|
|
Bekijk resultaten poll: Service pack 2, ja of nee | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 76.92% |
Nee |
14 | 21.54% |
Nee, maar ga het nog wel doen |
1 | 1.54% |
Ik heb geen Windows |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahahahahaaaaaa win2000 grapjes hahahahaha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, dat was weer een typische uitspraak van de consumentenbond en zegt dus niks... ![]() Ik heb op geen enkel syteem er problemen van ondervonden... |
![]() |
||
Citaat:
1. Kopieer bestanden van de cd naar een folder op de HD (bijv. c:\xp). 2. Maak een image van de CD met bijv. Winiso. 3. Start het servicepack vanaf de CLI: sp2.exe /integrate:c:\xp . Het servicepack zal de originele files gaan patchen. 4. Nadat het patchen klaar is maak je het image uit stap 2 leeg. 5. Kopieer de gepatchte files in het image (dit is nodig om een bootable cd te krijgen). 6. Brand het image op cd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of anders Win 2000 ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hem inmiddels geinstalleerd, en tot nu toe geen problemen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, dat helpt geen zier tegen spyware/adware infecties. Ze kunnen beter dan activex eruit gaan slopen, maar dat zullen ze nooit nooit doen. Gelukkig kan je activex blokkeren met sp2 en ze veilig instellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En SP2 gaat wel degelijk beter om met ActiveX-elementen; duidelijkere waarschuwingen en hij installeert niets meer automatisch, ook is er bijv. de optie om ActiveX-elementen van een bepaalde maker voor altijd te blokkeren. Nee, veiligheid is echt niet meer zo'n enorm issue in IE6 SP2, iig niet zo groot als de meeste mensen schijnen te denken. Mits goed ingesteld krijg je echt niet zomaar spyware binnen. Wat ik erger vind is dat het ding zo'n brakke render-engine heeft, geen tabs en geen RSS lezer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb (nog steeds) geen fout gehad hoor |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want toch gek dat mensen die weten wat ze ermee doen nooit problemen ermee hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |