Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2005, 19:23
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
What's up guys,

Bosch and ShaQ went out freakin' again 8-)

Save as:
On_the_Genealogy_of_Frogs.mp3

Parts divided:

Bosch and ShaQ Beginning - 0.04
Bosch 0.05 - 1.14
ShaQ 1.15 - 1.45
Bosch 1.46 - 2.15
Sheep 2.09
ShaQ 2.16 - 2.36
Bosch and ShaQ 2.37 - 2.45
ShaQ 2.46 - 3.06

Adios,

- Bosch and ShaQ -
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2005, 09:50
Unique Clone
Unique Clone is offline
kom je uit nijmegen?
Oud 14-04-2005, 10:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 14-04-2005 @ 10:50 :
kom je uit nijmegen?

Oud 14-04-2005, 12:22
Rieno
Rieno is offline
link doet het niet
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 12:44
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
Rieno schreef op 14-04-2005 @ 13:22 :
link doet het niet
Heb je wel SAVE AS gedaan? Anders werken die lycos links niet namelijk. En als dat ook niet werkte gok erop dat je Firefox gebruikt en dan save as hebt gedaan dat wil ook niet altijd werken.. Gebruik internet explorer en doe doel opslaan als dan werkt ie perfect

Nee ik kom niet uit Nijmegen. Heb er wel een tijdje gewoond maar ik hield het niet uit en ben toen snel weer terug gegaan naar m'n hometown
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:37
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Het zijn allemaal nummers die goed in elkaar zitten en tenminste nog goede gitaarsolo's erin hebben zitten. Geen doelloos gepiel ('kijk eens wat ik kan!') en ook niet iets van 3 nootjes wat voor solo moet doorgaan. Dat blijft mooi
Dit poste ooit iemand op een ander forum nadat hji een MP3tje (van iemand anders) had geluisterd. Waarschijnlijk zou hij hier posten dat het teveel doelloos gepiel is. En ik zou hem dan gelijk geven. Knap? Jep, Mooi? Nope.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:46
Metal
Metal is offline
Hoi Chameleon2000/contigo/rabbit_soup
Oud 14-04-2005, 16:19
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 14-04-2005 @ 16:37 :
Dit poste ooit iemand op een ander forum nadat hji een MP3tje (van iemand anders) had geluisterd. Waarschijnlijk zou hij hier posten dat het teveel doelloos gepiel is. En ik zou hem dan gelijk geven. Knap? Jep, Mooi? Nope.
GAAP
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:22
Rieno
Rieno is offline
ik vind het niet leuk ... kweenie .. er ontbreekt iets ofzo..misschien ook wel omdat die baslijn zo duidelijk voorin staat en die echt saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai is .. volgende keer zou ik die zachter doen en de gitaren wat meer op de voorgrond
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:36
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
He Rieno thanks voor je reactie
Let wel dit is niet echt een nr maar meer een jam. En tja het blijft ook vooral meer iets voor de liefhebbers van '' guitar extravaganza '' Thanks voor je kritiek.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:39
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 14-04-2005 @ 17:36 :
He Rieno thanks voor je reactie
Let wel dit is niet echt een nr maar meer een jam. En tja het blijft ook vooral meer iets voor de liefhebbers van '' guitar extravaganza '' Thanks voor je kritiek.
ja, maar die bas leid dus zo af van het gepiel (niks negatiefs bedoeld, maar om het beestje eens een naam te geven ), dat ik daar lastig naar kan luisteren om er op dat punt een mening en eventuele lof en/of kritiek op te geven
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:50
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Hmmz ik hoor de gitaren toch wel duidelijk hoor maargoed ik zal eens kijken of ik de volgende keer een betere mix kan maken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:55
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 14-04-2005 @ 17:19 :
GAAP
Ah, ik mag alleen maar positief zijn? Als je commentaar krijgt dan is het gelijk: "Gaap"?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 17:01
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 14-04-2005 @ 17:55 :
Ah, ik mag alleen maar positief zijn? Als je commentaar krijgt dan is het gelijk: "Gaap"?
Nee dat is het niet, maar ik hoor altijd het zelfde '' doelloos gepiel '' technisch goed, gevoelloos blablabla dat weet ik ondertussen wel en krijg er slaap van, vandaar de gaap

Shred you either enjoyed or..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 17:07
Rhinus
Rhinus is offline
Laat het even duidelijk zijn dat ik wel van gepiel houd. Maar het is niet dat als je snel speelt, het gelijk niet meer uit maakt wat je speelt.

Bekijk een:
Jason Becker - Serrana

Da's ook snel/gepiel, maar dat klinkt goed en zit goed in elkaar.

Dat van jullie is ook snel, maar zit echt veel minder goed in elkaar. Als ik jullie was zou ik me meer gaan bezig houden met welke tonen waar moeten..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:39
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Yo daar noem je een grote naam zeg BECKER Serrana is inderdaad TE GEK.

Dit is geen '' nr '' he maar een jam. We hebben dit in 20 minuten opgenomen het is allemaal heel spontaan gedaan just voor fun

Ik hou me overigens heel goed bezig met waar de tonen moeten. In deze jam heb ik gekozen voor veel out of key noten en '' chromatic passing tones '' luister maar naar mijn laatste stukje ( en eerste stukje ( ik maak daar gebruik van de overige tonen in de '' normale '' pentatonische box om het wat interessanter te maken. ( voor mezelf dan ik word gek van standaard mineur / majeur ladders ) Bij 2.16 weet je vast wel door wie die geinspireerd is

Ik ben bezig met ''echte'' nrs waar vrijwel veel melodie in zit en erg weinig shred. Ik zal ze als ze af zijn posten.

Dit is een impro die ik 2 jaar geleden had opgenomen ( veel melodie ) :
http://onlinerock.com/musicians/shakeel2002/rebecca.mp3

Thanks voor je reactie ik stel het zeer op prijs

Adiossssss
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 20:15
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik houd niet van geshred, en toch vind ik het prima luisterbaar. Jullie zouden eens samen een compleet fusion nr in elkander moeten zetten ipv. jams, en 'Rebecca' doet een beetje als pronofilm muziek aan.
Oud 14-04-2005, 23:08
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
He Snuitermans thanks

Fusion nr in elkaar zetten daar noem je wat zeg lijkt me echt behoorlijk pittig maar is wel een uitdaging

dat over pr0n film heb ik vaker gehoord ja
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 12:45
Snuitermans
Snuitermans is offline
Dan zal er een kern van waarheid in zitten, .
Reageren

Regels voor berichten