Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2005, 09:01
Suqeunse
Suqeunse is offline
Heeft iemand er ook last van, dus zeg maar dat je heel soms je hart zeg maar overslaat ( snel kloppen, en dat voel je )..Weet iemand wat dit nare ding is?
Oud 15-04-2005, 09:09
Verwijderd
wat bedoel je? Als je hart soms even wat sneller gaat kloppen: dat is normaal, kan komen door (in)spanning.
Als je het idee hebt dat je hart soms een slag overslaat en dan met een bonk weer begint: dat is ook normaal. Als je dit vooral hebt bij hartvertraging (als je in bed ligt, als je tv zit te kijken, (vlak) ná het sporten) dan is er niets aan de hand, het is dan gewoon af en toe een storinkje, het is niet gevaarlijk, ook niet als je het vaak hebt. Als je het juist hebt bij hartversnelling (tijdens het sporten, bij het traplopen) dan is het wat minder goed en dan is het een goed idee om er mee naar de dokter te gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 09:10
Suqeunse
Suqeunse is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-04-2005 @ 10:09 :
wat bedoel je? Als je hart soms even wat sneller gaat kloppen: dat is normaal, kan komen door (in)spanning.
Als je het idee hebt dat je hart soms een slag overslaat en dan met een bonk weer begint: dat is ook normaal. Als je dit vooral hebt bij hartvertraging (als je in bed ligt, als je tv zit te kijken, (vlak) ná het sporten) dan is er niets aan de hand, het is dan gewoon af en toe een storinkje, het is niet gevaarlijk, ook niet als je het vaak hebt. Als je het juist hebt bij hartversnelling (tijdens het sporten, bij het traplopen) dan is het wat minder goed en dan is het een goed idee om er mee naar de dokter te gaan.
OH oke ..Dacht namelijk dat het misschien een hartritme stoornis was , maar je krijgt wel een raar gevoel. je voelt je hart echt hard.
Oud 15-04-2005, 09:11
Verwijderd
ja, kan het me voorstellen, het voelt inderdaad erg raar . Bijna iedereen heeft wel eens dat zijn hart even een slag overslaat, maar meestal is dat terwijl je slaapt dus dan merk je het niet (nouja, je kunt er wel wakker van worden).
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 12:01
nl2suzy
nl2suzy is offline
Hmm.. als ie een slag overslaat en je hart gaat dan ineens 200 slagen doen dat probleem dat ken ik.. Ik ben er voor naar een cardioloog geweest, zo'n 24u kastje om gehad een aantal dagen lang..

Volgens die cardioloog kan het niet zo heel veel kwaad.. Je kan er een tijdje last van hebben en dan weer een tijdje veel minder...
Oud 15-04-2005, 15:36
Verwijderd
Het kan zijn dat je conditie slecht is. Toen ik Pfeiffer had, had ik het namelijk ook, en nu soms nog wel eens, gewoon omdat mijn conditie nog niet op peil is.

Als je het niet vertrouwt, laat dan een hartflimpje maken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:40
Verwijderd
ik heb dat ook wel eens
dat 'ie dus echt ineens heel hard (en snel of onregelmatig) gaat kloppen en dat is best een vervelend gevoel, net alsof je ehcte hartklachten hebt ofso (tenminste dat idee had ik dan)
maja, eigelijk heb ik dat al heel lang zo af en toe maar heb ik nog nooit problemen gehad verder met m'n hart
dus tja...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten