Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is niet gek dat je vriend niet alleen aan jou denkt. Wil niet zeggen dat die smsjes niet een soort van 'mentaal vreemdgaan' zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden.. Je moet voor jezelf bepalen hoeveel waarde je hecht aan een stel van die, als het goed is, zonder-gevoelens-alleen-maar-geilheid-smsjes. Ik zou je vriend ermee confronteren, kijken wat hij erover zegt. En dan zeggen wat jij ervan vindt en nog maar kijken hoeveel je hem vertrouwt. (of hij ermee stopt ofzo)
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb 2 vraagjes:
1) kende hij dat meisje persoonlijk, en ziet hij haar nog wel 's? 2) hoe weten andere mensen dat hij dat heeft gedaan? ![]() Verder zou ik hier dus echt niet tegen kunnen... maar ja... je vindt mijn foto bij het woord jaloers in het woordenboek (flauw grapje, trouwens, maar ja... ik ben dus behoorlijk erg.)
||
Citaat:
Waarom zou hij wel een erotisch smsje kunnen sturen naar iemand die hij persoonlijk kent? Hij heeft voor jouw gekozen dus moet hij ook voor 100% voor jouw gaan! Maarja, dit is mijn mening en wie ben ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou liever hebben dattie ze niet kent, dan dattie zulke smsjes stuurt naar meisjes die hij wél kent... en dan misschien van die blikken van verstandshoudign... ![]()
||
Citaat:
"Hij heeft voor jouw gekozen dus moet hij ook voor 100% voor jouw gaan! " |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hmm... lees het net terug, en het is niet echt duidelijk. Ik vroeg het me gewoon af. En toen zei ji: "waarom zou het wel mogen als hij diegene kent?" en toen kwam er echt zo'n schrikbeeld bij me op... vandaar.
||
![]() |
Citaat:
2)Die weten het omdat het meisje wat mij het vertelde een goeie vriendin is van een van die meisjes. En toen ik hem ermee confronteerde heeft ie ook gezegd dat het waar was.
|
Smsjes naar andere buiten de relatie kan, maar zo het maar zinnige zijn en niet van die love of gewoon gechat smsjes zijn. Want dat wordt af en toe toch te gezellig. En dat kun je tegen over de andere ook gewoon nie maken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
humzz ennigsins hebben jullie wel gelijk maar kijk sommihe jongens zijn nou een maal dom en stuure graag dat soort smsjes maar menen er geen hol van . ik heb een ex gehad en die noemde allemeisjes die die kende shatje en zo eerst maakte ik me daar heel druk om ma op een gegeven momen daht ik zo van zo lang het maar bij dat liefje blijft en het gene kus word vind ik het nog kunnen maar ik moet toegeven dat dat wel een van de redene was dat ik het uit maakte
=XxX= Cora |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin liegt - Vertrouwen weg..? P-tje | 31 | 19-09-2009 14:32 | |
Liefde & Relatie |