Ik heb een aantal weken geleden nogal iets stoms gedaan, ik ben met één been in een gat van ongeveer een meter diep gestapt. We hebben een kruipluik bij de voordeur, dat op dat moment open stond en waar ik frontaal instapte.
Ik was allang blij dat ik mijn been niet gebroken had, maar slechts een vrij grote schram had op mijn bovenbeen, en de spier was op dat moment nogal pijnlijk. Na een paar dagen werd het gebiedje rond de schram een grote blauwe plek die tot aan mijn knie doorliep. M'n been deed pijn bij het lopen, werd dik als ik te veel liep, hij voelde gewoon verzuurd aan.
De blauwe plek is inmiddels weg, de schram bijna niet meer te zien maar het probleem is dat mijn bovenbeen op die plek nog steeds hard aanvoeld. Als ik er lang op loop wordt mijn been nog steeds dik, wat vervelend is omdat hij dan tegen de stof van m'n broek schuurt. Ook bij sporten is het vervelend, na een uur rennen (ik voetbal) wordt mijn been dik en voelt hij weer verzuurd aan. Ik vind het een beetje overdreven om naar de dokter te gaan hiervoor, maar het duurt me eigenlijk al een beetje te lang en ik zou wel graag willen weten wat er met m'n been aan de hand is.
Iemand die misschien eens iets soortgelijks meegemaakt heeft en mijn verhaal herkend?