Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook veel langer begonnen, maar heb zoveel als mogelijk weggehaald.
Dat is dus het nut van reacties, gewelddadige opening was voor mij iets groots. (hoe zo'n klein verhaaltje een ballon wordt) ge·weld (het ~)1 uitoefening van macht => gewelddadigheid ge·weld·da·dig (bn.) 1 (van gebeurtenissen) met geweld gebeurend => bloeddorstig, bruut; <=> geweldloos 2 (van mensen) geneigd tot het plegen van geweld Wat zou ik anders kunnen gebruiken?
|
![]() |
ope·ning (de ~ (v.), ~en)
1 het openmaken 2 het toegankelijk maken 3 open plaats in een materiaal of voorwerp => gat, mond 4 het laten beginnen, doen aanvangen 5 wijze waarop een partij geopend wordt [schaken, dammen] Dankjewel. Het lijkt voor mij ook veel groter dan dat het is natuurlijk.
|
Ik vind de eerste zin al niks, en doordat er ook nog een enter bij staat, lijkt de tweede zin totaal onnuttig. De derde zin vind pas aansluiting bij de vierde, maar weer totaal niet bij de vijfde. De zesde is al bekritiseerd, maar om er dan meteen een bijkans nog bombastischer zevende zin aan vast te plakken?
Algoed, die laatste acht zinnen heb ik daarna ook maar gelezen, maar alleen omdat het zo kort was. Did I make my point?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|