Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een sateliet schotel hebt , dan je wel naar WWE Smackdown kijken op het duitse TELE5. Die zenden ook nog analoog uit dus je kunt volstaan met zo,n goedkoop dingetje.
Maar Vampiro op welke zender kijk je naar RAW?? wil ik erg graag weten. Overigens degenen die een digitale ontvanger hebben: op het italiaanse ITALIA 1 kun je zaterochtend 11 uur naar WWe velocity kijken. Alsmede ook op EDTV sport maar daar wordt het op zaterdag avond om ongeveer 2100 uitgezonden en weer herhaald op vrijdag rond 1900. Verder wordt ook wwe uitgezonden op andere arabische zenders zoals Qatar, saudi1, Kuwait , enz. Allen te vinden op de Hotbird satelliet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn favoriet op het moment is Brock Lesnar....die F5 is ook zo'n gevaarlijke worp.
Overigens blijft Goldberg mijn grootste favoriet. Die is inmiddels terug bij raw maar die wordt nergens uitgezonden for free, ik hoop dat het alsnog op tele5 uitgezonden wordt. de kans is overigens wel groot dat raw op tele5 komt, want Premiere is zowat failliet, een overname van premiere door buitenlandse bedrijven is mislukt, waardoor men besloten heeft af te zien van verdere onderhandelingen over wat voor overname dan. Ze gaan voor liquidatie.Mischien worden de big events ook wel naar tele5 gehaald. aangezien die ergens uitgezonden moeten worden. Vooral in duitsland waar Wrestling big business is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wrestling in nederland volg ik niet echt...al heb ik me wel voorgenomen eens een kijkje te gaan nemen bij de DWF. Ik ben trouwens een paar weken geleden wel in duitsland bij de NAWA geweest...een show waar alex Wright en Jerry Lynn kwamen ![]() Ben nog met lynn op de foto geweest wat ERG cool was ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jij bent toch degene die tapes verkoopt?
Dan ken je mijn vriend wel, Inferno Ga je nog naar Duitsland in oktober? Kom vooral kijken bij de DWF, ze houden ook een soort open dagen dan kan je meetrainen. Ik zag trouwens een paar dagen geleden het interview van Kane met JR dus wie weet is er nog hoop. Hij is nu gewoon psycho aan t worden, alleen dat kale hoofd daar kan ik nie aan wennen.. Met Goldberg heb ik trouwens niet zoveel, maarja hij was meer voor mijn tijd.. Brigitte
||
Citaat:
![]() omdat de WWE rules!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
welke film heb je gezien? DanielC | 500 | 24-07-2010 10:40 | |
Vrije tijd |
WWE wrestling #3 Rooster | 200 | 28-05-2008 22:11 | |
Vrije tijd |
WWE Wrestling #2 Verwijderd | 501 | 08-01-2007 18:12 | |
Vrije tijd |
WWE Wrestling Verwijderd | 500 | 16-06-2005 14:46 | |
Vrije tijd |
WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable LWOLeN | 0 | 07-03-2005 21:48 | |
Games |
Yu-Gi-Oh Power of Chaos rockidkid | 56 | 20-07-2004 13:44 |