Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Titel aangepast, beetje onduidelijk om welke Jan het gaat anders.
Ik heb het programma nog niet gezien, maar ik vind niet dat je SBS6 zomaar de schuld kan geven van deze zelfmoord.. als je al kan bewijzen dat hij zelfmoord heeft gepleegd n.a.v. het programma. Misschien was het net de druppel voor die gast, misschien had ie, als SBS er niet was geweest, wel een andere aanleiding gevonden om zelfmoord te plegen. |
![]() |
|
Ik geloof niet dat SBS mensen dronken heeft gevoerd door kratten bier weg te geven. Anders zou ik dat wel heeel zielig van ze vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
topic zelf is al niet boeiend |
![]() |
|
hoe kjan je ooit sbs er nou te schuld van geven? die wijken zijn der, 't enige wat sbs doet is ze vertonen, meer niet. Dat jan, die overigens in de serie nog vrij rondliep maar wel aangifte ging doen met zn vrouw
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier ben ik het wel mee eens, maar eigenlijk laten ze ook wel weer een beetje de waarheid zien. Ik had aan de voorstukje al genoeg ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 15:50. |
![]() |
|
Kom nou zeg he.. Eerst is het programma echt te gek en leuk en pas op het moment dat er iets mis gaat is het leedvermaak en is SBS de schuldige, bla? En daarvoor niet ofzo? Ineens zijn die mensjes o-zo zielig en moet je medelijden hebben. En daarvoor dan? Toen waren ze alleen maar zielig en kon er hard om gelachen worden.
Neemt niet weg dat het een kut-programma is, blijft en altijd wel zal wezen ook ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
SBS6 heeft het volste recht om dingen uit te zenden zoals ze zijn (net als vrije meningsuiting in principe)
als mensen hier aanstoot aan geven, moeten ze wegzappen... SBS6 kan op geen enkel punt aansprakelijk worden gesteld aan het punt dat Jan zelfmoord heeft gepleegd.
||
Citaat:
-_-' |
![]() |
|
of je sbs commericeel enwalgelijk vind moet je zelf weten
maar verantwoordelijk zijn ze niet sbs heeft zijn strop toch neit opgeknoopt ofzo dat heeft hij zelf gedaan of gaan we volgende keer de hele wereld vervolgen als er iemand zelfmoord pleegt, want die wereld heeft er dan volgens die optiek ook voor gezord dat diegene zelmoord pleegde ?
|
![]() |
|
|