Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 15:02
Sade
Sade is offline
Ik heb een aantal weken geleden nogal iets stoms gedaan, ik ben met één been in een gat van ongeveer een meter diep gestapt. We hebben een kruipluik bij de voordeur, dat op dat moment open stond en waar ik frontaal instapte.

Ik was allang blij dat ik mijn been niet gebroken had, maar slechts een vrij grote schram had op mijn bovenbeen, en de spier was op dat moment nogal pijnlijk. Na een paar dagen werd het gebiedje rond de schram een grote blauwe plek die tot aan mijn knie doorliep. M'n been deed pijn bij het lopen, werd dik als ik te veel liep, hij voelde gewoon verzuurd aan.

De blauwe plek is inmiddels weg, de schram bijna niet meer te zien maar het probleem is dat mijn bovenbeen op die plek nog steeds hard aanvoeld. Als ik er lang op loop wordt mijn been nog steeds dik, wat vervelend is omdat hij dan tegen de stof van m'n broek schuurt. Ook bij sporten is het vervelend, na een uur rennen (ik voetbal) wordt mijn been dik en voelt hij weer verzuurd aan. Ik vind het een beetje overdreven om naar de dokter te gaan hiervoor, maar het duurt me eigenlijk al een beetje te lang en ik zou wel graag willen weten wat er met m'n been aan de hand is.

Iemand die misschien eens iets soortgelijks meegemaakt heeft en mijn verhaal herkend?
Oud 13-04-2005, 14:41
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het is denk ik maar beter dat je wel naar de dokter gaat. De dokter zal je heus niet uitlachen hoor. Het klinkt behoorlijk serieus en ik denk dat je er maar beter niet mee door kunt lopen.
(letterlijk en figuurlijk ).
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 19:13
Tiks
Tiks is offline
Ik zou ook maar langs de dokter gaan. Het lijkt me niet goed dat je er nog steeds last van hebt. Stel dat er wel echt iets mis is-- dan is het maar beter dat je naar de dokter gaat. En als het niks is, dan kan jij ook weer gerustgesteld door het leven.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 23:09
bracelance
bracelance is offline
waarschijnlijk is het hetzelfde als door je enkel heengaan betreft je spieren. Doe wat arniflor op je bovenbeen en ijs erop. Doe dit twee-drie avonden en een week niet trainen, dat zal voldoende moeten zijn.
Oud 16-04-2005, 09:55
bench140
bench140 is offline
Rianne, vriendinntje van DVO?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten