![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal
Ik zit met een probleem en weet niet goed wat ik er aan moet doen ![]() Een hele goeie vriend van mij is aan pillen en hij wil apsoluut geen hulp van mij!! Ik wil niet rustig toekijken hoe hij zichzelf kapot maakt. Als iemand tips voor mij heeft of het zelfde mee maakt op dit moment laat dan aub wat van je horen!!! Dank je wel Liefs Beertje ![]() ![]() Je kunt ook naar mijn msn pagina gaan beertje2910@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hoezo matennaaien
leuk hoor om te zien hoe iemand zich dood vreet in pillen dat is dan natuurlijk geen matennaaierij, kijken hoe die zich doodvreet en nix doen je kan natuurlijk ook (moet je wel in een roddeldorp wonen zoals ik) een supermarktroddel beginnen door iets te hard te praten over zijn XTC gebruik resultaat volgende dag weet de halve wereld het zo zijn mijn ouders er achter gekomen dat ik blow kun je ook proberen maar wat anderen zeggen als hij het zelf niet wil is de kans verrekte klein dat ie stopt je kunt hem ook gewoon bannen en als hij merkt dat hij geen vrienden meer overhoudt stopt hij vanzelf wel als hij slim is maar af en toe een snoepje kan natuurlijk ook geen kwaad toch??????? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het beste is blijven aandringen dat het slecht is niet alleen voor zijn gezondheid maar ook voor jullie vriendschap ( blijkbaar zit jij er dus heel erg mee ). Ik heb dit meerdere malen meegemaakt, zelfs in mijn familie. Met logisch nadenken en het plaatsen van correcte opmerkingen is er een grote kans dat je je doel berijkt.
Wat je eventueel wel kan doen is op het moment dat hij strak staat, zijn broer of zus mee naar de stad nemen en hem onopvallend zoeken en per ongeluk tegenkomen. Je naait hem dan niet, het is voor zijn eigen best wil. Succes en als je wil praten: miami@corebomb.nl
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |