| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Wat ik zelf wel een fijne optie vind is de Stena Line HoekvanHolland - Harwich. Doet er 4,5 uur over en is compleet met treinkaartjes aan beide kanten te boeken voor hele redelijke prijzen. (voor voetpassagiers dan, met de auto is een ander verhaal)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werd misselijk toen ik 3 cheeseburgers op had en we erg gingen schommelen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben overigens met de boot vanaf Calais naar Dover gegaan. Echt heerlijk reizen vond ik die boot. Eet- en winkelgelegenheden en overal lekkere stoelen en banken: de bootreis is zó om. Lekkere afwisseling op het zitten in een bus.
|
|
||
|
Citaat:
. Verder is het varen zelf niet echt interessant, maar als je wat te lezen mee neemt is die paar uur varen zo om. Enige nadeel is, is dat de trein in Harwich gewoon altijd net weg is als de boot aankomt en je dus bijna een uur moet wachten.
|
|
||
|
Citaat:
ohja; het is ongeveer 50 minuutjes vliegen (vanaf eindhoven dan)
|
|
||
|
Citaat:
enne voor scouting maakt het comfort niet zoveel meer uit
|
|
|
|
Elke plaats in Nederland naar centraal Londen vanaf 35 euro...
http://www.golondon.nl/cgi-bin/pub/i...48156ae&le=yes
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
enkele reis 35 euro ja..
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 19:07. |
||
|
|
||
|
Citaat:
als je snel ziek word op een schommelende boot - zoals ik dus - zal ik maar uitkijken, 't gaat van Nederland naar Engeland, allebei landen die graag beregend worden..
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dan krijg je de kaartjes gewoon opgestuurd. Harstikke handig.
|
|
||
|
Citaat:
Als je gewoon buiten bent of weet ik veel wat te doen hebt is het idd zo om. Ik zat sowieso veel langer in de bus, dan op de boot.
|
|
||
|
Citaat:
bovendien kom je vaak in een buitenwijk van Londen terecht, dus ben je er nog lang niet. en voor degene die zei dat calais en dover omwegen zijn: dat klopt idd wel, maar het was goedkoper (we gingen met school) dan via hoek van holland. vandaar ![]() @miracle: das wel zonde dan. Wij vonden het alleen maar grappig om te proberen stil te staan Ik vond het ook heel komisch om langs de ramen te lopen. Als je tegen de stroom inliep leek het of je super langzaam ging en als je met de stroom meeliep leek je echt mega snel te gaan! heel raar was dat. (wel logisch, maar je leek wel veel sneller te gaan dan waar je lichaam op gerekend had)
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |