Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2002, 20:29
drakootje
drakootje is offline
Ik heb een probleem, mijn vriend heeft te erotische smsjes gestuurd naar paar meisjes tijdens dat we iets hebben. Ik heb het niet van hem gehoord maar van iemand anders. Hij heeft er spijt van en ik wil het ook nog wel proberen, maar ik weet niet of ik dat kan. Heeft iemand advies?
Oud 04-06-2002, 20:35
Conkur
Conkur is offline
Nou, als je hem nog leuk vind zou ik het nog eens proberen.
Want sms-jes zijn nog niet zo erg toch?, ook al zijn ze te erotisch. Gewoon nog een keer proberen, gebeurt het nog eens dan dump je hem gewoon.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes
Oud 04-06-2002, 20:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ligt eraan hoeveel je voor m voelt, k zou t er niet mee eens zijn maar als jij hem kunt vergeven en jullie wilen het allebei nog proberen..waarom niet???
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 20:59
Verwijderd
ik weet niet wat ik zou doen, ik zou t wel proberen, ik ben hartstikke gek op mijn vriend, maar ik zou hem wel heel goed duidelijk maken dat ik t niet zou pikken,ik vind zulke smsjes naar iemand sturen terwijl je met iemand hebt een beetje op vreemdgaan lijken(vreemdgaan is nog erger maar dit is een stapje eronder voor mijn gevoel)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 21:16
miro
miro is offline
Het is natuurlijk niet het eind van de wereld. Maar als ik eerlijk ben zou ik dr zeker niet tegen kunnen, maar dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 21:32
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ik zou gek worden.. Ik word al gek bij de gedachte dat ie met z'n ex heeft gepraat.. Niet jaloers ofzo

Ik zou er niet tegen kunnen dus!!
Oud 05-06-2002, 08:45
happygirl1
happygirl1 is offline
als je nog helemaal gek op hem bent kan je het toch nog gewoon proberen??? want een smsje is nog niet het einde van de wereld!

teminste dat zou ik doen! maar ik zou hem wel even heel duidelijk maken dat ie dat niet nog een keer moet doen

kuzzz
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 08:56
Verwijderd
Mijn antwoord is al zo'n beetje gegeven. Ik hoef geen vriend die seksueel, op welke manier dan ook, contact heeft met een ander. Seks-smsjes sturen vinnik net zoiets als cyberseks of misschien wel telefoonseks, en als ie dat wil, doet ie het maar met mij

Maar iuk zie het dus ook als iets wat in de richting van vreemdgaan gaat.

Ik zou hem duidelijk maken dat ik het niet wil hebben,. maar ik zou het zeker niet uitmaken.. NIet meteen. Als hij gewoon door blijft gaan.. tja.. dan weet ik het niet hoor
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 09:12
M@TRIX
M@TRIX is offline
als me vriendin dit zou doen zou ik zwaar over de zeik raken, misschien zou ik het wel vergeven maar het is gewoon iets dat niet hoort in een relatie...

je moet zelf beslissen..
Oud 05-06-2002, 13:09
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
miro schreef:
Het is natuurlijk niet het eind van de wereld. Maar als ik eerlijk ben zou ik dr zeker niet tegen kunnen, maar dat ben ik.
Sluit ik me bij aan... Ik zou me er niet lekker bij voelen, en ik zou er het wel over hebben. Een waarom enzo.
Oud 05-06-2002, 13:49
Denise84
Denise84 is offline
Het is niet gek dat je vriend niet alleen aan jou denkt. Wil niet zeggen dat die smsjes niet een soort van 'mentaal vreemdgaan' zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden.. Je moet voor jezelf bepalen hoeveel waarde je hecht aan een stel van die, als het goed is, zonder-gevoelens-alleen-maar-geilheid-smsjes. Ik zou je vriend ermee confronteren, kijken wat hij erover zegt. En dan zeggen wat jij ervan vindt en nog maar kijken hoeveel je hem vertrouwt. (of hij ermee stopt ofzo)
Oud 05-06-2002, 19:04
drakootje
drakootje is offline
Ja ik denk dat we het maar een poosje rustig aan moeten doen en kijken hoe het verder loopt. Of het weer zo kan worden als eerst. Iedereen tot nu toe harstikke bedankt!
Oud 06-06-2002, 06:23
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Mijn antwoord is al zo'n beetje gegeven. Ik hoef geen vriend die seksueel, op welke manier dan ook, contact heeft met een ander. Seks-smsjes sturen vinnik net zoiets als cyberseks of misschien wel telefoonseks, en als ie dat wil, doet ie het maar met mij

Maar iuk zie het dus ook als iets wat in de richting van vreemdgaan gaat.

Ik zou hem duidelijk maken dat ik het niet wil hebben,. maar ik zou het zeker niet uitmaken.. NIet meteen. Als hij gewoon door blijft gaan.. tja.. dan weet ik het niet hoor
Hier pas ik mij bij aan
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 08:17
The Bachelor
The Bachelor is offline
geef hem een eerlijke kans, dumpen kan altijd nog
Oud 06-06-2002, 09:45
eendje47
eendje47 is offline
wees gewoon coool
dump hem voor een weekje
laat hem op z'n knieën vallen voor je
en dan probeer je het nog eens
maar met een goeie waarschuwing!
Oud 06-06-2002, 10:00
snoopy
snoopy is offline
ik heb 2 vraagjes:
1) kende hij dat meisje persoonlijk, en ziet hij haar nog wel 's?
2) hoe weten andere mensen dat hij dat heeft gedaan? lijkt me niet echt iets wat je aan andere mensen vertelt, toch?

Verder zou ik hier dus echt niet tegen kunnen... maar ja... je vindt mijn foto bij het woord jaloers in het woordenboek (flauw grapje, trouwens, maar ja... ik ben dus behoorlijk erg.)
Oud 06-06-2002, 10:12
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik heb 2 vraagjes:
2) hoe weten andere mensen dat hij dat heeft gedaan? lijkt me niet echt iets wat je aan andere mensen vertelt, toch?

Verder zou ik hier dus echt niet tegen kunnen... maar ja... je vindt mijn foto bij het woord jaloers in het woordenboek (flauw grapje, trouwens, maar ja... ik ben dus behoorlijk erg.)
Naar mijn idee geen excuus mogelijk, ben ik heel strict in. Hij heeft toch verkering met jou?!
Waarom zou hij wel een erotisch smsje kunnen sturen naar iemand die hij persoonlijk kent? Hij heeft voor jouw gekozen dus moet hij ook voor 100% voor jouw gaan!

Maarja, dit is mijn mening en wie ben ik
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 10:17
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:

Naar mijn idee geen excuus mogelijk, ben ik heel strict in. Hij heeft toch verkering met jou?!
Waarom zou hij wel een erotisch smsje kunnen sturen naar iemand die hij persoonlijk kent? Hij heeft voor jouw gekozen dus moet hij ook voor 100% voor jouw gaan!

Maarja, dit is mijn mening en wie ben ik
Nee juist niet !!!

Ik zou liever hebben dattie ze niet kent, dan dattie zulke smsjes stuurt naar meisjes die hij wél kent... en dan misschien van die blikken van verstandshoudign...
Oud 06-06-2002, 10:21
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Nee juist niet !!!

Ik zou liever hebben dattie ze niet kent, dan dattie zulke smsjes stuurt naar meisjes die hij wél kent... en dan misschien van die blikken van verstandshoudign...
Ik bedoelde, voor mij maakt het niet uit of hij haar kent of niet, het feit dat hij zoiets doet.

"Hij heeft voor jouw gekozen dus moet hij ook voor 100% voor jouw gaan! "
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 10:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:

Ik bedoelde, voor mij maakt het niet uit of hij haar kent of niet, het feit dat hij zoiets doet.

"Hij heeft voor jouw gekozen dus moet hij ook voor 100% voor jouw gaan! "
dat ben ik dus helemaal met je eens, maar ik vroeg het me gewoon af. snappie?
Oud 06-06-2002, 10:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

dat ben ik dus helemaal met je eens, maar ik vroeg het me gewoon af. snappie?
]
hmm... lees het net terug, en het is niet echt duidelijk.
Ik vroeg het me gewoon af. En toen zei ji: "waarom zou het wel mogen als hij diegene kent?" en toen kwam er echt zo'n schrikbeeld bij me op... vandaar.
Oud 06-06-2002, 15:59
drakootje
drakootje is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik heb 2 vraagjes:

1) Het waren 3 meisjes, 2 ervan ziet er nog wel es. Andere niet.
2)Die weten het omdat het meisje wat mij het vertelde een goeie vriendin is van een van die meisjes. En toen ik hem ermee confronteerde heeft ie ook gezegd dat het waar was.
Oud 06-06-2002, 16:03
Tox
Tox is offline
Smsjes naar andere buiten de relatie kan, maar zo het maar zinnige zijn en niet van die love of gewoon gechat smsjes zijn. Want dat wordt af en toe toch te gezellig. En dat kun je tegen over de andere ook gewoon nie maken.
Oud 07-06-2002, 15:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
drakootje schreef:
Ik heb een probleem, mijn vriend heeft te erotische smsjes gestuurd naar paar meisjes tijdens dat we iets hebben. Ik heb het niet van hem gehoord maar van iemand anders. Hij heeft er spijt van en ik wil het ook nog wel proberen, maar ik weet niet of ik dat kan. Heeft iemand advies?
Sorry hoor, maar zo'n gozer; daar moet je je tijd niet verder aan verspillen. Erotische smsjes (sowieso eigenlijk smsjes in 't algemeen) naar andere meiden tijdens jullie relatie vind ik niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:45
darkbabehh
darkbabehh is offline
Zo lang het bij smsjes blijft zou ik me niet alte druk maken als ik jou was. het is maar een tekst.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2002, 15:47
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
darkbabehh schreef:
Zo lang het bij smsjes blijft zou ik me niet alte druk maken als ik jou was. het is maar een tekst.
Vriendschappelijke SMSjes moeten kunnen. Erotische niet. Ik vind het geen goed teken, SMSjes sturen is zo makkelijk, ik vraag me af hoe hij in het echte leven tegenover meisjes doet.
Oud 07-06-2002, 16:26
little lady
little lady is offline
kvind het eigenlijk niet kunnen..ik bedoel het begint met smsjes.. maar je weet niet waar het ophoud..

hm, je kan wel zeggen het is alleen maar tekst.. maar als het alleen maar tekst is, waarom verstuurd die ze dan nog..
Oud 07-06-2002, 16:40
darkbabehh
darkbabehh is offline
humzz ennigsins hebben jullie wel gelijk maar kijk sommihe jongens zijn nou een maal dom en stuure graag dat soort smsjes maar menen er geen hol van . ik heb een ex gehad en die noemde allemeisjes die die kende shatje en zo eerst maakte ik me daar heel druk om ma op een gegeven momen daht ik zo van zo lang het maar bij dat liefje blijft en het gene kus word vind ik het nog kunnen maar ik moet toegeven dat dat wel een van de redene was dat ik het uit maakte

=XxX= Cora
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten