![]() |
|
Ik speel zelf bijna nooit good ol' starcraft (met broodwar uitbreiding btw) op b.net of singelplayer. Maar ik ben al behoorlijk lang bezig met de Editor. Op het moment ben ik bezig met een uniek project, een battle arena met:
- Snelle en makkelijke gameplay - Virtuel health - 15+ wapens - 30+ unieke spells en potions - Experience en leveling - 4 Game Modes (free for all, capture the flag, team match en team capture the flag) - 5+ Game Settings (alien rampage, insta kill, hero war, etc.) (je kan maar 1 game mode hebben maar je kan meerdere settings aanzetten) En nog meer. Met spells bedoel ik niet alleen boem dit of bang dat maar ook dingen zoals teleport, disarm, enchant weapon, regenerate, enz. Een paar voorbeelden van wapens zijn: Chain gun, flamer, battle axe, freezer en grenades. Als je een level omhoog gaat krijg je niet alleen maar een hoger maximum leven maar kan je ook betere spells en wapens kopen. Voor meer info, zie de officiele productie thread opStaredit.net Het is een behoorlijk unieke map, aangezien het nog niemand gelukt is (of wel/gedeeltelijk, alleen dan op een andere manier waardoor heel de gameplay verneukt wordt) Maar mijn vraag is, zijn hier nog meer starcraft map-makers? Zo ja, wat heb je al uitgebracht, waar ben je nu mee bezig, zit je ook op een forum, enz. Ook kan je hier vragen stellen over de starcraft editors (ik ken ze niet allemaal even goed), hoe je iets moet doen, enz.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar in mijn map heeft iedereen slechts 1 hero. In customs hoef je je niet aan het originele spel te houden toch ^^.
|
![]() |
|
|