Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 20:57
Verwijderd
Het ging afgelopen zondag met een vriend van mij hierover. Hij is dus homo, en vindt het op een bepaalde manier heel erg vervelend om met zijn vriend in het openbaar te zoenen, omdat iedereen hem dan aankijkt?!

Toen had ik zoiets van ja maar kijkt iedereen jou wel zo raar aan, of is het vooral het idee dat iedereen je raar aankijkt. Of kijkt iedereen je raar aan, maar kijken ze altijd mensen raar aan die in het cafe staan te zoenen ofzo.
Of kijk je gewoon vooral naar het onbekende? Zo kijk je ook bijna altijd onbewust iemand die gehandicapt na, zo kijk je dus ook als je 2 mannen ziet zoenen.

Wat is het? En wat doe jezelf als je 2 jongens ziet zoenen, kijken, maar niet anders dan bijvoorbeeld bij een heterostel, of kijk je wel echt meer, anders, raarder?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2005, 21:01
Qimm
Qimm is offline
Ik kijk wel ja, onder het motto 'kun je dat niet thuis doen' maar dan denk ik... dat doe ik zelf ook niet. Ik let er niet echt op eigenlijk, het valt op en dat is het wel zo'n beetje.
Oud 11-04-2005, 21:01
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Als 2 mannen of vrouwen zoenen vind ik dat ze dat zelf moeten weten net zoals een hetero stel dat zou doen.
Natuurlijk kijk ik wel, maar ik denk dat iedereen kijkt. Als een hetero stel aan het zoenen is kijk ik ook wel even net als bij homosexuelen.
Ik krijg dan alleen maar het gevoel dan ik mijn vriend mis waarmee ik op dat moment ook daar op dat bankje zou willen zitten en helemaal verliefd zijn. *zucht*
Ik denk niet dat er voor mij veel anders is dan bij hetero's.
Oud 11-04-2005, 21:02
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik zou een snelle blik erop werpen en dan weer mn eigen gang gaan...als hun dr gelukkig mee zijn
Oud 11-04-2005, 21:03
Somarocity
Somarocity is offline
Ik vind het wel sexy (A)
als het twee leuke jongens zijn dan ; )

on-topic:
Ik snap dat er mensen kijken, maar hij moet zich niet aanpassen, hij is anders (ja?) dan de meeste mensen, mag hij daarom niet zoenen met zijn 'geliefde'?
Oud 11-04-2005, 21:03
Baka²
Baka² is offline
ik vind het niet aantrekkelijk om 2 jongens te zien zoenen.
Het klinkt misschien wel grof, en ik vind het heel leuk dat ze elkaar hebben gevonden, maar het is niet een leuk aanzien (ik weet ook niet waarom, misschien omdat de meeste jongens zich stoer voordoen en dan zo passioneel proberen te zoenen, dat 't lijkt dat 't niet klopt).

Ik vind het ook vreemd dat er geen taboe bestaat op heterostellen en lesbische stellen. Waarom zal een homostel anders zijn? Waarom lijkt het zo?

Maar ik moet toegeven dat ik het ook niet zo prettig vind om in 't openbaar te zoenen, of als ik anderen dat zie doen. Ik vind het lullig tegenover mensen die nog nooit een vriendin hebben gehad, bij degenen met liefdesverdriet of degene die heel erg verlangen naar een vriend(in). Ik zoen niet in het openbaar uit principes...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:09
Ailen
Ailen is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-04-2005 @ 21:57 :
Het ging afgelopen zondag met een vriend van mij hierover. Hij is dus homo, en vindt het op een bepaalde manier heel erg vervelend om met zijn vriend in het openbaar te zoenen, omdat iedereen hem dan aankijkt?!

Toen had ik zoiets van ja maar kijkt iedereen jou wel zo raar aan, of is het vooral het idee dat iedereen je raar aankijkt. Of kijkt iedereen je raar aan, maar kijken ze altijd mensen raar aan die in het cafe staan te zoenen ofzo.
Of kijk je gewoon vooral naar het onbekende? Zo kijk je ook bijna altijd onbewust iemand die gehandicapt na, zo kijk je dus ook als je 2 mannen ziet zoenen.

Wat is het? En wat doe jezelf als je 2 jongens ziet zoenen, kijken, maar niet anders dan bijvoorbeeld bij een heterostel, of kijk je wel echt meer, anders, raarder?
Ik zal waarschijnlijk wel kijken als ik 2 homo's zie zoenen, maar niet langer dan dat ik naar een heterostel zou doen.

Ik houd er trouwens sowieso niet zo van als mensen elkaar in het openbaar uitgebreid staan af te lebberen
Oud 11-04-2005, 21:19
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Baka² schreef op 11-04-2005 @ 22:03 :

Maar ik moet toegeven dat ik het ook niet zo prettig vind om in 't openbaar te zoenen, of als ik anderen dat zie doen. Ik vind het lullig tegenover mensen die nog nooit een vriendin hebben gehad, bij degenen met liefdesverdriet of degene die heel erg verlangen naar een vriend(in). Ik zoen niet in het openbaar uit principes...

Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:24
darkpsycho_666
Ik vind dat een zoen in het openbaar of zelfs tongzoen gerust moet kunnen en ik vind dat echt niet erg als mensen dat doen. Maar als ze elkaar helemaal gaan aflebberen vind ik echt triest.
Mijn ex - beste vriendin deed dat ook altijd met haar vriend terwijl ik verliefd was op iemand en ze wist dat ik dat niet leuk vond.
Ik vind het echt niet kunnen dat sommige mensen echt geen rekening houden met een ander!!

*realiseert zich dat ze van het onderwerp afdwaalt*
Oud 11-04-2005, 21:25
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik zag laatst 2 jongens hand in hand lopen, en ik heb de rest van de dag een glimlach op mn gezicht gehad omdat ze er zo trots en onaantastbaar bijliepen. dus.
Oud 11-04-2005, 21:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Net als bij een heterostel kijk ik, maar toch, zoals jij zegt, 'meer, anders, raarder'.

Twee meisjes vind 'k leuker trouwens. Ligt er wel aan welke, dan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:28
Nona Star
Nona Star is offline
Ik kijk wel eventjes, want je ziet het natuurlijk niet zo vaak. Maar verder niets bijzonders. Ben met homo's opgegroeid dus mijn visie is gekleurd
Oud 11-04-2005, 21:41
Custom
Custom is offline
Vind het op zich niezo erg, maar mekaar echt aflebberen in het openbaar, nou nee. Maar dit heb ik ook wel met heterostelletjes hoor. Vind dat je dat soort dingen niet constant midden of straat hoeft te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou misschien even een snelle blik werpen, maar dat doe ik bij hetereo's ook
Oud 11-04-2005, 22:04
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-04-2005 @ 21:57 :

nah ik vind het er maar vervelend uitzien. net als bij de meeste heteromensen trouwens
Oud 11-04-2005, 22:05
Anaïs
Anaïs is offline
'k Weet niet of het is omdat ik Belg ben, maar hier is het nog altijd wat vreemd om twee mannen in de straat te zien kussen, evenals twee meisjes. Niet dat ik daar tegen ben, of dat ze dat niet zouden mogen doen. Het is gewoon nog steeds even wennen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 22:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb zelf aardig wat vrienden en kennissen wie homo zijn. Ik ben het gewend en kijk er dus ook niet raar van op, ik kijk er wel naar, maar niet veel anders als naar een hetero stel.. Daarbij vind ik het eerder een mooi gezicht raar maar waar.
Oud 11-04-2005, 22:34
Sithan
Sithan is offline
Logischerwijs kijk je langer naar een zoenend homostel dan een zoenend heterostel omdat het minder voorkomt en dingen die niet veel voorkomen, vallen op...
Oud 11-04-2005, 22:36
Roos
Roos is offline
Kijk, als iemand een handicap heeft, dan kijk ik wel een fractie langer. Maar dat is niet bewust om diegene na te kijken, het gaat automatisch. Je denkt: he? Daar klopte iets niet, en je ogen springen terug. Oh, denk je dan, die man heeft maar 1 oog en 2 neuzen, oke. En dan stop ik ook met kijken.

Bij homo's heb ik dit niet echt. Het hangt denk ik erg af van de gelegenheid. Ik kan me voorstellen dat het in sommige kroegen als 'raar' gevonden wordt om als homo openlijk te zoenen.
Oud 11-04-2005, 23:34
Verwijderd
Kijken natuurlijk. Doe ik ook bij een heterostel hoor
En daarnaast is het toch wat minder voorkomend om twee mannen of twee vrouwen met elkaar te zien zoenen dan een man en een vrouw..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 23:39
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 11-04-2005 @ 23:34 :
Logischerwijs kijk je langer naar een zoenend homostel dan een zoenend heterostel omdat het minder voorkomt en dingen die niet veel voorkomen, vallen op...
het scheelt enkele nanoseconden bij mij
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 23:42
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 12-04-2005 @ 00:39 :
het scheelt enkele nanoseconden bij mij
Ik kom oorspronkelijk uit een dorpje, wat zal meespelen
Oud 11-04-2005, 23:53
Lorelei
Lorelei is offline
In principe is het verschil erg klein. Ik geloof niet dat ik echt langer of anders kijk.

Hoewel laatst op Utrecht Centraal wel... maar dat kwam omdat ik niet kon zien of het 2 meisjes, 2 jongens, een jongen en een meisje of een meisje en een jongen waren. Later zag ik dat 1 van de 2 iig een jongen was...maar de ander weet ik nog steeds niet.
Oud 11-04-2005, 23:59
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-04-2005 @ 00:42 :
Ik kom oorspronkelijk uit een dorpje, wat zal meespelen
Dat kan inderdaad.
Ik ben het trouwens wel eens met je post voor het geval dat niet zo overkomt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 00:17
bamiPoep
bamiPoep is offline
en dan kijkje gewoon niet naar naar zoenende homo`s
Oud 12-04-2005, 01:33
Verwijderd
Het vervelende is homo's zoenen meestal zo extreem, zo van iiiiehh kijk ons eens schattige flikkers zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 02:12
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
eXo schreef op 12-04-2005 @ 02:33 :
Het vervelende is homo's zoenen meestal zo extreem, zo van iiiiehh kijk ons eens schattige flikkers zijn.
Anders geloven ze er zelf misschien niet meer in.
Oud 12-04-2005, 02:17
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Anders geloven ze er zelf misschien niet meer in.
In de zin van.... ???
(ik snap het dus niet)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 06:55
darkpsycho_666
Citaat:
Problemen met homo's ofzo??
Oud 12-04-2005, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Handtasjeshomo's?

Ik zie ze nooit zoveel eigenlijk, maar het maakt mij verder niet zoveel uit. Als ik er langer naar kijken dan is het waarschijnlijk vanwege het feit dat ik het niet zo vaak zie.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 07:37
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
ik vind het ook geen gezicht om eerlijk te zijn, maar ja ieder zjin eigen keuzes...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 07:47
Smobbo
Smobbo is offline
Tuurlijk kijk ik ff, dat doe ik ook bij een heterostell. Gewoon ff spieken wie het zijn (niet uitgebreid gaan bestuderen hoor ).
Zodra een stel zich gaat aflebberen (hetero of homo maakt me ondertussen niets meer uit) erger ik me d'r wel een btje aan, in de categorie 'dat kan ook thuis'...
Oud 12-04-2005, 07:51
Emoboy
Emoboy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-04-2005 @ 22:01 :
Ik kijk wel ja, onder het motto 'kun je dat niet thuis doen'
voor mij hetzelfde, maar het is geen homo-thingy; bij hetero's denk ik het ook!
Oud 12-04-2005, 07:59
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 12-04-2005 @ 07:55 :
Problemen met homo's ofzo??
Reageer eens niet zo ongesteld.

Het is meer dat sommige homo's idd echt extreem de nicht willen uithangen en niet zozeer staan te zoenen omdat ze dat zo fijn vinden. Aan de ene kant vind ik het wel grappig, aan de andere kant vind ik het jammer; de bevestiging van de stereotypering van homo's.
Oud 12-04-2005, 08:31
Verwijderd
ik kijk misschien iets langer dan bij een hetero-stel, gewoon omdat je 't niet zo vaak ziet, dan kijk ik dus nog even van 'zag ik dat goed? ja' en dan ga ik weer verder met wat ik aan t doen was. En ik kijk dus ook wel als een heterostel zoent, maar dan wat korter.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 08:49
WolterB
WolterB is offline
Ik zal er wel naar kijken, het valt op, is idd anders, maar dat is net zo bij 2 zoenende dames, dat is ook iets wat je niet zo vaak ziet.

En zolang ze niet overdreven erg en opvallend staan te zoenen, mogen ze van mij hun gang gaan, dat hoeft van mij bij hetrostellen nl ook niet.

Ik zal ze niet eindeloos aan gaan staren iig
Oud 12-04-2005, 13:05
RoxX
RoxX is offline
ja ik zal er wel naar kijken maar nie anders als naar een hetro stel ofzo..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:34
Verwijderd
Ligt aan de manier waarop ze zoenen. Ik zou wel iets langer kijken naar twee jongens die zoenen dan naar een jongen en een meisje, omdat die eerste gewoon minder vaak voorkomt. Niet omdat ik er vies van ben ofzo. Maar goed, als ze elkaar helemaal aflikken, dan vind ik het stom Dat vind ik ook wanneer een heterostel elkaar helemaal aflikt. Maar gewoon zoenen.. Mja, ik zou dus wel éven kijken, maar meer naar het idee dan naar de personen, en niet met afschuw ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 12-04-2005 @ 09:49 :
Ik zal ze niet eindeloos aan gaan staren iig
Nee maar dat doe je bij een heterostel ook niet. Maar gewoon, toch wat meer kijken. Mwah ik denk dat het wel redelijk menselijk is om naar het vreemde te kijken?! En dat heeft er dan verder niks mee te maken of je het accepteert of niet zeg maar.
Nou ja ik kan me ook wel voorstellen dat het voor homo's vervelend kan zijn.

Offtopic: GEFELICITEERD
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:39
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 12-04-2005 @ 14:35 :
Nee maar dat doe je bij een heterostel ook niet. Maar gewoon, toch wat meer kijken. Mwah ik denk dat het wel redelijk menselijk is om naar het vreemde te kijken?! En dat heeft er dan verder niks mee te maken of je het accepteert of niet zeg maar.
Nou ja ik kan me ook wel voorstellen dat het voor homo's vervelend kan zijn.

Offtopic: GEFELICITEERD
Ik denk trouwens dat ik langer zou kijken naar een heterostel dat elkaar af lebbert - dus écht te érg zoent in het openbaar - dan naar een homo-stel. Omdat ik bij de eerste meer het gevoel heb dat het ordinair is.. geen idee waarom ik dat gevoel bij een homo-stel niet zou hebben hoor, ik vind het net zo vervelend.. maar ik zou het niet laten merken... (Misschien omdat ik zo graag tolerant wil lijken ofzo? Heel stomme gedachte )
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 12-04-2005 @ 14:39 :
Ik denk trouwens dat ik langer zou kijken naar een heterostel dat elkaar af lebbert - dus écht te érg zoent in het openbaar - dan naar een homo-stel. Omdat ik bij de eerste meer het gevoel heb dat het ordinair is.. geen idee waarom ik dat gevoel bij een homo-stel niet zou hebben hoor, ik vind het net zo vervelend.. maar ik zou het niet laten merken... (Misschien omdat ik zo graag tolerant wil lijken ofzo? Heel stomme gedachte )
Ja klopt. Ik vind het trouwens ook erg ordinair om uitgebreid te gaan zoenen in het openbaar. En doe zoiets ook niet vaak!
En ja idd, je wil dan eigenlijk helemaal niet kijken om te laten zien dat je het accepteert ofzo?! Wel stom ja, maar ja ik heb het ook
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:47
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-04-2005 @ 03:17 :
In de zin van.... ???
(ik snap het dus niet)
Misschien moet je eens niet des nachts op fora gaan rondhangen

Ik bedoelde dus dat ze misschien zo uitbundig zoenen omdat ze anders niet meer in hun relatie geloven. Als je het maar vaak genoeg herhaalt dan geloof je er vanzelf in

En gebruik die quote knop eens om te quoten, dat is veel handiger.
Oud 12-04-2005, 13:48
Verwijderd
Ik heb nog nooit 2 mannen zien zoenen, maar ik denk dat ik er net zoveel naar zou kijken als naar andere zoenende stelletjes.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Baka² schreef op 11-04-2005 @ 22:03 :
...
I luuuuuuuuuuuuuuuv your avatar
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:11
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zoen ook liever niet met mijn vriend in het openbaar. Je wordt door sommige mensen inderdaad heel raar aangekeken. Nu is dat aankijken nog niet zo erg, maar helaas zijn er ook bij die het dan nodig vinden om dingen naar je te gaan roepen. En ergens ben ik dan nog een soort van 'bang' dat er één of andere gek tussen loopt die het nodig vindt om mij een klap te geven.

Gewoon een zoen doe ik dan ook maar heel soms. Bijvoorbeeld bij afscheid. Uitgebreid zoenen doe ik sowieso niet, maar dat is gewoon omdat ik het zelf ook onsmakelijk vindt als je ergens langs loopt en twee mensen staan elkaar helemaal af te lebberen.

Edit:
Maarreh, misschien dat ik dan bij 2 zoenende jongens wel wat langer kijk, omdat ik zoiets heb van: goh, wat leuk! Zij durven het wel!

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:43
Alistar
Alistar is offline
Ik denk dat ik wel wat langer zou kijken. Maar niet omdat ik het erg vind. Idd eigenlijk omdat je het niet zo vaak ziet. En in het begin had ik vooral dat ik nieuwsgierig was hoe het er uit zag.
Of ik het een prettig gezicht vind ligt aan de manier waarop het gaat. Als ze elkaar echt staan af te lebberen, zodat je het bij wijze van spreke HOORT, dan vind ik het niett echt smakelijk, maar dat heb ik ook bij een heterostel. Maar als het een echte liefdevolle zoen is, maakt het mij niet uit. Dan vind ik het alleen maar mooi dat zij zoiets hebben, en dat ze dat gewoon op straat durven te doen, dat ze zich niks aantrekken van wat anderen vinden, omdat zoals Boeing 747-400 al zei, je best kans hebt dat mensen rare/lullige dingen gaan roepen (Dat doen ze ook nog wel s bij heterostellen). Daar zou ik best moeite mee hebben, als ze dat zouden doen als ik met mn vriendje zoen.
Oud 12-04-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 12-04-2005 @ 15:11 :
Edit:
Maarreh, misschien dat ik dan bij 2 zoenende jongens wel wat langer kijk, omdat ik zoiets heb van: goh, wat leuk! Zij durven het wel!
Zodat zij weer kunnen zeggen dat er altijd mensen naar hun kijken als ze zoenen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:10
JanDeVries
JanDeVries is offline
Tuurlijk kijk ik langer, zoenende jongens zijn hot
Oud 12-04-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-04-2005 @ 00:34 :
En daarnaast is het toch wat minder voorkomend om twee mannen of twee vrouwen met elkaar te zien zoenen dan een man en een vrouw..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:09
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-04-2005 @ 00:34 :
Maar ook ik kijk dan meer met de gedachte: Kan je dat niet thuis doen.. Alleen als ik op stap ben, vind ik het niet zo erg.. Maar normaal kijk ik ook wel naar iedereen die staat te zoenen.. Op school ook
Reageren

Regels voor berichten