Ik ben op zoek naar de naam van een gameboy spel en ik kan er maar niet op komen.
Het spel is nog ontworpen voor de allereerste gameboy, in het grijs. Het gaat over een jongetje die wordt op een nacht ontvoerd door een uil / dier - achtig iets. Dan wordt hij naar een koninkrijk gebracht, gelegen in de bomen. Daar wordt hij uitgenodigd om aan een tournament mee te doen tussen de verschillende boom-koninkrijken. Het tournament bestaat uit gevechten tussen eigengevangen monsters. Die monsters krijgt hij doordat ze ófwel vrijwillig met hem meegaan tijdens een van zijn journeys, óf omdat hij monsters die hij al bezit fokt. De 'levels' bestaan uit kamers 'rooms' met een verschillend thema. Er heerst altijd chaos omdat er een eindbaas monster het totaal onveilig maakt. Je doel is dan ook om die kamers 'veilig' te maken. En het is zo grappig, omdat je zowel vrouwelijke als mannelijke monsters hebt, die je moet fokken enzo, zodat je de tournamenten kan winnen.
Ik dacht dat er iets in de titel was met 'pocket' of met 'monsters' of met 'story' of zoiets.
Iemand een idee?