Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2005, 20:22
bloemetje18
bloemetje18 is offline
Heeft er iemand tips om je beste vriend subtiele hints te geven dat je hem eigenlijk toch wel heel leuk vindt? Die hij ook nog snapt natuurlijk, maar niet zodat ik gelijk een hele liefdesverklaring moet afleggen?
Oud 21-04-2005, 20:31
Iduna
Iduna is offline
Subtiele hints worden toch niet opgevangen. Zeg dat je hem leuk vindt, als meer dan een beste vriend, desnoods via een smsje?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 20:41
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
misschien wat vaker in de avonduurtjes afspreken, smsjes, wat meer aanraken..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 20:42
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 21-04-2005 @ 21:31 :
Subtiele hints worden toch niet opgevangen. Zeg dat je hem leuk vindt, als meer dan een beste vriend, desnoods via een smsje?
Inderdaad. Meestal begint het pas een paar uur daarna te dagen dat het misschien wel eens subtiele hints kunnen zijn geweest, maar dan wordt het meteen aan de kant geschoven, 'nee man, je zoekt er weer te veel achter'
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 20:46
Verwijderd
Neuken?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 21:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heeft hij meerdere goede vriendinnen? En knuffelt hij daar ook mee of is hij daar op een andere manier lichamelijk mee? Of doet hij dat al met jou? Zo nee: begin daar dan mee. Neem 'm eens vast, plaats 'ns een zoen op z'n wang, geef hem een hug. Dan wil hij vast snel weten waarom je plots zo aanhankelijk bent en dan... kun je 't vertellen. Als hij positief reageert, natuurlijk.

Heeft hij ook andere vriendinnen waarmee hij knuffelig is, of ís hij dat al met jou, wees dan minder subtiel. dan moet je 't hem ronduit zeggen, anders zal hij het nooit vatten.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 02:28
Draakje83
Draakje83 is offline
Een keertje naar de bioscoop. En dan een romantische film. Niet een echte zwijmelfilm trouwens.

Romantische komedie of een andere film met van die "trekjes".
En dan tijdens die scenes zijn hand vastpakken of zoiets.

Kun je altijd doen of je meegesleept werd met de emotie van de film. Meh weetikveel.
Oud 22-04-2005, 06:05
Mennuz
Mennuz is offline
Mannen snappen subtiele hints niet.
Waarom denken vrouwen dat
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 07:33
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Op het moment dat hij jouw Subtiele Hint snapt is dat hetzelfde als een liefdesverklaring

en áls subtiele hints uberhaupt werken werken ze in ieder geval niet bij beste vrienden
Oud 22-04-2005, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 22-04-2005 @ 07:05 :
Omdat het nogal wat lef vergt om recht in iemands gezicht te zeggen dat je hem leuk vind.

GRACE: Um... I--I actually need your help with something. Next week, um, I'm having a dinner party, and I need help figuring out the seating. It's gonna be you, me, Will, and our friend Mary. How do you think we should sit?

NATHAN: Ok, how 'bout, uh... Me, you, Will, Mary?

GRACE: Uh... Well, you know, I--I'd kinda like to sit next to Will.

NATHAN: Ok. How 'bout Will, you, me, Mary?

GRACE: No, no. Um... Keep the "Will" and the "you" part, but make sure that Mary and me stay together.

NATHAN: Ok. Will, me, Mary, you.

GRACE: Switch me and you.

NATHAN: Will, you, Mary, me.

GRACE: Yes! Yes, I will! Yes! Yes!

Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 07:47.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 08:11
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-04-2005 @ 08:42 :

GRACE: Um... I--I actually need your help with something. Next week, um, I'm having a dinner party, and I need help figuring out the seating. It's gonna be you, me, Will, and our friend Mary. How do you think we should sit?

GRACE: No, no. Um... Keep the "Will" and the "you" part, but make sure that Mary and me stay together.

[/B]
ooooh ik hou van Will&Grace
Addicted

tsja zelf wil ik ook wel es subtiele hints weten haha, kan ze momenteel ook wel gebruiken
Oud 22-04-2005, 08:34
Verwijderd
Om maar een voorbeeld te geven dat subtiele hints niet werken
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 09:19
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 22-04-2005 @ 09:11 :
ooooh ik hou van Will&Grace
Addicted
me 2

Maar jongens begrijpen subtiele hints pas als ze al lang niet meer subtiel zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 10:15
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:

... Will & Grace quote...
Ow god, die was leuk ja! Rofl

En die Nathan zag er ook helemaal verdwaasd uit toen grace I will I will zei.
Oud 22-04-2005, 11:52
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Omdat het nogal wat lef vergt om recht in iemands gezicht te zeggen dat je hem leuk vind.

LOL, ik ken de scene niet...
Ik zat dus helemaal te denken van huh, wil die grace nu wat met Will? wtf..
En pas bij de laatste zin d8 ik van 'Damn ooowww zoo '.
Oud 22-04-2005, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 22-04-2005 @ 12:52 :
LOL, ik ken de scene niet...
Ik zat dus helemaal te denken van huh, wil die grace nu wat met Will? wtf..
En pas bij de laatste zin d8 ik van 'Damn ooowww zoo '.
Het was in de aflevering van gisteren, nou het duurde bij mij ook eventjes voordat ik eruit was hoor. Mijn vriend lag al helemaal dubbel en toen kwam ik van "Oh... nu snap ik 'm!"
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 13:27
blupp
blupp is offline
Blegh, subtiele hints zijn hatelijk en alleen maar leuk om over na te praten als het er eenmaal gewoon uitgegooid is.
Maar in veel gevallen komt het helemaal nooit naar boven omdat ze alleen maar hints blijven geven en op een moment zo moedeloos worden dat ze het maar opgeven...beetje zonde
Misschien op een 'grappige' manier naar buiten brengen, iets zeggen van..toch hou ik wel van je hoor en zulke dingetjes, en dan hopen dat hij daar op in gaat en zeggen dat het ook echt zo is, of iets dergelijks, weet ff geen goed voorbeeld..dit is in ieder geval geen strak plan.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 22-04-2005 @ 07:05 :

Dat snap ik ook nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 16:14
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Alex schreef op 24-04-2005 @ 16:06 :
Dat snap ik ook nog steeds niet
er zijn 2 opties: 1 de vrouw maakt onmogelijke hints, of 2 de man snapt de hints gewoon niet.

Omdat een vrouw de hints van een vrouw wel snapt, en een vrouw die van een man ook bijna altijd gelijk.. denk ik dat het optie 2 is. Correct me if i'm wrong.

Ontopic: Bel hem op en vraag hem of hij nieuwe schoonouders zoekt, jij hebt nog wel leuke in de aanbieding...
Oud 24-04-2005, 18:02
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
ievy schreef op 24-04-2005 @ 17:14 :
er zijn 2 opties: 1 de vrouw maakt onmogelijke hints, of 2 de man snapt de hints gewoon niet.

Omdat een vrouw de hints van een vrouw wel snapt, en een vrouw die van een man ook bijna altijd gelijk.. denk ik dat het optie 2 is. Correct me if i'm wrong.
Mannen begrijpen geen subtiele hints, dus de hints zijn onmogelijk. 2 leidt tot 1
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Op z'n bek pakken! Gewoon zoenen!

Zoals Kim vanochtend Ron zoende! Heb je 't gezien, Sketch?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:07
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 19:04 :
Op z'n bek pakken! Gewoon zoenen!

Zoals Kim vanochtend Ron zoende! Heb je 't gezien, Sketch?
Ik sliep, m'n wekker ging niet af, wantr de electriciteit was uitgevallen vannacht
(nu is hij kapot, tegen de muur gooien is niet goed voor die dingen)

Ik wil een huilsmiley

Kim en Ron!

Ontopic:
Tijdens het praten af en toe z'n arm aanraken. Naar 'm toe buigen, dichtbij komen.
Of bij het afscheid nemen een vluchtig kusje op z'n wang.

Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:47
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-04-2005 @ 19:02 :
Mannen begrijpen geen subtiele hints, dus de hints zijn onmogelijk. 2 leidt tot 1
1 leidt tot 2 bedoel je.

Maar laten we een compromis maken: Vrouwen maken hints onmogelijk voor mannen.

Deal?
Oud 24-04-2005, 18:57
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
ievy schreef op 24-04-2005 @ 19:47 :
1 leidt tot 2 bedoel je.

Maar laten we een compromis maken: Vrouwen maken hints onmogelijk voor mannen.

Deal?
2 leidt tot 1, want omdat de mannen de hints niet begrijpen zijn deze automatisch onmogelijk, en 1 leidt tot 2 want omdat de hints onmogelijk zijn, begrijpen mannen ze niet. het is een vicieuze cirkel.

Maar ok, deal, het ligt dus aan de vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:06
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-04-2005 @ 19:57 :
2 leidt tot 1, want omdat de mannen de hints niet begrijpen zijn deze automatisch onmogelijk, en 1 leidt tot 2 want omdat de hints onmogelijk zijn, begrijpen mannen ze niet. het is een vicieuze cirkel.

Maar ok, deal, het ligt dus aan de vrouwen.
He dat zei ik niet Ik zei vrouwen maken onmogelijke hints voor mannen.

Maar die vicieuze cirkel klopt dan dus.
Oud 24-04-2005, 19:06
Tiks
Tiks is offline
Hahaha, natuurlijk, het ligt altijd aan vrouwen

Anyway, mijn huidige vriend was eerst ook mijn beste vriend. Geloof me: It takes a whole lot of subtiele hints voor er eindelijk iets begint te dagen.
I
k heb drie maanden lang aan zijn vingers, ring, 'levenslijnen' zitten pulken. Ik heb drie maanden lang hints gegeven dat we weer eens met zijn tweeen uit moesten gaan. Ik heb drie maanden lang 'dikke/grote/lieve kus' onder aan smsjes gezet. Ik heb drie maanden lang... nou ja.. uiteindelijk is het beter om gewoon heel nuchter te zeggen: Jan-Willem-Egbert, ik denk dat ik verliefd op je ben.

Klaar.

Duidelijk voor hem, duidelijk voor jou.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:17
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Tiks schreef op 24-04-2005 @ 20:06 :

Anyway, mijn huidige vriend was eerst ook mijn beste vriend. Geloof me: It takes a whole lot of subtiele hints voor er eindelijk iets begint te dagen.
I
k heb drie maanden lang aan zijn vingers, ring, 'levenslijnen' zitten pulken. Ik heb drie maanden lang hints gegeven dat we weer eens met zijn tweeen uit moesten gaan. Ik heb drie maanden lang 'dikke/grote/lieve kus' onder aan smsjes gezet. Ik heb drie maanden lang... nou ja.. uiteindelijk is het beter om gewoon heel nuchter te zeggen: Jan-Willem-Egbert, ik denk dat ik verliefd op je ben.

Klaar.

levenslijnen?
kus onder je sms zetten is van geen betekenis, dat doet de helft van de meisjes die ik ken (niet met sms, msn, lijkt op elkaar). Of mis ik nu subtiele hints? lijkt me sterk

Jan-Willem-Egbert?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:18
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Tiks schreef op 24-04-2005 @ 20:06 :

I

Klaar.

Mijn huidige vrined was ook mijn beste vriend, ik heb hem een smsje gestuurd : 'Ik heb het zojuist uitgemaakt met *...* want ik ben verliefd op jou.' Mannen hebben duidelijkheid nodig
Oud 24-04-2005, 19:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-04-2005 @ 20:17 :
levenslijnen?
kus onder je sms zetten is van geen betekenis, dat doet de helft van de meisjes die ik ken (niet met sms, msn, lijkt op elkaar). Of mis ik nu subtiele hints? lijkt me sterk

Jan-Willem-Egbert?
Nee, dat kusje aan het einde van een sms of msn-gesprek is heel gebruikelijk bij meiden, inderdaad. Vooral als je de Grote Broer bent.

Levenslijnen, ja: die lijntjes die in je hand lopen, daar schijnen sommige zweefteven mensen de toekomst van die persoon/hun karakter uit af te kunnen lezen. Een vriendin van me doet dat ook altijd. Ik vind het dikke onzin, maar zij gelooft er heilig in, dus waarom zou ik dat laten merken?

En ze zit aan me.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:33
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 20:20 :
Nee, dat kusje aan het einde van een sms of msn-gesprek is heel gebruikelijk bij meiden, inderdaad. Vooral als je de Grote Broer bent.

Levenslijnen, ja: die lijntjes die in je hand lopen, daar schijnen sommige zweefteven mensen de toekomst van die persoon/hun karakter uit af te kunnen lezen. Een vriendin van me doet dat ook altijd. Ik vind het dikke onzin, maar zij gelooft er heilig in, dus waarom zou ik dat laten merken?

En ze zit aan me.

Grote broers krijgen veel virtuele kusjes

Dus, als meisjes je hand lezen is dat een subtiele hint?

Edit: Die handleesvriendin? Lijkt me vrij logisch, ze leest je hand toch?

Een (de) vriendin van me raakt me ook vaak aan als ze me groet of met me praat, om vervolgens met die leuke jongen die ik niet ben te gaan flirten

Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-04-2005 @ 20:33 :

Grote broers krijgen veel virtuele kusjes

Dus, als meisjes je hand lezen is dat een subtiele hint?

Edit: Die handleesvriendin? Lijkt me vrij logisch, ze leest je hand toch?

Een (de) vriendin van me raakt me ook vaak aan als ze me groet of met me praat, om vervolgens met die leuke jongen die ik niet ben te gaan flirten
Nee, handlezen hoéft geen subtiele hint te zijn. Het meisje waar ik het over had, was ook helemaal niet in me geïnetresseerd. Maar het kán dus blijkbaar wel een hint zijn, volgens Tiks. Je ziet het; vrouwen...

Ja, van die aanraak-knuffel-aai-streel-omhels-vriendinnen... Heb ik vroeger ook gehad. Nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 20:30
SuperSanne
SuperSanne is offline
wat meer sexy kleden, of je haar in een totaal andere kleur verfen, als je er opeens héél anders uitziet dan hij gewent is, kijkt 'ie misschien "opnieuw" naar je, zeg maar. Of het gewoon zeggen voor hij iemand anders tegenkomt.
Oud 27-04-2005, 21:03
mara18
mara18 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 27-04-2005 @ 21:30 :
wat meer sexy kleden, of je haar in een totaal andere kleur verfen, als je er opeens héél anders uitziet dan hij gewent is, kijkt 'ie misschien "opnieuw" naar je, zeg maar. Of het gewoon zeggen voor hij iemand anders tegenkomt.
Kan ook het risico inhouden dat hij dan juist afhaakt, omdat ze ineens veranderd is...Ze zijn uiteindelijk nu al beste vrienden
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 21:10
ster
ster is offline
Citaat:
ievy schreef op 24-04-2005 @ 17:14 :

Ontopic: Bel hem op en vraag hem of hij nieuwe schoonouders zoekt, jij hebt nog wel leuke in de aanbieding...
ik vind idt wel een leuke
Oud 27-04-2005, 21:34
Verwijderd
Doe dan meteen ook wat tips voor het omgekeerde. Hoe vertel je hetzelfde aan je beste vriendin, als jongen zijnde?

Dan ben ik ook meteen gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 21:38
Bo
Bo is offline
Subtiele hints? Het is een man! Die snappen dat niet..
Oud 28-04-2005, 06:48
A*
A* is offline
Gewoon niet subtiel zijn, maar direct.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten