Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Is dit een grap? ![]() Zo niet wil ik hem best voor je vertalen np: nine inch nails - hurt (quiet)
||
Citaat:
![]() Is dit een grap? ![]() - Autechre - Rsdio. Henk Mul !
||
Citaat:
![]() Autechre is een verhaal apart binnen de ambient muziek. Het geluid van deze band is onmiskenbaar en moeilijk te immiteren. Vrijwel elk nummer dat ze gemaakt hebben lijkt op een tocht door de diepste uithoeken van de muziek en ernaar luisteren betekent dat je gedachten de vrije loop krijgen. De atmosferen die de heren neerzetten hebben een enorme impact, je wordt als luisteraar onvermijdelijk door de muziek meegevoerd. Je waardering voor deze band is onmeetbaar: óf je houdt van ze óf het doet je niets, er is geen middenweg. De band is het zoveelste geweldige product van Warp Records, een label dat voor de zoveelste keer haar uitzonderlijkheid bewijst, zoals ze dat eerder met Aphex Twin deed. Net als Aphex Twin heeft Autechre er een handje van veel EP's en singles uit te brengen. Het aantal albums is zelfs klein in vergelijking met het aantal singles en EP's. Maar veel belangrijker dan de manier waarop de band haar muziek uitbrengt is de vraag hoe die muziek klinkt! np: mecano - la fuerza del destino <3
||
Citaat:
![]() - Otto von Schirach - Lululu, I've got some apples. Henk Mul !
||
Citaat:
![]() Jij vroeg toch of iemand dat tekstje kon vertalen? ![]() Ik zal wel meer koffie nodig hebben ![]()
||
Citaat:
- Otto von Schirach - Lululu, I've got some apples (HenkMul-remix.) Henk Mul !
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Och, ik heb tenminste m'n Engels een beetje geoefend ![]() np: new order - blue monday
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alden Tyrell - Love Explosion
||
Citaat:
-zero seven - Hotel Costes - La Suite - 01 - Doris Days - To Ulrike M. (Zero7 Mix).mp3 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
luistertopic pt. zoveel: The return of the killer luistertopic Trimm Trabb | 500 | 27-06-2004 13:50 | |
Muziek |
Is er geen luistertopic meer? bij deze dan Verwijderd | 5 | 12-02-2004 15:09 | |
Muziek |
Mijn eerste luistertopic Mark Almighty | 261 | 03-01-2004 22:35 | |
Muziek |
Voor Noeste Vikingen en Schoone Deernes [luistertopic] HK66666 | 297 | 23-12-2003 17:25 | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 | |
Muziek |
LUISTERTOPIC deel CxH2x+2 Verwijderd | 6 | 12-06-2003 19:23 |