![]() |
|
goed ik ben een leek wat betreft computers.
maar heb de laatse tijd als ik aan het chatten ben dat mn verbinding telkens verbroken wordt als ik bv een uur niks zeg. ik chat met BorgIRC [10053] Software caused connection abort dat is de melding die ik krijg. ben op m n pc gaan kijken naar m n energie beheer en verbindingen. mijn idee was dat hij misschien uitviel omdat hij op standbay oid kan gaan als ik niets doe en kan best dat ie dan verbinding met de server verbreekt. maar na wat gezoek op mn pc kwam ik erachter dat mijn UPS systeem momenteel gestopt is. als ik het goed begrijp is dat iets wat met de voeding te maken heeft. maar nu: hoe kan ik dat ding inschakelen?! en er stond bij dat ik voor info naar http://winupgrade.apcc.com moest gaan. maarja dat is ook allemaal weer een hoop lastige praat en begrijp er weinig van. wie kan mij helpen? ik heb trouwens XP ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nu weet ik genoeg ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Contant geld binnen vijf jaar uit winkels' Love & Peace | 64 | 16-02-2010 18:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels systeem vogelvrij2 | 0 | 16-11-2006 11:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Toekomst Perer | 25 | 21-11-2003 20:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Software & Hardware |
[UPTIME] Hoelang staat jou systeem al aan? Verwijderd | 55 | 20-10-2002 13:54 | |
Software & Hardware |
mooi systeem? melkunielsie | 23 | 06-10-2002 16:51 |