Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De liedjes die erop staan? ieder zinnetje uit een ander liedje. een paar: Californication, everlasting Love, Stein um steim, Girl, bad to the Bone, Facts of life, Feel, By the way, Hotel California, Knocking on heavens door, en nog veeeeeeel andere. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() én mensen die elkaar kennen doen soms rare dingen... of heb jij niet zo'n sociaal bewogen leven met humor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 15:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben al weg ![]() Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 15:58. |
![]() |
|||
Citaat:
Maar het draait meer om de teksten en het feit dat ze op de broek staan: lettertype e.d. stonden iets lager op de prioriteitenlijst ![]() maar wat is er mis met de broek? zit lekker en hij is licht genoeg om de tekst leesbaar te houden. en nou is het een songteksten broek ![]() Ik heb geprobeerd om er verschillende soorten teksten op te zetten, maar er staan idd een aantal types muziek niet op: schlagers,volksliederen, deathmethal e.d., andré-hazes-muziek en italiaans (vergeten)(de rest is bewust) Citaat:
Mja, tegenwoordig praat niemand dat nog geloof ik ![]() (btw, the piano has been drinking rules!) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helaas, mislukte poging knaap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tom Waits rules idd, dat heb je goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
deftones - back to school |
![]() |
||
Citaat:
is net zo'n soort vraag als je het mij vraagt. Het leek mij gewoon wel stijl en als je mijn beginpost leest snap je de verdere reden. (uil) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is niet fout en misschien ervaar jij het als storend, maar zo is het wel correct ABN. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(P.s. waarom maakt iedereen zich hier zo druk om het taalgebruik, het is toch niet het nationaal dictee? Niemand doet het niet perfect en daar gaat het ook absoluut niet om in dit topic... ![]() er is maar één iemand die zich hier druk maakt over het taalgebruik (en zich overigens overal hier druk om maakt) en dat is MetalliCat... ![]() Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 20:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 22:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() WAT is er niet mooi aan die broek? Dat jullie hem niks vinden weet ik nou wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het spijkerstofgedeelte is niet gebleekt, het is, zoals ik in het begin al zei, een oude broek. ![]() Als jouw broeken bij het ouder worden donkerder worden, dan wil ik graag het adres van die winkel weten. ![]() ik kan ook wel op een nog donkere broek gaan schrijven, maar dan zou de tekst niet meer zo goed te lezen zijn lijkt mij. Ja? mooi. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat al eerder is gezegd, de broek is gewoon butt-ugly, of hij nou oud is of niet.
||
![]() |
Citaat:
Het is voor de eerste keer en een eerste poging een geslaagde. Misschien komt een broek zonder twee kleuren inderdaad beter over, dus gewoon een egale lichte spijkerbroek en niet een met twee kleuren... ben ik het mee eens... Hoewel, het is niet echt storend als je het in het echt ziet. Ik blijf erbij dat het in het echt leuker en creatiever overkomt dan op de foto's. Dat is een evaringsfeit dat je gewoon keertje moet zien, en je moet de persoon erachter ook gewoon kennen, en de kleding die hij boven de broek aan heeft... dat is heeeel erg bepalend... en voor een broek is ook bepalend wat voor schoenen je eronder aan hebt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Je outfitje :s (Y) ATR_soundsytem | 500 | 28-06-2005 11:16 | |
Lifestyle |
Wat voor n hete outfit heb je aan? Otis | 500 | 31-05-2005 12:07 | |
ARTistiek |
N*e*r*d* Verwijderd | 77 | 27-05-2005 08:00 |