Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.mijndomein.nl
Beste wat ik tot nu toe tegengekomen was, €29.00 per jaar, 100 MB schijfruimte, supersnelle verbinding, geen extra kosten, PHP ondersteuning. ook kun je enkel €9.00 betalen, dan heb je alleen het domein. Je kunt ook extra's bestellen, voor 12 euro extra bv een database etc. mijn site www.sadoc.nl draait drop.
||
Citaat:
ik wil een website waar ik een portfolio site van kan maken. is dat dan een hosting of is dat een domein? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zoekt in ieder geval een domeinnaam, denk dus eerst over na welke je wilt.
Deze zijn te krijgen in verschillende prijs categorien. Dan moet je bedenken wat je met hosting doet. Je kunt de webruimte van je internet provider gebruiken maar heeft veelal geen mogelijkheden als PHP en Databases. In alle gevallen raad ik je wel aan even te kijken of het geen malafide bedrijf is zodat je ineens meer geld kwijt bentdna de bedoeling is. Daarnaast wil je ook niet da je website maar half bereikbaar is, dus ook een punt om te controleren (echt controleren kun je alleen niet op korte termijn). Als je een snelle website wil moet je naar hoster die servers in Nederland heeft. Ervaringen over bedrijven kun je vinden op http://www.webhosters.nl/perserv.php. Er vanuit gaant dat je portfolio bestaat uit plaatjes zul je meestal aan 25 mb webruimte wel genoeg hebben. En 1GB a 2 GB (1000 MB a 2000 MB) dataverkeer kun je ook ruimschoots mee vooruit. Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 11:51. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[column-achtig] over schrijven kruizer | 4 | 07-07-2008 14:15 | |
Software & Hardware |
[Web] Domeinnaam kopen is per jaar betalen? Kingofthemall | 44 | 05-01-2006 17:15 |