Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ff over dat inruilen ging je dan gewoon terug naar die winkel? Ik zit er ook over te denken om gewoon ff mijn laptop + dat bluetooth ding naar een computershop te brengen en dat hun dat maar ff regelen?
|
Verwijderd
|
De bluetooth USB adapter doet niets anders dan de fysieke connectie tussen je PC en de telefoon tot stand brengen. Je hebt ook een stuk software nodig van Nokia om er echt mee te praten.
http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5341,00.html [edit] Via OBEX file transfer werkt het ook zonder Nokia software. Je moet alleen ervoor zorgen dat de devices gepaired worden. Als het goed is heb je in de verkenner een map erbij gekregen "My Bluetooth Places" en daaronder "Entire Bluetooth Neighborhood". Zet eerst bluetooth aan op je mobiel, ga vervolgens naar die "Entire Bluetooth Neighborhood" map op je PC en druk op F5. Als het goed is, komt je telefoon te voorschijn. Je wordt vervolgens om een PIN code gevraagd, zorg ervoor dat je dezelfde invoert op je mobiel als het er om vraagt. Als het goed is, heb je dan een match. Mocht hij een error geven op je PC, maar zegt het mobiel dat je verbonden bent, probeer het dan gewoon nog eens. Ja ja, ik heb het daarnet ff zelf gedaan.. heb dezelfde adapter als jij, maar een Nokia 6230. Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 21:05. |
![]() |
||
Citaat:
Maar jeej eindelijk echt bedankt dat dit het in ieder geval al doet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Mob] Foto's versturen met Nokia 6230i Ingetjuhh | 9 | 22-12-2005 17:41 | |
Software & Hardware |
[Mob] Communicatie via Bluetooth naar PC fristi_zuiper | 8 | 10-10-2005 19:17 |