie hoofdstad en natuurlijk mooie stranden in het zuiden Spanje: lekker weer, mooie stranden Italie: leuk en mooi land Zwitserland: prachtig land Oostenrijk: ook erg mooi, vind ik wel iets minder dan Zwitserland: Verder is Wenen ook erg mooi Duitsland: niet m'n favoriete land, wel redelijk mooi landschap, iig beter dan dat platte Nederland Denemarken: beetje vlak land, wel aardige bewoners en een erg leuke hoofdstad Zweden: aardige mensen, prachtig land met veel afwisseling, één van de mooiste Europese hoofdsteden Noorwegen:het mooiste land waar ik ooit ben geweest, prachtige natuur, lekker rustig en heel erg aardige en behulpzame mensen, verder is Oslo ook leuk Finland: mooi bossen, Helsinki is ook een mooie stad Polen: Gdansk (met kust) en Merenplateau zijn leuk, maar verder ook grauw land, criminaliteit en slechte wegen Litouwen: erg mooi land, veel bossen, hoofdstad is wel aardig om gezien te hebben, maar niet super bijzonder Letland: prachtige kust ten noorden van Riga, Riga is verder een leuke stad Estland: het land zelf is niet heel bijzonder, maar Tallinn is wel de mooiste hoofdstad in de Baltische Staten Engeland: heb daar eigenlijk alleen Londen van gezien, wat zeker mooi is Slovenie: beetje grauw land, hoofdstad Ljubljana is niet heel bijzonder Tsjechie: mooi land, heuvels, bossen, meren en de mooiste Europese hoofdstad Singapore: niet erg groot, maar er is genoeg te doen en te zien. Verder is er wel een leuk pretpark: Sentosa Hong Kong: erg drukke stad, veel bedelaars en sloppenwijken, maar toch ook zeker een mooie stad Maleisie: heb daar alleen veel jungle gezien en we zaten een week op een tropisch eiland --> prachtig Indonesie: niet echt m'n favoriete land, niet echt mooi, verder erg druk Reisverslagen en foto's van de meeste landen zijn te zien op: www.freewebs.com/rob1985 Komende zomer naar Florida en Kroatie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En daarbij komen ook nog eens de cultuur en de steden, die zijn echt ![]() Nederland : Het is dat is er geboren ben, maar ik heb er eerlijk gezegd weinig mee. Zeeland, Limburg en Friesland vind ik dan wel mooie stukjes land, en Amsterdam de leukste stad. België : Leuk land wel, alleen vind ik de steden een beetje grijs, maar over het algemeen heeft het ook wel weer wat gezelligs, vooral Brugge. Frankrijk : Ben ik nog niet zo vaak geweest. Parijs vond ik een mooie stad, maar absoluut geen fijne sfeer, de mensen zijn er niet zo vriendelijk. Maar dat schijnt in de rest van Frankrijk anders te zijn ![]() Engeland : Daar ben ik redelijk vaak geweest, maar vind ik niet zo .. Opzich wel weer mooi, maar ik hoef er niet nog een keer naar toe. Verder ben ik nog in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Luxemburg en Schotland geweest, maar daar ben ik (op Duitsland na) maar 1 keer geweest, dus daar kan ik weinig over zeggen . ![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2005 om 12:40. |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De sage van Leukoplastiloslaat Verwijderd | 4 | 29-10-2006 12:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God is achterbaks, Noach de dupe frankzinnig | 27 | 24-08-2003 15:07 | |
De Kantine |
Waarom staan weermannen/vrouwen altijd aan de rechterkant van de kaart? DJ Incompetent | 42 | 24-08-2002 17:05 |