![]() |
|
Ik wil een koptelefoon kopen omdat ik de oortjes van mijn iPod echt keihard vind zuigen. Nou vond ik dit ding op internet en ik vind m er erg mooi uitzien. Nou vroeg ik me af of misschien hier iemand ooit het geluid van deze koptelefoon heeft gehoord en hem ook op zn hoofd heeft gehad (zit ie lekker?)
check http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/root/05177 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar er zijn natuurlijk types die geluid van buiten wel binnen laten en types die dat niet doen ![]() ![]() het geluid vond ik heel helder, namelijk omdat hoge en lage tonen allemaal weergegeven werden dus helder, maar wel met een lekkere bass ![]() |
![]() |
|
Ik heb een Sennheiser HD202 hier *Klik*
Redelijk hetzelfde model lijkt me. In het begin is ie nog een beetje stroef en strak enzo, maar een tijdje dragen wordt ie gewoon wat soepeler, en dan is et wel een fijne headphone. Ik weet zo niet hoe duur die sennheiser die jij bedoeld is, en wat je budget is, anders is de Sony EX71 aan te raden: ![]() ong €50,- Fijne oordopjes, mooi geluid, echt 100 keer beter dan die iPod oordopjes. Ik gebruik ze zelf ook icm met iPod mini. Ik weet niet hoeveel je wilt uitgeven, maar die Sennheiser is wel iets goedkoper denk ik. Voor dat geld is dat zeker een leuke headphone, ik heb ook veel plezier gehad met die mijn Sennheiser.
Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 22:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |