Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2005, 12:08
anja
anja is offline
Mag ik even wat vragen aan de meiden hier? Ik gebruik al een hele tijd de randjesfietsen-methode als ik het met mezelf doe. Zoals jullie weten moet je jezelf dan een tiental keer tot op een orgasme brengen, maar net een microseconde voor je klaarkomt stoppen met de stimulatie. Ik ben zo wel een half uurtje bezig, maar de beloning is groot, want dit geeft de elfde keer - als ik doorga tot de finish dus - een énorm hoogtepunt met diepe, lange spiersamentrekkingen en een warme gloed over heel m'n lijf. Niet te vergelijken met een 'normaal' hoogtepunt. Het einde is dus , maar wat minder leuk is, is dat stoppen als je een orgasme voelt opkomen. Geeft dit bij jullie ook zo'n echt vreselijk rotgevoel? Ik moet mijn hand echt geforceerd wegtrekken, anders zegt mijn hoofd gewoon: doorgaan! doorgaan! en dan is het te laat, want je moet echt een tiental keer stoppen om het effect op het eind te maximaliseren. Hebben jullie dit klotegevoel ook, zijn er tips om dit te verminderen/vermijden?
Oud 14-04-2005, 12:11
juno
juno is offline
Ik kan niet eens randjesfietsen, te weinig zelfbeheersing. Dus je zit al in een bevoorrechte positie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 12:19
Verwijderd
Als het je een klote gevoel geeft moet je het niet doen!

Kijk, ik heb dat dan ook wel eens dat ik mijn hand niet meer kan weghalen, nou ja dan doe ik het niet en kom ik ''gewoon'' klaar
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 12:19
Optima
Optima is offline
ja, dat is een kutgevoel, het maakt me zelfs een beetje gedemotiveerd. maar soms als het inderdaad al na 1 minuut is houd ik me ook in. Meestal bij zelfbevrediging voor het slapen gaan heb ik zoiets van 'what the hell'
Oud 14-04-2005, 12:34
anja
anja is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-04-2005 @ 13:19 :
Meestal bij zelfbevrediging voor het slapen gaan heb ik zoiets van 'what the hell'
Hoe bedoel je dit? Dat het te snel gaat?
Oud 14-04-2005, 12:37
anja
anja is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 14-04-2005 @ 13:19 :
Als het je een klote gevoel geeft moet je het niet doen!
Maar dat is het 'm nou net! Ik moet door dat slechte gevoel heen, om het "ultieme" orgasme te laten lukken... ik wíl randjesfietsen, ik wíl dat gi-gan-tische orgasme voelen, alleen had ik gehoopt dat er truuks waren om dat stoppen wat aangenamer te maken.

Citaat:
MevrouwM schreef op 14-04-2005 @ 13:19 :
Kijk, ik heb dat dan ook wel eens dat ik mijn hand niet meer kan weghalen, nou ja dan doe ik het niet en kom ik ''gewoon'' klaar
Het probleem is dan dat de opzet van het randjesfietsen mislukt, je moet namelijk een aantal orgasmes 'samensparen' voor het ultieme grote genot. Als ik "een vluggertje" wil, tsja, dan hoef ik mijn hand niet weg te halen uiteraard
Oud 14-04-2005, 14:49
Verwijderd
je verkeerd dan toch niet helemaal in een vlaag van verstandsverbijstering? je kutn toch gewoon denken :'als ik mijn hand nu weghaal heb ik straks een fijner orgasme'.

trucs om het weghalen van je hand wat aangenamer te maken.... lekkere snoepjes neerleggen en op je ene hand gaan zitten (of vastbinden) zodat je je hand wel weg moet halen wil je er nog een pakken?

Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:57
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Miss Jones schreef op 14-04-2005 @ 15:49 :

trucs om het weghalen van je hand wat aangenamer te maken.... lekkere snoepjes neerleggen en op je ene hand gaan zitten (of vastbinden) zodat je je hand wel weg moet halen wil je er nog een pakken?

....

snoep of orgasme... hm...
Oud 14-04-2005, 15:59
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
juno schreef op 14-04-2005 @ 13:11 :
Ik kan niet eens randjesfietsen, te weinig zelfbeheersing. Dus je zit al in een bevoorrechte positie.
Idd 10 keer??? Ik kan het hoogstens 2x laten wegebben, dan hou ik het niet meer hoor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:23
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 14-04-2005 @ 16:59 :
Idd 10 keer??? Ik kan het hoogstens 2x laten wegebben, dan hou ik het niet meer hoor
Hehe, dat red ik dus ook niet. En meestal lukt het mij ook niet in 2 of 3 minuten hoor. Ik ben meestal wel een minuut of 7-10 bezig. Het gebeurt wel eens dat het dan bijna komt, maar dat ik nog even uitstel, maar goed. Ik ga niet een uur wachten
Oud 14-04-2005, 16:24
Brasco
Brasco is offline
damn.. jou vriendje moet wel erg goed zijn best doen in bed wil die jouw nog in hogere sferen brengen als ik t zo hoor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:26
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Brasco schreef op 14-04-2005 @ 17:24 :
damn.. jou vriendje moet wel erg goed zijn best doen in bed wil die jouw nog in hogere sferen brengen als ik t zo hoor
Heb je 't nou tegen mij?
Oud 14-04-2005, 16:49
Brasco
Brasco is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 14-04-2005 @ 17:26 :
Heb je 't nou tegen mij?
Ik zou niet durven tegen de topicstarteres
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 17:25
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Miss Jones schreef op 14-04-2005 @ 17:38 :
moet ik dit echt uitleggen?

eigenlijk wel ja.
Oud 14-04-2005, 18:40
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 14-04-2005 @ 16:59 :
Nou, "daarna hou ik het niet meer", dat is gewoon onzin! Je kan het zo vaak ophouden als je wil, toch? Zeg je niet beter "daarna heb ik geen zin meer om het op te houden"?

Ik snap overigens niet waarom niemand de moeite doet om serieus aan randjesfietsen te doen, er zit een hemelsbreed verschil tussen 2 of 3 keer tegen het randje aankomen, en een stuk of 10 keer!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
anja schreef op 14-04-2005 @ 13:37 :
alleen had ik gehoopt dat er truuks waren om dat stoppen wat aangenamer te maken.
Nou ja die zullen er mss wel zijn, maar ik weet ze niet...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 10:16
Galcaticat
Galcaticat is offline
Ik doe het ook heel vaak (bij meisjes dan natuurlijk) maar ik stop nooit helemaal, ik bouw het langzaam af wanneer ik richting het orgasme ga, ik luister goed naar wanneer het orgasme dichterbij komt en voordat het zover is kruip ik steeds langzamer richting het orgasme, als ik per ongeluk te ver ga doe ik er een schepje bovenop zodat je alsnog een orgasme op een orgasme krijgt wat ook heel lekker is. Wat ik eigenlijk probeer is zonder helemaal te stoppen toch geen orgasme geven, en dan gewoon aanpassen aan hoe ver je van het orgasme af zit, als je te dichtbij komt weer minderen.

Even ervan uitgaan dat je het niet door iemand anders wil laten doen, want dat is natuurlijk de makkelijkste oplossing is het dus misschien een idee voor je om iets eerder te minderen zodat je toch door kan gaan, wat je doet is tegen een orgasme aan blijven hangen zonder te stoppen. Zo kun je ook een orgasme vasthouden en een heel lang orgasme voelen, als je dan nog een schepje erbij doet krijg je nog een lekkerder orgasme (meestal hou ik dan dat orgasme ook weer vast en doe ik na een tijdje nog een schepje erbij op waardoor je eigenlijk al 2 orgasmes voelt en dan nog een derde eroverheen).

Maar ja, het blijft moeilijk om je in te houden als je het bij jezelf doet, zelfs al zou je niet helemaal stoppen, je wil toch automatisch een orgasme hebben, dus dan is het ook weer moeilijk om het af te bouwen als je bijna een orgasme hebt.

Dus het belangrijkste advies wat ik je kan geven is om het door mij te laten doen Nee geintje, ik ben in een uitdagende bui, zal wel iets te maken hebben met het meisje waarmee ik gister heb zitten chatten, ben nog steeds in de stemming

Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 10:39
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 14-04-2005 @ 19:40 :
Nou, "daarna hou ik het niet meer", dat is gewoon onzin! Je kan het zo vaak ophouden als je wil, toch? Zeg je niet beter "daarna heb ik geen zin meer om het op te houden"?

Citaat:
Galcaticat schreef op 16-04-2005 @ 11:16 :
Maar ja, het blijft moeilijk om je in te houden als je het bij jezelf doet, zelfs al zou je niet helemaal stoppen, je wil toch automatisch een orgasme hebben, dus dan is het ook weer moeilijk om het af te bouwen als je bijna een orgasme hebt.
Wat hij zegt, bedoel ik Het zal allemaal wel beter zijn na 10x, maar je moet toegeven dat het niet makkelijk is he. Maar ik snap je punt, Sofie3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 18:02
juno
juno is offline
Ik kan me wel helemaal overgeven aan iemand die het voor me doet. Ik ga gewoon liggen met alle armpjes en beentjes wijduit, lekker achteruit in de kussens, en hij mag zijn magic touch demonstreren. Ik ga het ook zelf een beetje tegen liggen houden, door niet die beweging te maken met mijn bekken waardoor het losbarst, ik blijf dan bewust heel stil en voel het weer een beetje wegzakken, tot de volgende golf. Stil blijven liggen is een stuk makkelijker dan opeens stil gaan liggen!

Andersom ben ik ook genadeloos als het mijn beurt is om hem gek te maken. Ik voel precies waar hij zit, je merkt het aan geluidjes, aan wat je proeft, aan hoe hard hij is, of hij al begint te kloppen, hoe strak zijn ballen tegen zijn lichaam zitten. Dan moet je het niet te ver voeren, maar hem iedere keer een treetje hoger brengen, en hem daar een tijdje op laten zitten, en dan weer een treetje hoger. Niet echt bijna laten komen dus, maar al een stukje ervoor even een tandje terug schakelen, en dan weer opbouwen. Als noodmaatregel kun je het uitstellen met een beetje druk op de juiste plaatsen. Dat kun je makkelijk drie kwartier volhouden, maar dan kost het uiteindelijke orgasme hem wel tien jaar van zijn leven.

Vaak komen we aan neuken niet eens toe. Zijn we op, en dan was dit nog maar bedoeld als voorspel....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 07:58
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
juno schreef op 16-04-2005 @ 19:02 :
Ik kan me wel helemaal overgeven aan iemand die het voor me doet. Ik ga gewoon liggen met alle armpjes en beentjes wijduit, lekker achteruit in de kussens, en hij mag zijn magic touch demonstreren.
Yep, uiteraard is dat een stuk makkelijker, al geeft zo'n "bijna orgasme" een even frustrerend gevoel als bij het randjesfietsen. Alleen is het makkelijker op tijd te stoppen, omdat jij het niet bent die moet stoppen

Als ik dit met m'n vriend doe, moet ik wel een teken afspreken waarop ie stopt. Als ik het stopmoment door hem zelf laat kiezen, stopt ie ofwel te vroeg (en mis je het randjesfietsen effect), ofwel te laat (en dan donder ik een orgasme in zonder dat ie aan me likt, ook erg frustrerend!). Hebben jullie ook zo'n teken?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 08:06
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit uitgeprobeerd, maar dat zal dan straks wel doen als ik thuis ben ik weet alleen niet of ik dat kan, want ik kan me vaak niet inhouden enzo. Bovendien: ik ben ATLIJD langer dan een half uur bezig, eerder kom ik echt niet
Oud 18-04-2005, 10:28
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 18-04-2005 @ 09:06 :
Bovendien: ik ben ATLIJD langer dan een half uur bezig, eerder kom ik echt niet
Ik doe er ook minstens een kwartier over, en dat is dan een kwartier echt hard zwoegen... maar dat is net het leuke van het randjesfietsen. Eens je op het orgasmepunt zit, kan je er lekker blijven op doorsurfen... géwéldig! Ben benieuwd naar je ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:52
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Galcaticat schreef op 16-04-2005 @ 11:16 :
....

Dus het belangrijkste advies wat ik je kan geven is om het door mij te laten doen ...
Mag ik ook?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 16:03
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 18-04-2005 @ 12:52 :
Mag ik ook?
hi-hi-hi
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 10:39
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 18-04-2005 @ 11:28 :
Ik doe er ook minstens een kwartier over, en dat is dan een kwartier echt hard zwoegen... maar dat is net het leuke van het randjesfietsen. Eens je op het orgasmepunt zit, kan je er lekker blijven op doorsurfen... géwéldig! Ben benieuwd naar je ervaringen.
ik kan me niet inhouden
Oud 22-04-2005, 05:45
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 21-04-2005 @ 11:39 :
ik kan me niet inhouden
Hm ik ook niet echt ga het zo weer proberen ik ga dus nu naar bed
Oud 22-04-2005, 10:01
halveschizo
halveschizo is offline
hihi... mijn vriendin vind dat ik vaker ditsoort topics moet lezen. ik heb er nog nooit zo zien kronkelen...

Regels voor berichten