Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 19:00
Beertje2910
Beertje2910 is offline
Hoi allemaal

Ik zit met een probleem
en weet niet goed wat ik er
aan moet doen
Een hele goeie vriend van mij is aan
pillen en hij wil apsoluut geen
hulp van mij!!
Ik wil niet rustig toekijken hoe hij zichzelf
kapot maakt.
Als iemand tips voor mij heeft of het zelfde
mee maakt op dit moment laat dan aub wat van je horen!!!

Dank je wel
Liefs Beertje

Je kunt ook naar mijn msn pagina gaan
beertje2910@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2002, 19:17
Verwijderd
als hij zelf niet wil stoppen kan je weinig doen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:32
poecilotheria
poecilotheria is offline
ben ik ook bang voor...............
Oud 07-06-2002, 22:12
disposition
disposition is offline
Hij zal er toch echt zelf achter moeten komen dat het fout is
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 01:24
biertjehappen
biertjehappen is offline
niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 13:35
Tofke_H
Tofke_H is offline
Je zou natuurlijk stout kunnen zijn, en zijn ouders inlichten... Maaaaaaaaar, dan bestaat er natuurlijk een kans dat hij je nooit meer wilt zien/spreken/... Of misschien juist je nooit meer kwijt wilt

Maar zelf kan je weinig doen, hij moet er zelf achter gaan komen. Misschien steeds weer herhalen dat hij er mee moet stoppen.
Oud 08-06-2002, 18:26
DaTommy
DaTommy is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Je zou natuurlijk stout kunnen zijn, en zijn ouders inlichten... Maaaaaaaaar, dan bestaat er natuurlijk een kans dat hij je nooit meer wilt zien/spreken/... Of misschien juist je nooit meer kwijt wilt

Maar zelf kan je weinig doen, hij moet er zelf achter gaan komen. Misschien steeds weer herhalen dat hij er mee moet stoppen.
Iemand zijn ouders inlichten omdat hij drugs gebruikt vind ik dus echt wel matennaaien. Die persoon die de drugs gebruikt moet zelf maar zijn conclusie trekken waarmee hij eigenlijk mee bezig is, vroeg of laat zal hij er toch wel achter komen.
Probeer de persoon die de drugs gebruikt, goed na te laten denken waar hij nu mee bezig is, en misschien wel heel z'n lichaam naar de klote helpt!
Oud 09-06-2002, 09:45
groningse haide
groningse haide is offline
hoezo matennaaien
leuk hoor om te zien hoe iemand zich dood vreet in pillen
dat is dan natuurlijk geen matennaaierij, kijken hoe die zich doodvreet en nix doen
je kan natuurlijk ook (moet je wel in een roddeldorp wonen zoals ik) een supermarktroddel beginnen door iets te hard te praten over zijn XTC gebruik
resultaat volgende dag weet de halve wereld het
zo zijn mijn ouders er achter gekomen dat ik blow
kun je ook proberen
maar wat anderen zeggen als hij het zelf niet wil is de kans verrekte klein dat ie stopt
je kunt hem ook gewoon bannen en als hij merkt dat hij geen vrienden meer overhoudt stopt hij vanzelf wel als hij slim is
maar af en toe een snoepje kan natuurlijk ook geen kwaad
toch???????
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:02
Miami
Miami is offline
Het beste is blijven aandringen dat het slecht is niet alleen voor zijn gezondheid maar ook voor jullie vriendschap ( blijkbaar zit jij er dus heel erg mee ). Ik heb dit meerdere malen meegemaakt, zelfs in mijn familie. Met logisch nadenken en het plaatsen van correcte opmerkingen is er een grote kans dat je je doel berijkt.

Wat je eventueel wel kan doen is op het moment dat hij strak staat, zijn broer of zus mee naar de stad nemen en hem onopvallend zoeken en per ongeluk tegenkomen. Je naait hem dan niet, het is voor zijn eigen best wil.

Succes en als je wil praten: miami@corebomb.nl
Oud 09-06-2002, 13:27
Klubbin
Klubbin is offline
Het beste wat je kunt doen is hem er gewooon mee confronteren, gewoon zeggen dat je het niet fijn vind of in elk geval dat hij zich zelf een beetje in de hand moet houden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:11
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Citaat:
DaTommy schreef:

Iemand zijn ouders inlichten omdat hij drugs gebruikt vind ik dus echt wel matennaaien. Die persoon die de drugs gebruikt moet zelf maar zijn conclusie trekken waarmee hij eigenlijk mee bezig is, vroeg of laat zal hij er toch wel achter komen.
Probeer de persoon die de drugs gebruikt, goed na te laten denken waar hij nu mee bezig is, en misschien wel heel z'n lichaam naar de klote helpt!
Daar hebbie wel gelijk in!! maarre als je bezig bent, dan weet je niet waar je mee bezig bent en duzz ook echt niet hoe schadelijk het eigenlijk is, duzzzz!! xxxjes Sexywoman.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten