![]() |
||
![]() |
Citaat:
jaja ![]() Als jij dat anaal niet wilt, dan is dat jammer voor hem hoor Notabene nog afspraken maken ook, over wanneer 'ie mag' en jij moet. Wat doe jij jezelf aan meisje? Hij moet het maar accepteren hoor. Dat moet niet zo moeilijk zijn als ie van je houdt. Anders is ie je niet waard
||
Citaat:
![]() Bovendien moet hij het niet eens willen als jij (na het meerdere keren geprobeerd te hebben etc.) zegt dat je het niet wil en dat het veel pijn doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij zegt dat hij zich niet voor kan stellen dat jij je zo druk kan maken om zoiets als anale seks.. als hij denkt dat het niks voorstelt.. laat hem dan maar bewijzen dat het niks is. En als ie met excuses kom dat het 'vet homo' is als jongen, hij moet niet zeuren.. Als ie zo lief is, laat hem dan ook durfen te voelen wat jij doormaakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat geldt ook voor een beetje zoenen, een beetje seks, een beetje weetikwat.. als zij het niet wil en niet prettig vind, dan is het WEL verkeerd.. punt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zulke jongens heb ik ook gekend, en op dat moment is het rozengeur en zonneschijn, maar zet nu eens je roze brilletje af en ga de confrontatie met de realiteit aan. In een relatie dien je gelijk aan elkaar te zijn, dien je ten alle tijden van wederzijds respect te kunnen spreken.. Denk nog eens na, Juist! alle dingen die jij hier vertelt getuigen van geen schrijntje respect jegens jou! Als jij iets niet wilt, hoef je het niet te doen, ongeacht de reden. Het is simpel, als hij zo nodig anaal wil, zoekt hij maar een andere anale-neukslet, maar hij laat jou met rust. Kom asjeblieft voor jezelf op meisje, want alles wat je nu niet ziet, raakt je later 2x zo hard, en geloof me: dat wil je niet! Ookal zal het nu vast even heel erg moeilijk zijn, het komt je zeker weten ten goede, want dit is GEEN lieverdje, jij verdient vele malen beter! Sterkte ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als hij alleen maar anaal wilt, dan gaat er toch een lampje bij je branden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hij het waanidee heeft dat dit meisje niet genoeg om hem geeft als ze niet anaal wil neuken daarentegen, zegt veel over het inlevingsvermogen van deze vent. Wat een droplul zeg. Je zou hem voor minder dumpen. |
![]() |
||
Citaat:
Als hun, c.q hij dat lekker vindt moet hij dat vooral doen hoor. Geen problemen mee. Al heb je over het 2e stuk wel gelijk ![]()
||
Citaat:
'If she got a pussy/hole ill fuck' de beste zin is bij die kerel. Maar eigenlijk kan ik niet over hem oordelen, ken hem niet, en wil hem ook liever niet kennen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
begreep ie het een beetje? of bleef hij z'n lulverhaal ophangen van dat het aanstellen van jouw kant is? ![]() |
![]() |
|
|