Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 14:30
someone17
someone17 is offline
Hey ik heb hier al eerder eens iets over dit onderwerp geplaatst, maar heb weer hetzelfde probleem. Omdat ik net hieronder ergens een topic las over anaal en omdat er toch nog best wel een aantal dames plaatsten dat ze het lekker vonden, besloot ik om dit toch maar te posten.

Ik heb nu dus 5 maanden verkering. Het is een super jongen, doet alles wat ik wil. Ben super verliefd op hem en moet er niet aan denken dat het ooit uit gaat. Er is alleen 1 groot probleem. Hij houdt van anaal. Hij wil verschrikkelijk graag anaal. Ik heb het meerdere keren voor hem geprobeert. Ook best wel een aantal keren een goed resultaat.

Toch word ik niet goed bij de gedachte weer anaal te moeten. Het verpest welliswaar me hele avond. Elke keer stel ik hem weer teleur, omdat het gewoon niet lukt. Als hij pas in me is, duw ik hem alweer van me af. Het valt gewoon echt niet uit te houden! Meerdere keren heb ik hem toen verteld dat ik het echt niet meer wou hebben, want het is gewoon niet te verdragen. Hij reageerde een beetje verward en vond het vreemd dat ik er zooo erg over in zat. En twijfelde of ik dan wel zo veel om hem gaf. Hij zou alles voor mij doen en ik ging hier al over inzitte! Toen hebben we besloten afspraken erover te maken. Wanneer ik ongesteld was 4x in de week, omdat het dan niet anders kan blabla. Meestal doet het in de tijd dat ik ongesteld ben ook minder pijn. Dus ging ik akkoord. We besloten om in de maand het dan 3x anaal te doen.

Nu is het vanavond dus 1 van de avonden waarop we het hebben afgesproken. Lig er al weer een week wakker van, maar ben radeloos. Ik heb het beloofd en wil hem niet weer teleurstellen. Maar als ik aan de pijn denk..

Sorry voor het toch wel lang geworden verhaal. Maar hebben jullie enig idee hoe ik me hier uit red?
Oud 12-04-2005, 14:36
Mennuz
Mennuz is offline
Anale sex plannen is kvlt
Gaat ie droog naar binnen of hebben jullie ook nog glijmiddel ofzo?
Zo niet, logisch dat het zeer doet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:36
Kaps
Kaps is offline
Eh. Dat je het zielig gaat lopen vinden voor hem is een beetje omgekeerde wereld.

Ja toch?
Oud 12-04-2005, 14:39
Verwijderd
Jij wil het niet. Dan moet je het ook niet doen. Als jullie geen seks hebben tijdens je menstruatie, dan trekt-ie zich maar af, of jij doet 't voor 'm.

en jij was toch ook degene waarbij hij doorging met seks terwijl dat jou heel erg pijn deed en je wou dat hij ophield en je dat duidelijk aan hem liet merken?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:40
zonnestoeltje
zonnestoeltje is offline
je vriendje houdt van je en zou alles bij jou doen en jij niet bij hem, maar dat is toch geen gradatie voor houden van? sorry hoor, maar dat vind ik echt debiel

enne..sommige mensen houden er wel van en anderen niet en aangezien jij er niet van houdt, hoef je het ook niet te doen als je het niet wilt. En hebben jullie helemaal afspraken gemaakt over wanneer jullie wat doen k dacht altijd dat dat iets was wat je spontaan deed, maar t zal wel weer aan mij liggen
Oud 12-04-2005, 14:43
someone17
someone17 is offline
diegene was ik ja, maar dat was dus ook met dit anaal. ze moeten het gewoon verbannen. het is een super lieve jongen, maar ik denk dat dit gewoon niet goed kan gaan zo. anale seks hou ik niet vol en als hij gewoon wil dat het door blijft gaan hebben we toch echt een goed probleem.
Oud 12-04-2005, 14:51
Muchacha
Muchacha is offline
Sorry meid, als jij dit niet graag doet, moet hij zich er maar bij neerleggen. En als dit wilt zeggen dat hij (of jullie) het daarvoor uitmaakt, dan verdien je echt beter!
Je hebt meer dan je best gedaan om hem te plezieren, maar als je het echt niet wilt, dan moet je het ook niet doen. Geloof me, zo krijg je een degou van je vriend, en dat is nog .
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:53
MB
MB is offline
Koop een dildo van 20 CM en ram die er bij hem eens in, kijken of hij het wel lekker vind. Zoniet, gewoon door blijven zeuren, want hij zou toch wel 'alles voor jou doen? '
Oud 12-04-2005, 14:54
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
als jij het niet wil, doe je het ook niet.. je moet het allebei leuk vinden en ook willen! niet alleen een van de 2...

jij houdt er niet van, ok dus dan doe je het niet lijkt mij..
Oud 12-04-2005, 15:00
Verwijderd
het is geen super lieve jongen, want hij dwingt je tot seks. Dat noemen we ook wel aanranden en/of verkrachten, en dat is niet iets wat super lieve jongens doen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
roekoek schreef op 12-04-2005 @ 15:30 :
Hij reageerde een beetje verward en vond het vreemd dat ik er zooo erg over in zat. En twijfelde of ik dan wel zo veel om hem gaf. Hij zou alles voor mij doen en ik ging hier al over inzitte! Toen hebben we besloten afspraken erover te maken. Wanneer ik ongesteld was 4x in de week, omdat het dan niet anders kan blabla. Meestal doet het in de tijd dat ik ongesteld ben ook minder pijn. Dus ging ik akkoord. We besloten om in de maand het dan 3x anaal te doen.

en de rest vna het verhaal
hij zou alles voor jou doen
jaja behalve jouw mening respecteren
Als jij dat anaal niet wilt, dan is dat jammer voor hem hoor
Notabene nog afspraken maken ook, over wanneer 'ie mag' en jij moet. Wat doe jij jezelf aan meisje?
Hij moet het maar accepteren hoor. Dat moet niet zo moeilijk zijn als ie van je houdt. Anders is ie je niet waard
Oud 12-04-2005, 15:01
Verwijderd
geen anaal meer doen

en als ie dat niet wil: dumpen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:04
Envy
Envy is offline
Citaat:
roekoek schreef op 12-04-2005 @ 15:30 :
Hij zou alles voor mij doen
Geef hem een voorbinddildo voor zijn verjaardag en draai de rollen om, kijken of hij het dan nog zo leuk vindt .

Bovendien moet hij het niet eens willen als jij (na het meerdere keren geprobeerd te hebben etc.) zegt dat je het niet wil en dat het veel pijn doet.
Oud 12-04-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 12-04-2005 @ 15:53 :
Koop een dildo van 20 CM en ram die er bij hem eens in, kijken of hij het wel lekker vind. Zoniet, gewoon door blijven zeuren, want hij zou toch wel 'alles voor jou doen? '
ben ik het mee eens..
hij zegt dat hij zich niet voor kan stellen dat jij je zo druk kan maken om zoiets als anale seks..
als hij denkt dat het niks voorstelt.. laat hem dan maar bewijzen dat het niks is.
En als ie met excuses kom dat het 'vet homo' is als jongen, hij moet niet zeuren.. Als ie zo lief is, laat hem dan ook durfen te voelen wat jij doormaakt
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:21
juno
juno is offline
Hij doet alles voor je, maar jij moet betalen in de vorm van sex die je niet wil.

Meiske: als het pijn doet is het niet goed. En dan is het nog fouter dat hij dan toch wil, zou je ook SM met hem doen als hij dat zou willen? Zou je het verdragen als hij je sloeg of je zou behandelen met tepelklemmetjes en brandende sigarettenpeuken?

Nee? Waarom verdraag je dit dan wel? Hij doet je pijn en hij vindt het lekker en je moet het maar voor hem verdragen. Is-ie nou helemaal gek geworden?

Heb je dit eigenlijk al aan je moeder verteld? En waarom niet? Omdat je donders goed weet dat het heel erg fout is wat hij van je wil. Waarom wil een man van 24 een meisje van 16? Omdat die alles goedvindt, omdat die nog niet volwassen genoeg zijn om hem een elleboog in zijn bek te planten met een goedgerichte stoot naar achteren als hij in jou stoot en je pijn doet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:24
Myuki
Myuki is offline
Doe niet zo naief en kap met die jongen.

Probeer je roze brilletje af te zetten, want je krijgt er spijt van als je je nog langer laat dwingen tot dingen die je niet wil
Oud 12-04-2005, 15:39
someone17
someone17 is offline
nou jullie zetten me nu wel echt goed aan het denken. ik ga er vanavond weer met hem over praten en als hij het vol houdt kap ik er mee. zou het wel verschrikkelijk vinden, maar zie in jullie reacties ook wel feiten. ik ben erg blij met m dus vind het gewoon echt vervelend dat ik nu weer "ruzie" moet maken. Maar stel dat het zo serieus blijft, dan zou ik dit derest van me leven nog hebben!
Oud 12-04-2005, 15:49
juno
juno is offline
Niet alleen dit, maar nog meer. Deze jongen zal altijd over jouw gevoelens heenwalsen, omdat hij zichzelf veel belangrijker vindt. En altijd het ultieme dreigement, wat hij niet zegt, maar wat jij aanvoelt en waar je bang voor bent: dat hij bij je weggaat als hij zijn zin niet krijgt. ("dan speel ik noooooit meer met je!".)

Ik denk dat je over het hoofd ziet dat dit soort emotionele chantage alleen door kan gaan zolang jij hem over je heen laat lopen, en dat jij ook macht hebt over hem. Want hij wil jou ook niet kwijt, het is gewoon een verwende kleuter en je kan het toch proberen? Zolang hij door een beetje drammmen zijn zin krijgt zal hij blijven drammen. Van een peuter zou je het al niet pikken!

Stel voor jezelf vast wat je wel en niet wilt. Wat je niet wilt, doe je echt pertinent niet, al gaat hij op zijn kop staan, leg hem dat heel duidelijk uit, en anders wil je op die manier niet met hem verder, want hier word je alleen ongelukkig van, en dat is toch niet de bedoeling van verkering..

Wedden dat hij het ten eerste niet uitmaakt maar ook nog eens zo mak wordt als een lammetje?

Probeer het maar eens. Hij kan jou krijgen op jouw voorwaarden, en anders koopt hij bij de Gamma maar een echte deurmat, die zijn er voor gemaakt om overheen te lopen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:53
Erbenda
Erbenda is offline
Hm ik denk niet dat het zo'n lieve jongen is, zoals jij denkt. Anders zou hij niet zo moeilijk blijven doen en je dwingen om bepaalde dingen te doen. Seks moet immers voor beide partijen leuk zijn, en dat is het nu niet. Als iets pijn bij je doet, moet je het niet doen, en dat moet hij gewoon accepteren. Je moet je echt eens bedenken of je wel goed bezig bent *denkt aan andere topics van jou*... Je bent alleen maar bezig het hem naar z'n zin te maken, denk ook eens aan jezelf! Je verdient op deze manier gewoon veel beter.
Oud 12-04-2005, 16:37
bench140
bench140 is offline
Tja, maar aan de andere kant een beetje anaal is toch ook niet verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:52
Verwijderd
Citaat:
bench140 schreef op 12-04-2005 @ 17:37 :
een beetje anaal is HEEL verkeerd.. als de ander het niet wil..
dat geldt ook voor een beetje zoenen, een beetje seks, een beetje weetikwat..
als zij het niet wil en niet prettig vind, dan is het WEL verkeerd.. punt
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
juno schreef op 12-04-2005 @ 16:49 :
verhaal..
Amen.

Zulke jongens heb ik ook gekend, en op dat moment is het rozengeur en zonneschijn, maar zet nu eens je roze brilletje af en ga de confrontatie met de realiteit aan. In een relatie dien je gelijk aan elkaar te zijn, dien je ten alle tijden van wederzijds respect te kunnen spreken.. Denk nog eens na, Juist! alle dingen die jij hier vertelt getuigen van geen schrijntje respect jegens jou! Als jij iets niet wilt, hoef je het niet te doen, ongeacht de reden. Het is simpel, als hij zo nodig anaal wil, zoekt hij maar een andere anale-neukslet, maar hij laat jou met rust. Kom asjeblieft voor jezelf op meisje, want alles wat je nu niet ziet, raakt je later 2x zo hard, en geloof me: dat wil je niet! Ookal zal het nu vast even heel erg moeilijk zijn, het komt je zeker weten ten goede, want dit is GEEN lieverdje, jij verdient vele malen beter! Sterkte.
Oud 12-04-2005, 17:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
bench140 schreef op 12-04-2005 @ 17:37 :
Anaal is niet verkeerd, evenals alle andere mogelijke vormen van seks, mits het VRIJWILLIG is.. anders heb je gewoon een kronkel in je donder, serieus.
Oud 12-04-2005, 17:18
Gammaray
Gammaray is offline
Kom eens voor je zelf op want nee is nee.
Als je het niet wild dan doe je het niet en als hij echt alles voor je doet dan respecteert hij je mening en zo niet dan is hij een dikke eikel.
En kun je beter iemand op zoeken die dat wel doet.
Oud 12-04-2005, 17:33
leucomelas
leucomelas is offline
hij zegt dat ie alles voor je wil doen.. maar hij MOET anaal lijkt wel... jij wil alles voor hem doen, probeert het...het lijkt een beetje alsof jij meer geeft om hem dan hij om jou.. en als je ongesteld hebt en niet 'kunt' ja so what? dan wacht ie maar een tijdje! er zijn zat andere leuke dingen te doen toch?
en oh jeej je wil niet anaal dus je geeft ineens niks meer om hem.. jeej wat dnekt die gast! als hij om jou zou geven zou hij je keuze accepteren, dus liever niet anaal...
jeej wat een eikel, sorry dat ik het zeg...
Oud 12-04-2005, 18:04
Baka²
Baka² is offline
Ik zal net als de anderen zeggen goed met 'm erover praten. Je gaat je toch niet laten dwingen tot iets waar je 't niet mee eens bent? Dingen als seks moeten beide partijen leuk vinden, jij bent gewoon te lief voor hem.

Kom op voor jezelf!! Praat met 'm en anders kan het gewoon niet stand houden. Hij moet zich aanpassen tot wat jij wil en niet wil, niet andersom..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:08
sgaapje
sgaapje is offline
Wat een onzin dat je niet om hem zou geven als je niet anaal wilt Het lijkt er meer op dat hij niet echt om jou geeft, want hij respecteert niet wat jij vindt. Seks is iets wat je samen doet, en waar je allebei van moet kunnen genieten. Op deze manier geniet jij er helemaal niet meer van, en zie je op tegen de afgesproken anaal-dagen. Alleen het feit dat hij je zo ver heeft gekregen om bepaalde dagen af te spreken waarop hij je anaal mag neuken is al belachelijk.
Laat niet over je heenlopen! Vertel hem dat je hier niet meer aan mee werkt, en dat hij je keuzes heeft te respecteren. Zo niet, dan zijn er genoeg lieve jongens die jou wel respecteren en je niets tegen je zin in laten doen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:10
Mark
Mark is offline
Moet je nagaan wat die homo's moeten doorstaan. Sommige doen een moord voor 3 keer per maand anale sex.

Gewoon niet doen lijkt me. Maar ik vind dit sowieso al een raar verhaal. Anale sex omdat ik ongesteld ben, maar ik vind het niet lekker. Er bestaat ook nog orale sex en masturbatie.

Mark.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:24
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
*geschokt*
Oud 12-04-2005, 20:40
waves
waves is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 12-04-2005 @ 15:53 :
beetje bot gezegd, maar hij heeft wel gelijk...
Oud 12-04-2005, 20:46
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Envy schreef op 12-04-2005 @ 16:04 :
Geef hem een voorbinddildo voor zijn verjaardag en draai de rollen om, kijken of hij het dan nog zo leuk vindt .
Ja, misschien vindt hij dat nog wel leuker ook.
Oud 12-04-2005, 20:53
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Is er geen optie dat hij homosexueel is?? niet lullig bedoeld maar als je zegt dat hij er zo ontzettend op geilt om het anaal te doen...

Het is maar een idee...
Oud 12-04-2005, 20:56
Verwijderd
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 12-04-2005 @ 21:53 :
Is er geen optie dat hij homosexueel is?? niet lullig bedoeld maar als je zegt dat hij er zo ontzettend op geilt om het anaal te doen...

Het is maar een idee...
Dat heeft er toch niets mee te maken? Ja, homoseksuele mannen hebben vaker dan heterostellen anale seks, maar andersom werkt het niet hoor. Homoseksuele mannen hebben ook vaker dan heterostellen orale seks, en ik ken héél veel jongens die graag gepijpt worden...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:57
Pletterprater
Pletterprater is offline
Waarom zou je niet door kunnen gaan tijdens de ongesteldheid... beetje bloed geeft wat kliederwerk wellicht, maar voelt dat ook minder?

Hoe dan ook, geloof ik ook dat anale sex bij een man anders voelt dan bij een vrouw... zit de G-spot van de man daar niet ergens? ... beetje een dildo daar naar binnen persen is dan ook geen oplossing (hoewel.. wellicht eentje met hele kleine scherpe randjes ofzo )

Hoe dan ook... laat hem blijken dat het pijn doet, geen fijn gevoel is... en doe toch de (spreekwoordelijke) vergelijking met een dildo bij hem naar binnen dauwen... denk dat hij daar ook geen voorstander van is. (van het idee althans... of het moet stiekum een wens zijn van hem)
Oud 12-04-2005, 21:12
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 12-04-2005 @ 21:57 :
Hoe dan ook, geloof ik ook dat anale sex bij een man anders voelt dan bij een vrouw... zit de G-spot van de man daar niet ergens?
Ja, dan kan je de prostaat stimuleren.. Ook wordt zo je prostaat gecontroleerd op eventuele afwijkingen/vergrotingen dus ga er maar van houden voor je oud wordt!

Citaat:
Het is maar een idee...
Hahaha, jij bent een idioot. Niet lullig bedoeld hoor, het is maar een idee.
Oud 12-04-2005, 21:12
Stefanie
Stefanie is offline
In één woord belachelijk.

Seks en dwingen gaat niet samen. Je doet het omdat je het allebei leuk vindt, niet omdat hij het zo graag wil.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 21:13
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:

Het is maar een idee...
Anaal voelt gewoon ´krapper´ en misschien ook lekkerder voor een man? Maar als ie echt van je houdt dwingt ie je niet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 21:40
little nemo
little nemo is offline
wat een idioot zeg, als je geen anaal wilt moet je dat gewoon niet doen. jammer voor hem dan.
Oud 12-04-2005, 23:37
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
little nemo schreef op 12-04-2005 @ 22:40 :
wat een idioot zeg, als je geen anaal wilt moet je dat gewoon niet doen. jammer voor hem dan.
hij heeft homo tintjes..
Als hij alleen maar anaal wilt, dan gaat er toch een lampje bij je branden?
Oud 12-04-2005, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 13-04-2005 @ 00:37 :
hij heeft homo tintjes..
Als hij alleen maar anaal wilt, dan gaat er toch een lampje bij je branden?
Dit is, met alle respect, toch wel zulke bullcrap. Denk je nu echt dat het alleen het anale neuken is dat een homo tot een homo maakt? Natuurlijk niet. Dat is gewoon een bijkomstigheid van het feit dat een gozer geen kut heeft. Als een jongen een meisje anaal wil neuken heeft dat ook echt niets te maken met homoneigingen.

Dat hij het waanidee heeft dat dit meisje niet genoeg om hem geeft als ze niet anaal wil neuken daarentegen, zegt veel over het inlevingsvermogen van deze vent. Wat een droplul zeg. Je zou hem voor minder dumpen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 23:43
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2005 @ 00:41 :
Dit is, met alle respect, toch wel zulke bullcrap. Denk je nu echt dat het alleen het anale neuken is dat een homo tot een homo maakt? Natuurlijk niet. Dat is gewoon een bijkomstigheid van het feit dat een gozer geen kut heeft. Als een jongen een meisje anaal wil neuken heeft dat ook echt niets te maken met homoneigingen.

Dat hij het waanidee heeft dat dit meisje niet genoeg om hem geeft als ze niet anaal wil neuken daarentegen, zegt veel over het inlevingsvermogen van deze vent. Wat een droplul zeg. Je zou hem voor minder dumpen.
Hehe, niet zo serieus nemen.
Als hun, c.q hij dat lekker vindt moet hij dat vooral doen hoor.
Geen problemen mee.

Al heb je over het 2e stuk wel gelijk .
Oud 12-04-2005, 23:51
Verwijderd
Ja, kom zeg. Die kerel moet toch wel in de gaten hebben dat het niet werkt, dat dit meisje misschien dingen tegen haar zin doet en dat ze er niet gelukkig mee is? Als hij dat niet merkt is hij wel een ongelooflijke emotionele botterik, of een zak die het niets kan schelen zolang hij zijn snikkel maar in iets straks kan steken.

Anyhow, topicstartster mag ook wel wat meer ruggengraat tonen. Het is ongetwijfeld productiever om tegen die kerel te zeggen dat ze ergens mee zit dan hier een topic te openen, want wij kunnen ook niets meer doen dan zeggen dat ze die zak moet lozen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 23:56
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2005 @ 00:51 :
Ja, kom zeg. Die kerel moet toch wel in de gaten hebben dat het niet werkt, dat dit meisje misschien dingen tegen haar zin doet en dat ze er niet gelukkig mee is? Als hij dat niet merkt is hij wel een ongelooflijke emotionele botterik, of een zak die het niets kan schelen zolang hij zijn snikkel maar in iets straks kan steken.

Anyhow, topicstartster mag ook wel wat meer ruggengraat tonen. Het is ongetwijfeld productiever om tegen die kerel te zeggen dat ze ergens mee zit dan hier een topic te openen, want wij kunnen ook niets meer doen dan zeggen dat ze die zak moet lozen.
Ik denk dat de zin:
'If she got a pussy/hole ill fuck' de beste zin is bij die kerel.
Maar eigenlijk kan ik niet over hem oordelen, ken hem niet, en wil hem ook liever niet kennen.
Oud 12-04-2005, 23:59
Tiño
Tiño is offline
wat een onzin zeg...

sex moet leuk en lief zijn, niet op deze manier, en dat je er ook nog wakker van ligt, als ik je vriendje was zou ik me rot schamen.

(maar ik zou mn vriendin nooit ergens toe dwingen)
Oud 13-04-2005, 01:20
Verwijderd
Citaat:
roekoek schreef op 12-04-2005 @ 16:39 :
nou jullie zetten me nu wel echt goed aan het denken. ik ga er vanavond weer met hem over praten en als hij het vol houdt kap ik er mee. zou het wel verschrikkelijk vinden, maar zie in jullie reacties ook wel feiten. ik ben erg blij met m dus vind het gewoon echt vervelend dat ik nu weer "ruzie" moet maken. Maar stel dat het zo serieus blijft, dan zou ik dit derest van me leven nog hebben!
Als je dit leest is het alweer de volgende dag, hoe is het praten afgelopen?
begreep ie het een beetje? of bleef hij z'n lulverhaal ophangen van dat het aanstellen van jouw kant is?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 06:36
someone17
someone17 is offline
hey nou ik heb er dus een hele discussie over gehad. en hij vertelde me dat ie echt niet besefte dat ik er zo erg mee zat. na uren zitten praten heeft ie me beloofd te stoppen met anaal.. hij zei dat het echt niet de bedoeling was dat ik er tegenop ging zien om naar hem toe te gaan. en dat ik het volgende keer veel eerder duidelijker moet zeggen. Ben heel blij met jullie reacties, want anders had ik nooit zo duidelijk ingegrepen denk ik. vooral dat verhaal van Juno vond ik heel goed. Dat heeft echt een knop om gedraait bij me. super bedankt allemaal
Oud 13-04-2005, 06:58
leucomelas
leucomelas is offline
hmmz... hijs dus gewoon stom
Oud 13-04-2005, 09:26
sgaapje
sgaapje is offline
Goed zo! En in de toekomst niet meer zo over je heen laten lopen! In een relatie moet je het kunnen zeggen als iets je dwars zit.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 11:15
juno
juno is offline
Goedzo meiske. Wel raar dat je uren hebt moeten praten voor hij het doorhad, maar goed dat jij je poot stijf hebt gehouden. Je leert het al!

Dit zul je vaker moeten doen, en echt consequent zijn. Deze jongen heeft nog een beetje opvoeding nodig. Ja is ja en nee is nee. En bedenk jezelf dat als hij echt om je geeft, dit ook wel blijft doen als je niet altijd alles doet wat hij wil. Want anders houdt hij niet echt van je en dan ben je hem beter kwijt dan rijk.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 11:19
Th0masz
Th0masz is offline
[edit]
Niet het eind gelezen sorry

Regels voor berichten