Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 14:32
flipkip
flipkip is offline
nou, dat is dus de naam van de pil die ik pak..

wat ik nou zo raar vind aan mijn pil is dat ik die op de vijfde dag van mijn menstruatie ben moeten beginnen pakken.. terwijl iedereen hier op de eerste dag moest beginnen.. hoe kan dat dan?

en nou..ik pak ze nu 2 maand.. (en als ik het goed begrepen heb is het dus nu veilig,niet?)
en ik heb alleen maar de gunstige bijeffecten
ik heb bijna geen pijn meer..(terwijl ik de vorige 2 jaar elke maand een dag plat lag van de zeer, geen enkele pijnstiller hielp), en het is veel minder hard nu..
maar ik ben niet bijgekomen, terwijl dit blijkbaar ook bij iedereen gebeurt (ik ben juist 2 kilo afgevallen )
en mijn borsten zijn ook niet groter geworden ofzo.. (die vin ik nou eigelijk wel spijtig, maar ja, ik ben toch tevreden met mijn lichaam )

maar ik vind het allemaal zo raar, al die topics die hier staan en wat ik heb gehoord spreekt zowat tegen wat er bij mij gebeurt..
heeft er nog iemand deze pil?
Oud 05-06-2002, 14:36
Aries
Aries is offline
Heu ik dacht al dat ie verkeerd stond en het een of andere muziek stroming was.....
klinkt vrij italiaans
ben dan ook een jongentje....
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
passoagirl schreef:

maar ik vind het allemaal zo raar, al die topics die hier staan en wat ik heb gehoord spreekt zowat tegen wat er bij mij gebeurt..
heeft er nog iemand deze pil?
Ik heb die pil niet. Maar de bijwerkingen van de pil (welk merk dan ook) verschillen per persoon en dat kan soms heel erg verschillen. Ik heb voor het grootste deel ook positieve bijwerkingen van de pil (slik Diane35), ik heb minder last, voel me beter, minder puistjes ed enz. Ik ben wel iets aangekomen, maar dat was ik al omdat ik daarvoor een andere pil gebruikte (microhuppeldepup 30), toen ik daarmee stopte ben ik wel weer iets afgevallen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:14
SweetGirly16
SweetGirly16 is offline
Ik heb ook deze pil. Hiervoor heb ik 2 andere pillen gehad,maar daar werd ik gewoon ziek van. Deze pil werkt gelukkig wel goed en ik heb er WEL grotere borsten van gekregen geloof iK
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten