Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 15:54
Dolby Surreal
Dolby Surreal is offline
Ik heb een hele leuke jongen ontmoet, hij is superaardig en ik heb al een paar keer een hele avond gewoon gezellig met hem gepraat. We waren gewoon vrienden maar laatst zoende hij me opeens. Nouja, op zich geen probleem, ware het niet dat hij zoent als een labrador. Echt heel smerig. Nu ben ik zelf geen ervaringsexpert, zo vaak heb ik niet gezoend, maar ik weet wel dat hij iets goed fout doet.

Wat te doen? Kan ik het hem 'leren'?
Oud 04-04-2005, 15:56
Verwijderd
Nee, je kan een jongen onmogelijk leren zoenen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 15:58
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dolby Surreal schreef op 04-04-2005 @ 16:54 :
Ik heb een hele leuke jongen ontmoet, hij is superaardig en ik heb al een paar keer een hele avond gewoon gezellig met hem gepraat. We waren gewoon vrienden maar laatst zoende hij me opeens. Nouja, op zich geen probleem, ware het niet dat hij zoent als een labrador. Echt heel smerig. Nu ben ik zelf geen ervaringsexpert, zo vaak heb ik niet gezoend, maar ik weet wel dat hij iets goed fout doet.

Wat te doen? Kan ik het hem 'leren'?
jij doet ook iets 'goed fout' (die combinatie van woorden klopt echt helemaal niet.)
nou ja, een labrador kun je wel kunstjes leren he...
Oud 04-04-2005, 15:58
Verwijderd
Je kunt het altijd proberen?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 15:59
Verwijderd
wat een schande..
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik denk dat het als jongen nogal hard is om te horen van een meisje: 'je zoent al een labrador.' Maar als je bijvoorbeeld net gezoend hebt en je zegt: 'zullen we eens dit of dat proberen.' Snapt hij misschien dat hij anders moet zoenen.
Ik weet niet precies hoe hij zoent? Met teveel tong? Of te nat? Nja probeer gewoon te vertellen wat hij fout doet en rustig uit te leggen hoe het lekkerder kan.

(best vaag verhaal eigenlijk, sorry).. nja het komt er op neer. Zeg het niet te hard, maar probeer gewoon rustig duidelijk te maken dat het niet super lekker is.
Met citaat reageren
Verwijderd
offtopic: wij zeiden vroeger altijd 'wasmachine'.. Is dat uit dezer dagen?

(hebben we moeder ook toen een keer verteld en ze bleef maar praten over zoenen als een wasmachine ofzo)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2005 @ 16:59 :
heb ik het nog steeds over anders.. gatver een wasmachine, heb er ook zo één gehad, bah
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:03
Matjong
Matjong is offline
Het is een stuk natuur en een klein stukje ervaring Als je van nature waardeloos zoent dan kun je dat misschien wel iets verbeteren, maar echt geweldig zal het niet worden vrees ik.

Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, slechter zal het er niet van worden
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:07
Verwijderd
hoe zoent een labrador dan
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:08
Verwijderd
De meeste mensen kunnen ook niet direct na hun geboorte fietsen en lezen. Dat moeten ze van anderen leren. Get it?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-04-2005 @ 17:08 :
De meeste mensen kunnen ook niet direct na hun geboorte fietsen en lezen. Dat moeten ze van anderen leren. Get it?
ook wel een goede, gewoon veel oefenen knapt het ws wel van op als je hem ook nog tips geeft.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:19
RoB!N
RoB!N is offline
Zoenen valt te leren. Gewoon zelf rustig aan doen en zorgen dat die met je tong mee gaat. Als je soms weet hoe ruig sommige meisjes zoene Zorg gewoon dat die de slag te pakken krijgt en je zit goed.

Trouwens jongens kun je ook wel zien als honden alles is wel te leren
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:42
sgaapje
sgaapje is offline
Je kunt het hem echt wel leren hoor! Dit zal het makkelijkst gaan als je hem aanwijzigingen geeft. Maar je kunt hem natuurlijk ook gewoon wat tijd (oefening) gunnen, dan zal het vanzelf wel (langzaam) verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:45
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 04-04-2005 @ 17:07 :
hoe zoent een labrador dan
Tien tegen één dat de TS nog wel meer met die labrador heeft gedaan.
Ik vraag me af wat ze dan nog meer tegen'm zegt. "hee je beft als een dooie labrador"?
Oud 04-04-2005, 17:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tuurlijk is dat te leren, maar sommige zijn helaas op dat gebied gewoon compleet hopeloos.
Oud 04-04-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-04-2005 @ 18:45 :
Tien tegen één dat de TS nog wel meer met die labrador heeft gedaan.
Ik vraag me af wat ze dan nog meer tegen'm zegt. "hee je beft als een dooie labrador"?
en hij nog wel denken dat ie kon likken als lassie..

oooo... wat ben ik weer vervelend
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:55
gurl19
gurl19 is offline
Heb je al vaker met hem gezoend dan?
Ik heb heel vaak gehad dat de jongen de eerste keer veel slechter zoende, dan de andere keren.

Edit: Het lijkt wel erop dat de jongens steeds meer als wasmachines gaan zoenen, of kies ik de verkeerde uit de meeste kon ik het nog wel een beetje leren
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:01
Shitonya
Shitonya is offline
Misschien kan hij beter andere dingen met zijn tong...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:11
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 04-04-2005 @ 18:55 :
Heb je al vaker met hem gezoend dan?
Ik heb heel vaak gehad dat de jongen de eerste keer veel slechter zoende, dan de andere keren.

Edit: Het lijkt wel erop dat de jongens steeds meer als wasmachines gaan zoenen, of kies ik de verkeerde uit de meeste kon ik het nog wel een beetje leren
Hehe, wasmachines, dat hoor je vaak ja... Wat dat betreft doen jongens dat veel meer dan meiden. Althans, als ik twee bisexuele vrienden van me mag geloven.

Wat betreft aanleren van zoenen. Ik heb ook wel eens gezoend met meisjes die al meerdere vriendjes hadden gehad, en nog steeds zoenden als een potvis, echt niet oke... dus ergens ben ik er van overtuigd dat er van die gevallen zijn die het gewoon nooit zullen leren.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2005 @ 18:52 :
Daarom zei ik ook dooie labrador, ik wil de mensen die een lange liefdesrelatie hebben met hun (nog levende) labrador niet voor het hoofd stoten.
Oud 04-04-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-04-2005 @ 20:16 :
Daarom zei ik ook dooie labrador, ik wil de mensen die een lange liefdesrelatie hebben met hun (nog levende) labrador niet voor het hoofd stoten.
Whahhaha! En het mooie: dat is niet verboden bij de wet!

Hm, waarom zou je je vriend niet subtiel erop kunnen wijzen dat het ook wat voorzichtiger kan?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:54
Verwijderd
hee, misschien was hij gewoon heel zenuwachtig?
en kan hij het eigenlijk héél goed.. ?
Ik weet nog dat ik voor het eerst met m'n huidige vriendje zoende,, en ik geloof 'm nog steeds niet als hij zegt dat het fijn was,, ik was toen zooo zenuwachtig en bang enzo dat ik het niet goed deed dat het daardoor niet zo lekker ging
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:13
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik denk dat hij de boodschap wel begrijpt als je de eerstvolgende keer een hap uit zijn tong bijt.
Oud 04-04-2005, 22:18
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 04-04-2005 @ 22:13 :
Ik denk dat hij de boodschap wel begrijpt als je de eerstvolgende keer een hap uit zijn tong bijt.
Mja dat zal de boodschap overbrengen
Mocht je het em niet kunnen leren dan kun je altijd nog zn hele tong eruit bijten om andere (toekomstige) meiden een plezier te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2005, 11:56
Smobbo
Smobbo is offline
Gewoon genoeg hondenkoekjes bij je hebben en oefenen, labradors doen alles voor een koekje.
Oud 05-04-2005, 12:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 05-04-2005 @ 12:56 :
Gewoon genoeg hondenkoekjes bij je hebben en oefenen, labradors doen alles voor een koekje.
Damn, je was me voor met de hondenkoekjes
Oud 05-04-2005, 12:21
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 05-04-2005 @ 13:19 :
Damn, je was me voor met de hondenkoekjes
Woohoo!
Oud 05-04-2005, 14:55
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Tja, ik had eerst bij mijn relatie ook het idee dat we het totaal verkeerd deden. Ik had slechts 1 slechte ervaring en hij helemaal niet eigenlijk, maar nu zoenen we echt heel lekker.
Ik heb gewoon heel openlijk gezegd, doe dit eens of doe dat eens. Zeg desnoods van: Volgens doen we het niet helemaal goed (lachen), moeten we het elkaar maar leren he

Maar is dit nou echt je vriend of niet?? En wil je ook echt verder met hem, want dat maakt natuurlijk een groot verschil.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:35
( . Y . )mem
( . Y . )mem is offline
Als iemand niet kan zoenen ben ik al vlug afgeknapt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:42
lavendel
lavendel is offline
Misschien is het leuk om een soort zoenspel ervoor te bedenken. Op verschillende manieren zoenen (laat staan waar zoenen) ....moet je alleen ff voor jezelf bepalen op wat voor manier je dat wil doen....
Dan kan je hem bij bepaalde manieren laten blijken wat je lekker vindt. En als hij dan nog niet door heeft hoe of wat jij goed vindt dan moet je hem gewoon eens flink de waaarheid zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 19:39
Dolby Surreal
Dolby Surreal is offline
Citaat:
mala schreef op 04-04-2005 @ 21:54 :
hee, misschien was hij gewoon heel zenuwachtig?
en kan hij het eigenlijk héél goed.. ?
Ik weet nog dat ik voor het eerst met m'n huidige vriendje zoende,, en ik geloof 'm nog steeds niet als hij zegt dat het fijn was,, ik was toen zooo zenuwachtig en bang enzo dat ik het niet goed deed dat het daardoor niet zo lekker ging
Dit was wel de eerste keer dat wij zoenden.. maar een vriendin van mijn vriendin (...ja.), die ooit verkering met hem heeft gehad, heb ik gehoord dat het bij haar ook niet echt veel voorstelde...

@Simoen: Ik weet niet of ik meer wil zijn dan alleen vrienden. Niet alleen vanwege dat zoenen, zo oppervlakkig ben ik dan weer net niet ().

En sorry voor die labradorvergelijking, ik zie dat het veel hilariteit oproept. Nouja. Goed. Het was het eerste dat in me opkwam toen hij zo bezig was . Hm. Maar volgende keer (mocht die er komen) zal ik het initiatief wel nemen. Kijken of ik er wat aan kan doen
Oud 05-04-2005, 20:59
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2005 @ 18:52 :
Ware het niet dat Lassie een Border Colli was, een wezenlijk verschil.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 21:13
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Vaal schreef op 05-04-2005 @ 21:59 :
Ware het niet dat Lassie een Border Collie was, een wezenlijk verschil.
Als Lassie gothic was, dan was ze een Borderline Collie.

Citaat:
Thoughtful schreef op 05-04-2005 @ 19:07 :
Iemand voelt het toch wel aan wanneer jij het wel of niet prettig vindt? Als het goed is gaat hij daar vanzelf op inspelen.
Iemand die dat soort dingen opmerkt kan meestal wel zoenen. Het is gewoon een kneus, je hebt van die types. Daar valt ook niet fatsoenlijk mee te neuken
Oud 06-04-2005, 09:53
__^^MevrtJ*A
__^^MevrtJ*A is offline
Als je gewoon "jouw manier" van zoenen aanhoud..
Volgt hij vanzelf ook wel met "die manier"..
In ieder geval zo is dat dan bij mij..
Oud 06-04-2005, 10:27
Verwijderd
Trouwens, misschien bak je er zelf wel geen zak van.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 10:28
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-04-2005 @ 11:27 :
Trouwens, misschien bak je er zelf wel geen zak van.
Je bent weer goed op dreef
Oud 06-04-2005, 11:25
31337
31337 is offline
dumpen!
Oud 06-04-2005, 11:50
Optima
Optima is offline
HERKENBAAR

ongeveer de helft van de jongens die ik gekust heb, konden ook niet zoenen..of...de meer politiek verantwoorde versie: we waren niet zoen-compatible.

Natuurlijk is er wel een standaard van slecht kussen, hij moet bijvoorbeeld niet je hele gezicht aflikken, maar ook niet met een spits tongetjes met 1200 rondes per minuut centrifugeren.

Wat ik heb geleerd: je kunt een jongen niet leren kussen in the heat of the moment gaat hij toch weer over op zijn oude techniek, en daarnaast, als hij erbij na moet gaan denken is voor hem de fun er ook af.

Wat je kunt doen:
1) accepteer dat hij niet kan kussen, en zoek naar andere dingen waar hij goed in is
2) als het echt een onoverkomelijk probleem is, en een grote turn off, dan moet je realistisch zijn en hem gewoon als leuke vriend houden
Oud 06-04-2005, 11:57
MB
MB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2005 @ 16:59 :

(hebben we moeder ook toen een keer verteld en ze bleef maar praten over zoenen als een wasmachine ofzo)
Hier zeggen we dan 'betonmolen'

Maargoed, je kan hem gewoon vragen wat minder wild/nat/grof oid te doen met zijn tong, zo moeilijk lijkt me dat toch niet?
Oud 06-04-2005, 14:59
WickedDevil
WickedDevil is offline
omfg.. dat er serieus mensen zijn die hiervan een probleem maken
Oud 06-04-2005, 15:05
Verwijderd
Misschien had hij nog niet eerder gezoend? Mijn ex-vriend was ook bepaald niet geweldig bij onze eerste zoen, hij stak z'n tong in m'n keel, sperde z'n mond wijd open, hield er een flink tempo in en kwijlde m'n hele gezicht onder maar na verloop van tijd kwam dat vanzelf goed. Ik heb wel een paar keer iets gezegd van 'hee, rustig aan joh', ofzo, als niet rustig genoeg deed.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 00:23
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 06-04-2005 @ 10:58 :
Als iemand dat niet opmerkt vertel je hem dat toch gewoon wat letterlijker? Dat helpt heus wel.
Sommigen zijn niet al te slim. Je hebt wel eens van die types die alles wat ze doen net verkeerd doen.
Oud 07-04-2005, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 05-04-2005 @ 21:59 :
Ware het niet dat Lassie een Border Colli was, een wezenlijk verschil.
Ware het niet dat Lassie een Schotse Collie was, een nog wezenlijker verschil

Dit mijn vriend, is een Border Collie

@ degene die het over Borderline en Gothic had.. Ik hoop dat je weet dat je niet grappig bent? als je niet wat deze ziekte inhoudt, praat er dan niet over wil je. Tnx
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 17:18
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
ShootingStar schreef op 07-04-2005 @ 01:49 :
@ degene die het over Borderline en Gothic had.. Ik hoop dat je weet dat je niet grappig bent? als je niet wat deze ziekte inhoudt, praat er dan niet over wil je. Tnx
Ik weet wel wat het inhoudt, dus ik praat er wel gewoon over, ok?
Oud 07-04-2005, 18:37
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-04-2005 @ 18:18 :
Word!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 19:26
Antinoniem
Antinoniem is offline
@ De meeste mensen hier, ben ik dan echt zo geweldig? Ik bedoel ik kon ook eerste paar keer voor geen fuck zoenen, werd langzaam toch echt wel beter hoor nu gaat t best goed, al zeg ik t zelf =)

@ TS: Je kan best wel zeggen (beetje subtiel natuurlijk wel) dat hij het niet kan. En dan helpen. En dan vooral zeggen als ie het wel goed doet. Werkt vast wel.
Oud 07-04-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-04-2005 @ 18:18 :
Vind je het dan tof om er grappig over te doen or something? Ja sorry hoor..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 21:49
The_Eagles
The_Eagles is offline
hm hell ik volg dit topic nauwelijks toch probeer ik maar iets waardevols bij te dragen

ikzelf weet niet hoe ik zoen, maargoed

iig, met mijn vriendin spelen we een beetje.. en zij kan best goed zoenen, ze heeft n tongpiercing dus das erg lekker drbovenop.
iig.. wasmaschine was alleen de allereerste keren omdat we allebei zo graag wilden.. en nu laten we gewoon de tongen t werk doen ofzoiets... iig.. maak er zeker geen WWF tongen van.. een tip niet dat ik er ervaring mee heb.. maargoed.. lijkt me niet lekker om met je tong in de houdgreep te liggen
Oud 07-04-2005, 22:27
Anaïs
Anaïs is offline
quote uit 'sex and the city':

If he can't kiss, imagine what the rest we'll be like...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten