Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja eigenlijk heb ik bij uitgaan altijd, het moet gewoon gebeuren. Als je er moeite voor gaat doen ofzo, dan wordt het denk ik toch niet veel. Nou ja uhh in de tijd dat ik geen vriendje had dan. Maar ja ik ben een meisje, mss hebben jongens wel hele andere strategieen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Overigens... voor de opmerking "afstappen op vrouwen die naar jou kijken"... dat is het hem juist... die vwouwen weten dan waarschijnlijk al "dat is een kanshebber" of "dat is een persoon die ik wel nader wil leren kennen"... maar dat heb ik dus over het algemeen niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar hoe dan ook... gaat het hier niet om hoe je een meid wilt versieren, of wat de eerste regels tekst zijn die je dan verteld (of in mijn geval tenminste een meid... in andere gevallen wellicht een jongeman)... het gaat er meer om, hoe je beaald op wie je af wilt stappen, of wie je wilt versieren. Als zo'n vrouw bijna tegen je aan staat te rijden, heeft zij blijkbaar al een keus gemaakt... hoe maak je die keus, hoe maak ik die keus... daar gaat het meer om. Niet om of er al aandacht wordt besteed vanuit de andere kant. (ahum... lees net dat je man bent... bwahahaha, laatste keer dat ik tussen de regels door ga lezen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zou meer op de meiden vallen die beetje achter staan, c.q niet zo erg zich laten tonen, een beetje verlegen dus. Heb namelijk een hekel aan mensen die zo overdreven laten zien hier ben ik. En daarbij speelt ook een grote rol, of je het niet boeit wat je op die avond doet, alocohol en natuurlijk wat voor persoon je bent. Als je in je hoofdje gaat plannen wat je moet doen, sla je alleen maar wartaal uit als je voor haar staat. En zowizo, van uitstel komt afstel.
||
Citaat:
![]() Als het chille mensen zijn dan hoef je je daar geen zorgen om te maken hoor ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Cool ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, moet toch eens wat proberen denk ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
In welk land kan ik het best een meid versieren?? PierdeRegenworm | 271 | 23-01-2005 23:10 | |
De Kantine |
Versieren... bracelance | 1 | 12-11-2004 12:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Beschouw jezelf als een diamant Verwijderd | 20 | 27-12-2003 11:15 | |
Lifestyle |
Wat is jou versier-outfit? ;-) Verwijderd | 79 | 11-04-2003 13:05 | |
Liefde & Relatie |
versieren charly not | 7 | 20-11-2002 10:56 |