Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2005, 20:55
Retinite
Retinite is offline
Eerst al liep To Be A Moviestar niet goed, maar nu is ineens het 5e element er ook niet meer, ik heb het dan wel nooit gezien, maar ik was aan het zappen en ineens was er weer stargate daarnet (*juich juich*)
Is het 5e element ook weer stopgezet vanwege matige kijkcijfers dan, of is het verplaatst naar en dag waar ik nog niet had gekeken op teletekst (t/m woensdg )?
Zijn ze goed bezig bij veronica dan, heel veel reclame maken enzo, en dan flopt het weer ...
wat vonden jullie van deze twee programma's die onlangs zo zijn geflopt?
Oud 23-04-2005, 21:46
Mara
Mara is offline
Kut.

Maar ik vind heel Veronica kut, dus het is niet zo bijzonder dat ik dat ook van die twee programma's vind.

[edit]Pardon, Top Gear kan ik nog wel waarderen, maar dat is dan eigenlijk ook van de BBC he.[/edit]
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:48
Balance
Balance is offline
Ik heb ze nooit gezien (das vaak zo met geflopte programma's ), maar ik heb het idee dat Veronica altijd te laat is met haar programma's. Zodra Idols 3 is afgelopen (bij wijze van spreken) en men het helemaal zat is, zijn zij in staat om weer een nieuwe Idols te maken. Ze maken programma's die een half jaar terug populair waren na, maar dan met een goedkopere versie.
Daarnaast heeft Veronica nooit een grote aanhang gehad (ik bedoel echt Veronica zoals het nu is en dus niet het Veronica wat Yorin werd). Het is dus voor veel mensen geen vast net wat je gaat kijken als je je verveelt.
Oud 23-04-2005, 22:09
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Be A Moviestar (-TO) was wel leuk, maar heb het niet gevolgd.
Oud 24-04-2005, 00:29
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Retinite schreef op 23-04-2005 @ 21:55 :
Eerst al liep To Be A Moviestar niet goed, maar nu is ineens het 5e element er ook niet meer, ik heb het dan wel nooit gezien, maar ik was aan het zappen en ineens was er weer stargate daarnet (*juich juich*)
Ik bekeek de televisiegids, zag dat het 5e element slechts een uur duurde, dus dan is het die film (met vertaalde titel) niet dus dan hoef je er ook niet echt de tv voor aan te zetten ofzo. Straks is het nog een serie die met een slecht budget en slechte lui na de film is gemaakt, urghh
Oud 24-04-2005, 04:58
Verwijderd
Hun programmering zuigt sowieso. En als je een serie wilt volgen, dan lukt dat haast niet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 08:33
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik kijk alleen naar Seinfeld en Star Trek. Voor de rest kan Veronica door het riool.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 10:02
Verwijderd
Mn vriend baalde ontzettend dat Stargate niet meer kwam op maandag, dus nu heeft ie geluk
Al is zaterdag niet zo praktisch..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 11:45
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Een paar jaar geleden was het tof met Kink tv en natuurlijk 7 lives exposed
Oud 24-04-2005, 11:49
kiek
kiek is offline
Het heeft vast wat te maken met die tandenpoetsende trutjes die bij de reclames komen

Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 12:37.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 11:49
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
ik volg alleen maar Temptation Island
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 11:52
DG
DG is offline
Citaat:
kiek schreef op 24-04-2005 @ 12:49 :
Het heeft vast wat te maken met die tandenpoetsende trutjes die bij de reclames komen
Nee joh, dat is juist het enige waarom ik af en toe veronica kijk, voor die spotjes, weet iemand of/waar je fotos van deze dames kan vinden?
Oud 24-04-2005, 18:44
Stephan1234
Stephan1234 is offline
Veronica is wel goed met comedy's en series zoals Stargate en Gotcha!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:06
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Stephan1234 schreef op 24-04-2005 @ 19:44 :
Gotcha!
Na-hahahaa!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:11
BCR
BCR is offline
Be a moviestar. Leuk, maar slecht uitgewerkt.

En ja, Veronica. Als het een duidelijke en stabiele programmering krijgt en nieuwe verfrissende campagne gaat voeren, goede films en series aankoopt en niet meer zelf programma's maakt, dan wordt het misschien nog wat. Als ze bijvoorbeeld The Daily Show vd VS kopen en die elke dag uitzenden..
Oud 25-04-2005, 14:19
Retinite
Retinite is offline
Sookie, over een serie volgen heb je idd gelijk, nu herhalen ze fresh prince alweer, voyager is ineens weer kwijt na seizoen 1... stel je je leven er helemaal op in verandert het ineens van dag op dag !
Wel relaxt dat ze Lost herhalen op zaterdag, omdat ik altijd de eerste 15 min op vrijdag daarvan moet missen
ach ja, ze zitten op t moment echt weer in een dip met de programmering...
Oud 25-04-2005, 15:43
GDAer
GDAer is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-04-2005 @ 22:46 :
Kut.

Maar ik vind heel Veronica kut, dus het is niet zo bijzonder dat ik dat ook van die twee programma's vind.

[edit]Pardon, Top Gear kan ik nog wel waarderen, maar dat is dan eigenlijk ook van de BBC he.[/edit]
Ik vind Top Gear een van de beste programma's alleen de reclame wordt midden in een filmpje of een zin "gepleurd" en dat is vrij irrtant want dan weet je vaak niet waar het overging.
Oud 25-04-2005, 15:52
one.
one. is offline
Top Gear, The Simpsons en South Park zijn cool, de rest zuigt stierenkloten.

Maar die drie zijndan eigenlijk ok niet van Veronica.
Oud 25-04-2005, 16:24
JH
JH is offline
Kortweg ze kunnen Veronica net zo goed opdoeken, toegevoegde waarde heeft het niet en niemand kijkt er dan ook naar.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 16:43
geen punt.
geen punt. is offline
Ze zenden alleen maar herhalingen uit
Oud 25-04-2005, 18:01
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik weet niet waarom, maar ik kijk dus echt NOOIt naar veronica..
ook aleen maar die films die ze uitzenden.. alleen maar oude al 234923-0 x herhaalde films..

laat ze dan de hele dag maar jetix doen
Oud 25-04-2005, 18:08
illogical
illogical is offline
'k zou graag buffy weer zien op tv
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 18:42
Crispy
Crispy is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 25-04-2005 @ 19:01 :
ik weet niet waarom, maar ik kijk dus echt NOOIt naar veronica..
ook aleen maar die films die ze uitzenden.. alleen maar oude al 234923-0 x herhaalde films..

laat ze dan de hele dag maar jetix doen
Van die films heb je wel gelijk, maar soms zitten er toch nog goeie tussen. Eigenlijk de enige reden dat ik Veronica kijk. Lois & Clark was ook leuk, maar alweer afgelopen. (en ja, ook al oud).
Verder staat het ook bekend als de afvalzender van SBS6, wat ik erg goed kan begrijpen. Heb gehoord dat ze daar nu wel wat aan gaan doen. En inderdaad, Jetix is beter dan de meeste programma's van Veronica. Alleen dat Shin Shan moeten ze direct verbieden en verbannen.

Trouwens, ik vind sowieso dat er vooral rommel op de tv is. Kijk vrijwel geen series, eigenlijk alleen films. En CSI. Friends is ook wel leuk, maar ook al tig keer herhaald. En Jensen vind ik trouwens ook wel lachen, maar das maar 1 keer per week helaas. Van die programma's als Temptation Island zijn echt te triest voor woorden (zie ook mn post onder de thread Temptation Island).
Dus meestal beland mijn tv toch maar op zo'n muziekzender of eurosport. Die laatste heeft gelukkig nog wel eens interessante sporten... Ik hoop dat het niveau van de nederlandse tv eens gaat stijgen, en ook dat Veronica eens met een paar goeie programma's komt.
Oud 27-04-2005, 10:24
Mara
Mara is offline
Citaat:
GDAer schreef op 25-04-2005 @ 16:43 :
Ik vind Top Gear een van de beste programma's alleen de reclame wordt midden in een filmpje of een zin "gepleurd" en dat is vrij irrtant want dan weet je vaak niet waar het overging.
Het is ook niet gemaakt voor commerciële televisie, dus geen reclame-tijdstippen in 't programma.

Daarom kijk ik 't ook liever op de BBC
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten