Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 13:39
Sharona1988
Sharona1988 is offline
Misschien zit ik wel helemaal op het verkeerde forum, maar toch:

Wij van Vv maarssen dames1 zijn hard op zoek naar meisjes/vrouwen die willen voetballen bij ons, wij spelen in district west in de derde klasse. (Op zondag spelen we dus) Maarssen ligt vlakbij Utrecht. Dus ben je een gezellige meid die graag wilt voetballen (en het ook een beetje kan) reageer dan even of stuur me een e-mail. Dan kan je een keer meetrainen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2005, 14:13
Verwijderd
nog een verzorger / masseur nodig toevallig?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:53
number9
number9 is offline
* meldt zich aan

vast wel een pruik te regelen
Oud 26-04-2005, 16:38
Sharona1988
Sharona1988 is offline
Serieus reageren alstublieft
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 22:50
number9
number9 is offline
Ja wat verwacht je op een topic over een mannensport, waarvoor je vrouwen op een catagorie gedeelte van scholieren.com waar een groot gedeelte mannen is
Oud 27-04-2005, 09:07
Silverchoice
Silverchoice is offline
Misschien meer kans op Contact Gezocht?
Oud 27-04-2005, 09:30
Verwijderd
Ik wil wel... Hoe vaak per week trainen jullie? Heb tweede klasse bij Elinkwijk gespeeld paar jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 10:35
Sharona1988
Sharona1988 is offline
Wij trainen 2x per week. En spelen dus op zondag. Ken je VV Maarssen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 11:38
Vier Ketjing
Vier Ketjing is offline
ik weet wel wat buitenspel is, mag ik mee doen?
Oud 27-04-2005, 11:40
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Vier Ketjing schreef op 27-04-2005 @ 12:38 :
ik weet wel wat buitenspel is, mag ik mee doen?
Straf dat je in al je andere profielen mannelijk bent!
Oud 27-04-2005, 11:40
Vier Ketjing
Vier Ketjing is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 27-04-2005 @ 12:40 :
Straf dat je in al je andere profielen mannelijk bent!

nu gaat het feest niet door
Oud 27-04-2005, 11:57
Alkyone
Alkyone is offline
Wie weet als ik in utrecht ga studeren volgend jaar, en ik niet meer bij me eigen clubje hier kan blijven spelen
Oud 27-04-2005, 12:56
Verwijderd
mijn aanbieding was serieus hoor

dus nogmaals:

nog een verzorger / masseur nodig?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 12:59
Sharona1988
Sharona1988 is offline
Hahaha! Zo profesioneel zijn we niet or, als we ergens last van hebben moet we gewoon naar een fysiotherapeut gaan buiten onze vereniging We zijn maar Amateur Maar iig bedankt

Alkyone & Ertur.. Als je meer info willen, moeten julie dat maar op msn vragen, heb Alkyone toegevoegd, en Ertur.. jouwe heb ik niet.. moet je mij maar even toevoegen..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 14:12
boer
boer is offline
Citaat:
Sharona1988 schreef op 27-04-2005 @ 13:59 :
Hahaha! Zo profesioneel zijn we niet or, als we ergens last van hebben moet we gewoon naar een fysiotherapeut gaan buiten onze vereniging We zijn maar Amateur Maar iig bedankt

Alkyone & Ertur.. Als je meer info willen, moeten julie dat maar op msn vragen, heb Alkyone toegevoegd, en Ertur.. jouwe heb ik niet.. moet je mij maar even toevoegen..
alle vrouwelijke voetbalsters in nederland zijn amateur, ook logisch, want het niveau is behoorlijk laag. Wij, de A1 van een kleine boerenvereniging, hebben pas nog tegen de kampioen van de nederlandse competitie van de vrouwen gespeeld, en met gemak gewonnen.
Oud 27-04-2005, 14:19
Sharona1988
Sharona1988 is offline
Je hoeft niet zo neerbuigend te doen or, weet je hoe het komt dat wij amateur zijn? om dat we geen aanzien krijgen. De mannen zeggen altijd: voetbal is voor mannen. Daar heb je het al.. zo wordt het nooit wat
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:22
Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
boer schreef op 27-04-2005 @ 15:12 :
alle vrouwelijke voetbalsters in nederland zijn amateur, ook logisch, want het niveau is behoorlijk laag. Wij, de A1 van een kleine boerenvereniging, hebben pas nog tegen de kampioen van de nederlandse competitie van de vrouwen gespeeld, en met gemak gewonnen.
Waarom is dit zeeeer moeilijk te geloven!!!... ? ...hmm...
enne natuurlijk zijn we allemaal amateur. duh... WIJ, vrouwen, kunnen namelijk GEEN geld verdienen met de sport, in tegenstelling tot al die TE veel verdieners
Oud 27-04-2005, 17:28
Verwijderd
boer zoekt blijkbaar geen vrouw
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:30
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 27-04-2005 @ 18:22 :
enne natuurlijk zijn we allemaal amateur. duh... WIJ, vrouwen, kunnen namelijk GEEN geld verdienen met de sport, in tegenstelling tot al die TE veel verdieners
Het spijt me zeer, maar het niveau is nu eenmaal lager. Betere sportprestaties zijn interessanter voor het volk en wat het volk interessant vindt, vindt de commercie interessant. Dat jij geen geld kunt verdienen met de sport ligt niet aan degenen die dat wel kunnen.
Oud 27-04-2005, 18:05
Verwijderd
hahaha Ertur je droom komt uit! met 10 andere vrouwen in 1 douche
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:22
GDAer
GDAer is offline
Citaat:
number9 schreef op 26-04-2005 @ 23:50 :
Ja wat verwacht je op een topic over een mannensport, waarvoor je vrouwen op een catagorie gedeelte van scholieren.com waar een groot gedeelte mannen is
Maar toch is het het proberen waard hoor. Ze heeft er al 2.

En voetbal is een sport voor beide seksen.
Oud 27-04-2005, 20:12
number9
number9 is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 27-04-2005 @ 18:22 :
T vrouwenniveau verdient het niet om wat te verdienen. Vrouwen moeten gewoon eens inzien dat hun niveau veel lager is dat van (de meeste) mannen.
Oud 27-04-2005, 20:47
Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
number9 schreef op 27-04-2005 @ 21:12 :
T vrouwenniveau verdient het niet om wat te verdienen. Vrouwen moeten gewoon eens inzien dat hun niveau veel lager is dat van (de meeste) mannen.
jah daarom hebben we ook aparte competities ...duh!
toch kun je me nog steeds niet wijsmaken dat een A1 van een boerenclub makkelijk wint van de landelijke vrouwen kampioen...!!
Oud 28-04-2005, 08:14
Sharona1988
Sharona1988 is offline
Citaat:
GDAer schreef op 27-04-2005 @ 19:22 :
Maar toch is het het proberen waard hoor. Ze heeft er al 2.

En voetbal is een sport voor beide seksen.
Kijk deze jongen snapt het!

En ik snap heus wel dat het vrouwennivea lager ligt or, maar toch vind ik het altijd grappig hoe jongens reageren als een meisje hun dolt: Wajowwwww een meisje dolt mij.. Dan snap je er dus niks van he!!

Er is trouwes ook wel is vrouwenvoetbal op tv, en ik geef toe dat het er iets minder uit ziet dan bij mannen, maar dit groeit heus nog wel.. Er worden steeds meer meisjes gescout door de knvb.. en ik ken een heleboel jonge talentjes..Dus het niveau gaat vanzelf omhoog..Dus over een aantal jaren praten julie (hopelijk) niet meer zo!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 11:33
HybridTheory
HybridTheory is offline
Het feit dat het niveau van meisjes/dames voetbal over het algemeen een stuk lager ligt dan bij de mannen is niet de oorzaak, maar het gevolg van het feit dat het niet wordt geaccepteerd hier .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2005, 15:11
GDAer
GDAer is offline
Citaat:
Sharona1988 schreef op 28-04-2005 @ 09:14 :
Kijk deze jongen snapt het!

En ik snap heus wel dat het vrouwennivea lager ligt or, maar toch vind ik het altijd grappig hoe jongens reageren als een meisje hun dolt: Wajowwwww een meisje dolt mij.. Dan snap je er dus niks van he!!

Er is trouwes ook wel is vrouwenvoetbal op tv, en ik geef toe dat het er iets minder uit ziet dan bij mannen, maar dit groeit heus nog wel.. Er worden steeds meer meisjes gescout door de knvb.. en ik ken een heleboel jonge talentjes..Dus het niveau gaat vanzelf omhoog..Dus over een aantal jaren praten julie (hopelijk) niet meer zo!!
Dank U

Er is maandag 2 mei op BBC 1 en 2 de FA Cup final voor vrouwen vanaf 13.40 de eerste helft op BBC 2 en vanaf 14.50 op BBC 1 de tweede helft. De wedstrijd gaat tussen Charlton Athletic en Everton. Heb vorig jaar ook gezien. Ging toen tussen CA en Arsenal. Die spits van Arsenal met nummer 14 (afgekeken van Henry) was wonderbaarlijk.
Oud 29-04-2005, 11:06
Sharona1988
Sharona1988 is offline
Ja daar ga ik wel even naar kijken, maar verder niemand die bij ons wil komen voetballen haha Volgens mij weten julie niet eens waar Maarssen ligt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 11:40
number9
number9 is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 27-04-2005 @ 21:47 :
jah daarom hebben we ook aparte competities ...duh!
toch kun je me nog steeds niet wijsmaken dat een A1 van een boerenclub makkelijk wint van de landelijke vrouwen kampioen...!!
Tis bewezen door boer.
En ik heb zelf ook eens tegen een meisje gespeeld die op dat moment in NL meisjeselftal zat. Stond als mijn directe tegenstander. Ze was niet beter dan een 2e klasse amateur junior bij de jongens.
Oud 01-05-2005, 01:13
P&C
P&C is offline
Citaat:
Sharona1988 schreef op 29-04-2005 @ 12:06 :
Ja daar ga ik wel even naar kijken, maar verder niemand die bij ons wil komen voetballen haha Volgens mij weten julie niet eens waar Maarssen ligt
mn broer hockeyt bij maarssen
Reageren

Regels voor berichten