Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat zijn aangetoonde concentratie problemen? maar je kan bij ons zowieso al geen meer tijd krijgen dan ik nu heb. Maar bij mij is het zo als ik de eerste vraag niet binnen 1 minuut begrijp , dus als ie een klein btje uitdaging is zoals soms het geval is bij na. en wi. dan loop ik vast en raak ik soms een btje in paniek. ![]()
|
Maar wat voor faalangst is het eigelijk , dat je bijv. niet van nieuwe situaties houd omdat je dan een fout kan maken?
(maar eig. vind ik dat sowieso een btje eng maar dat zo wel normaal zijn)
|
is voor veel mensen altijd even wennen, een "nieuwe situatie". of dat nu een nieuwe groep is, een nieuwe baan of een examenomgeving.
voor de een is heviger dan voor de ander. ik weet niet in hoeverre dat onder faalangst valt , maar wanneer je het in een wat heftigere vorm hebt zal het er ongetwijfeld mee te maken hebben.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoebedoel je"geen meer tijd krijgen", heb je al het maximum? Daarnaast zijn de docenten bij ons dus altijd zo vriendelijk om de eerste vraag inleidend te laten zijn. Bijvoorbeeld het berekeken van iets simpels, om je er int e laten komen. Hier krijg je ook weinig punten voor maar het helpt wel ![]() |
![]() |
|
Ik heb al het maximum aan tijd. Maar als je pas na 50 minuten begint bij een SE waar je 60 minuten + 10 voor hebt. Dan heb je echt wel tijdgebrek.
maar vraagje over hyperactive tijd , mischien dat iemand het herkent. Ik heb nu een blesure en daardoor kan ik niet sporten + een Se week achter me rug waardoor ik mijn energie minder goed kwijt kan. Nu ben ik echt super hyperactief en ik moet het inhouden en ik heb dus echt het gevoel dat ik elk moment kan gaan trillen en kan gaan huilen etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarnaast zou ik, als je pas na 50 minuten aan een toets begint door faalangst even naar je mentor gaan, of naar je vertrouwenspersoon. Die kan je eventueel doorverwijzen naar een faalangsttraining. Ik heb vaak gehoord dat de trainingen op school niet echt goed werken, dus misschien moet je het bij jeugdzorg proberen ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|