![]() |
|
What's up guys,
Bosch and ShaQ went out freakin' again 8-) Save as: On_the_Genealogy_of_Frogs.mp3 Parts divided: Bosch and ShaQ Beginning - 0.04 Bosch 0.05 - 1.14 ShaQ 1.15 - 1.45 Bosch 1.46 - 2.15 Sheep 2.09 ShaQ 2.16 - 2.36 Bosch and ShaQ 2.37 - 2.45 ShaQ 2.46 - 3.06 ![]() Adios, - Bosch and ShaQ - |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee ik kom niet uit Nijmegen. Heb er wel een tijdje gewoond maar ik hield het niet uit en ben toen snel weer terug gegaan naar m'n hometown ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Shred you either enjoyed or.. |
![]() |
|
![]() |
Laat het even duidelijk zijn dat ik wel van gepiel houd. Maar het is niet dat als je snel speelt, het gelijk niet meer uit maakt wat je speelt.
Bekijk een: Jason Becker - Serrana Da's ook snel/gepiel, maar dat klinkt goed en zit goed in elkaar. Dat van jullie is ook snel, maar zit echt veel minder goed in elkaar. Als ik jullie was zou ik me meer gaan bezig houden met welke tonen waar moeten.. |
![]() |
|
Yo daar noem je een grote naam zeg BECKER
![]() ![]() ![]() Dit is geen '' nr '' he maar een jam. We hebben dit in 20 minuten opgenomen het is allemaal heel spontaan gedaan just voor fun ![]() Ik hou me overigens heel goed bezig met waar de tonen moeten. In deze jam heb ik gekozen voor veel out of key noten en '' chromatic passing tones '' luister maar naar mijn laatste stukje ( en eerste stukje ( ik maak daar gebruik van de overige tonen in de '' normale '' pentatonische box om het wat interessanter te maken. ( voor mezelf dan ik word gek van standaard mineur / majeur ladders ) Bij 2.16 weet je vast wel door wie die geinspireerd is ![]() Ik ben bezig met ''echte'' nrs waar vrijwel veel melodie in zit en erg weinig shred. Ik zal ze als ze af zijn posten. ![]() Dit is een impro die ik 2 jaar geleden had opgenomen ( veel melodie ) : http://onlinerock.com/musicians/shakeel2002/rebecca.mp3 Thanks voor je reactie ik stel het zeer op prijs ![]() Adiossssss |
![]() |
|
|