Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 16:15
100%hallal
100%hallal is offline
Ik wil een koptelefoon kopen omdat ik de oortjes van mijn iPod echt keihard vind zuigen. Nou vond ik dit ding op internet en ik vind m er erg mooi uitzien. Nou vroeg ik me af of misschien hier iemand ooit het geluid van deze koptelefoon heeft gehoord en hem ook op zn hoofd heeft gehad (zit ie lekker?)

check http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/root/05177
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 26-04-2005 @ 17:15 :
Ik wil een koptelefoon kopen omdat ik de oortjes van mijn iPod echt keihard vind zuigen. Nou vond ik dit ding op internet en ik vind m er erg mooi uitzien. Nou vroeg ik me af of misschien hier iemand ooit het geluid van deze koptelefoon heeft gehoord en hem ook op zn hoofd heeft gehad (zit ie lekker?)

check http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/root/05177
ik heb het genoegen gehad er 1 op mn hoofd te hebben

maar er zijn natuurlijk types die geluid van buiten wel binnen laten en types die dat niet doen dus let daarbij op

het geluid vond ik heel helder, namelijk omdat hoge en lage tonen allemaal weergegeven werden

dus helder, maar wel met een lekkere bass
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 22:26
T_om
T_om is offline
Ik heb een Sennheiser HD202 hier *Klik*

Redelijk hetzelfde model lijkt me.
In het begin is ie nog een beetje stroef en strak enzo, maar een tijdje dragen wordt ie gewoon wat soepeler, en dan is et wel een fijne headphone.

Ik weet zo niet hoe duur die sennheiser die jij bedoeld is, en wat je budget is, anders is de Sony EX71 aan te raden:

ong €50,-
Fijne oordopjes, mooi geluid, echt 100 keer beter dan die iPod oordopjes. Ik gebruik ze zelf ook icm met iPod mini.

Ik weet niet hoeveel je wilt uitgeven, maar die Sennheiser is wel iets goedkoper denk ik. Voor dat geld is dat zeker een leuke headphone, ik heb ook veel plezier gehad met die mijn Sennheiser.

Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 22:31.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 09:10
Verwijderd
Argh

Waarom kopen mensen geluidsapparatuur zonder het zelf te beluisteren. Niets is zo belangrijk als smaak.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 10:37
twain4me
twain4me is offline
Ga gewoon naar de winkel en betaal de beste man voor zijn geleverde diensten... jij blij iedereen blij
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 19:10
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2005 @ 10:10 :
Argh

Waarom kopen mensen geluidsapparatuur zonder het zelf te beluisteren. Niets is zo belangrijk als smaak.
Wil ik zelf luisteren moet ik sowieso richting een mediamarkt reizen en laat ik daar nou net echt voorlopig geen tijd voor hebben (examens).... Sennheiser staat bekent als goed spul, dus daar heb ik wel vertrouwen in. En dan nog een paar goede reacties, die krijgen mij overstag hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 19:00
T_om
T_om is offline
Poe, ben vandaag ff in Amsterdam geweest, bij de Bijenkorf hadden ze een iPod aangesloten met deze sennheiser:
Mijn mening: hij zit kut. Ipv dat ie een speciale holling heeft voor je oren, is dat helemaal plat en drukt tegen je oor. Ik vind de HD202 veel lekkerder zitten, die heeft een speciale holling om je oorschelp, zodat je oor goed wordt afgesloten.
Persoonlijk zou ik de HD 457 dus niet aanraden; wil je toch voor zon model gaan, neem dan de HD 202
Oud 02-05-2005, 19:14
roelieboelie
roelieboelie is offline
Ik zat eerst ook te twijfelen tussen de HD202 en de 457...ben toen maar voor de 202 gegaan:

1. mooier design (zwart)
2. zit een gat in voor je oren (zit veel relaxter!)
3. betere bas (ieder zijn eigen mening)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:05
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
T_om1337 schreef op 02-05-2005 @ 20:00 :
Poe, ben vandaag ff in Amsterdam geweest, bij de Bijenkorf hadden ze een iPod aangesloten met deze sennheiser:
Mijn mening: hij zit kut. Ipv dat ie een speciale holling heeft voor je oren, is dat helemaal plat en drukt tegen je oor. Ik vind de HD202 veel lekkerder zitten, die heeft een speciale holling om je oorschelp, zodat je oor goed wordt afgesloten.
Persoonlijk zou ik de HD 457 dus niet aanraden; wil je toch voor zon model gaan, neem dan de HD 202
Dus toch! Ik heb die ook op mn hoofd gehad en naar aanleiding daarvan wilde ik toch maar een koptelefoon gaan kopen. Ben toen alleen vergeten te kijken wat voor eentje het er was. Naja, beter, ik vond m echt super!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten