Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu mis ik m'n middelbare school ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, en succes met alle examens en zo Kaaskopper ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar oud en vertrouwd is ook niet verkeerd hoor ![]()
||
Citaat:
Voor dit alles geldt natuurlijk dat het slechts mijn persoonlijke ervaring is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat dit door ziekte al mn derde jaar 6 vwo is, en dat ik nu dus nog 4 vakken moet halen.
Die ik dus echt wil halen, omdat ik het zat ben op deze school, zat ben om tussen de veel jongere mensen te zitten en zat ben om vakken te doen die zo zinloos lijken en me ontzettend zijn gaan tegenstaan. Omdat ik eindelijk wel eens aan mn thuisstudie wil beginnen, die ik echt interessant vind, en zonder gezeur van leraren aan mn hoofd.
||
Citaat:
![]()
|
Eigenlijk omdat ik vorig jaar nog te jong was om hbo te gaan doen en het nu zonde vind om een jaar verspild te hebben nu ik toch nog bezig ben met t vwo.
Maar mijn motivatie is niet zo groot. Ik heb al een havo-diploma dus als het met een klein beetje inspanning niet lukt is dat jammer maar helaas.
||
![]() |
Citaat:
Bovendien heb ik dat diploma gewoon nodig.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Bij mij was het probleem denk ik dat ik die drijfveer niet had, ik wou niet van school, ik wou nog niet gaan studeren enz.
Maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen ![]()
|
omdat ik het nu erg gezellig vind op school en mn schooltijd ook zo af wil sluiten (met de mensen die ik al jaren ken) en niet volgend jaar nog op school wil zitten in een klas waar ik bijna niemand ken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat ik anders zo oud ben als ik aan m'n vervolgopleiding begin.
Ik ben nu al een van de 'oudsten' van mijn jaar (het scheelt niet veel, maar toch). Hierna ga ik een jaar reizen. Ik ben dan toch al snel een jaar tot anderhalf jaar ouder dan de rest van mijn jaargenoten als ik met mijn vervolgopleiding begin. Haal ik mijn examen nu niet, dan komt er nog een jaar bij. En ik wil ook wel eens weg hier, ik heb het wel gehad, en het is zonde van alle 'moeite' om het niet te halen. En ojah, ik wil ook eindelijk wel eens wat fatsoenlijks leren. En niet de voorgekauwde rotzooi van de tweede fase. Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 15:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Anders moet ik nog een jaar op die kut school zitte. K weet dat veel mense zegge dat ze een kut school hebbe, maar bij ons is dat zo.... Dr word beloofd dat we een verslag van een vergadering binne hebbe voor de meivakantie, en de brief kwam pas na de zomervakantie.... Kortom: Kut organisatie!
|
![]() |
|
- Ik heb geen zin meer deze school. De mensen zijn leuk, maar daar houdt het ook wel bij op.
- ik vind 7 jr te lang voor de Havo ![]() - als ik zak moet ik 100 euro terug betalen aan mn stiefpa. - k wil echt iets anders doen, dit wordt te saai, al dat geschiedenis en aardrijkskunde enzo. blegh ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb daar nooit echt over nagedacht. Je doet de basischool, je gaat naar de middelbare school, je kiest het niveau dat bij je past, je haalt je diploma, je doet een vervolgopleiding, eventueel nog een, en dan zoek je een baan. Zo gaan die dingen.
Maar dat is natuurlijk niet een erg goede motivatie ![]() Andere redenen: Ik ben leergierig en wou graag meer weten dan ik op de middelbare school leerde. Ik had dus een vervolgopleiding nodig, en daarvoor moet je een diploma hebben. Mijn ouders waren diep, díep teleurgesteld geweest als ik expres geen diploma had gehaald, en ze hadden me niet met rust gelaten (als ik gezakt was en een jaar daarna wel was geslaagd, waren ze ook teleurgesteld geweest maar dan maar eventjes). Ik wil niet mijn hele leven productiemedewerker of schoonmaakster zijn. Dat lijkt me saai. Dan heb je dus een vervolgopleiding nodig en dus een diploma. Doorleren is leuk, niet alleen omdat je nieuwe dingen leert maar ook omdat je allemaal leeftijds- en interessegenoten ontmoet en grotendeels zelf je tijd in kan delen. Ohja, ik wil later dus ook een beroep waarbij ik grotendeels zelf mijn tijd in kan delen, of iemand instructies kan geven over hoe mijn tijd ingedeeld dient te worden. |
![]() |
|
|